Yoon: iubire, nu uita sa respiri. îl avertizează suga pe jimin ce părea că nu mai respira de la emoții.
Jm: - omu asta ma va omorî în curând.. Dar cu toate astea ma copleșește iubirea și atenția lui față de tae. Se vede ca l iubeste mai mult decât orice. ChicotesteLa taekook
În timp ce mâncau, lui tae bineînțeles ca i veni o idee foarte strălucită.
Thv: - kookie?
Jk: - da îngeraș?
Thv: - vreau ceva..
Jk: - orice pentru tine iubirea mea. Îi saruta obrazul
Tae zâmbește și închide ochii strâns
Thv: - putem merge în parc..? Te rog kookie te rog!
Face ochi de cățeluș și botic
Jk simte cum se topește și cum inima începe să i strălucească .
Jk: - iubirea mea.. Stii ca nu ti pot rezista! Dar am de vorbit ceva cu băieții din această casă.
Tae se imbufna și lasa capul în jos simțind mici lacrimi căzându-i pe obrajii pufoși. Jk observa și se intrista, îi șterge repede lacrimile și îl săruta senzual.
Jk: - b-bine.. Hai în parc dar te rog nu mai plânge.. Nu suport să te vad asa..
Tae se ridică și începe să țopăie de fericire si să alerge în jurul mesei în toata casa auzindu se doar râsetele și bucuria lui.
Da să l prindă pe jk de mână ca să iasă pe ușa dar fu oprit de mână lui jk.
Jk: - ne, ne, ne. Întâi te duci să te schimbi îngeraș.
Zâmbetul fabulos de dragut de pe chipul lui Tae cazu imediat.
Thv: - dar-
Jk: - niciun dar iubire. Atunci nu mai mergem nicăieri.
Își pune mâinile la piept încrucișate, se întoarce puțin cu spatele și ridică puțin capul ca să pară supărat.
Tae imediat îl ia în brațe de la spate strângându l moderat.
Thv: - bine kookie.. Ma duc sa ma schimb dar te rog sa nu mai fi supărat pe mine..
Jk se întoarce și îi înfășoară cu o mână tala sarutandu-l pe frunte.
Jk: - cum aș putea să fiu supărat pe tine iubirea mea? Hai, fugi și te schimbă cu hainele pe care ti le am pregatit dimineata.
Tae da aprobator din cap zâmbind și fuge repede pe scări nevrând sa mai irosească deloc timpul .
După vreo 7 minute, Tae se intoarce cu fața imbufnata și cu pași grei și nervoși, cu mâinile în san și iritat.
Jk zambeste multumit.
Thv: - jungkook ce înseamnă asta, ha?*hainele lui Tae doar ca erau mai mici,cu excepția cu nu avea masca sau gluga în cap
*cum era îmbrăcat jk(👑)
Jk: - esti atât de frumos iubire! Îl prinde de fălci și îl săruta
Thv : - jungkook, am întrebat ceva!
Jk: - ce e? Stii ca sunt protector cu ce este al meu.
Thv: - uneori prea..
Ce naiba, abea imi vad degetele!
Jk: - nu trebuie văzute de nimeni. Fiecare părticică din trupul tău imi aparține. Acum, hai să mergem.
Îl prinde de mână și ies din conac.În parc:
Tae da imediat drumul mâinii lui jk și începe să alerge spre parc. Jk se încruntă și se grăbea să vadă ce l a făcut pe Tae să alerge asa.
L a văzut pe Tae cum se juca efectiv cu un câine, râdea și săruta, gâdila și mângâia. (Ce naiba rimează)
Jk își plimba limba agresiv prin gură simțind ușor o furie.
Se uita doar la Tae cum îi oferă toată afecțiunea lui unui câine.
Jk: - bine ai ajuns jungkook! Să fi gelos pe un câine.. Aish!
Se asează iritat pe bancă uitandu se din când în când in spate unde erau Tae și cățelu.
Tae observă că jk era deranjat de ceva asa ca decide să se ducă la el.
Thv: - Kook? Esti bine?..
Jk: - așează te!
Tae își punea semne de întrebare si da să se așeze lângă jk dar fu oprit de vocea autoritară și joasă a lui jk.
Jk: - la mine n poală îngeraș.
Tae mari ochii și se pune timid în poală lui simțind obrajii cum i se înroșesc. Era o liniște tensionată nimeni ne zicând nimic până intr un final.
Jk: - de ce ai pupat acel câine îngeraș? Nu stii ca buzele tale imi aparțin doar mie? Îl prinde bărbie și îi mângâie buzele cu degetul mare.
Tae din nou mari ochii dandu și seama ce se întâmplă.
Thv: - kook, tu esti gelos pe un cățeluș? Zambeste și începe să chicoteasca.
Jk: - da. Sunt foarte gelos pentru ca I ai dat afecțiunea ta. Asa ca, să nu mai faci asta niciodată. Ai înțeles?
Thv: - jungkook, e doar un câine! Râde.
Jk: - câine sau nu, tot sunt gelos! Își întoarce capul iar Tae îl trage ca să l sărute lung și cu pasiune.-
-
-va urma
-ne corectat
-alt capitol cu o întâmplare foarte comuna. Da csf asta i viața.M boys 💋👑
Asa ma simt de fiecare dată după ce scriu un capitol nou după 3000 de ani:
CITEȘTI
My obsession / Taekook
RomancePovestea unei obsesii bolnave pentru tine. Unde Jungkook,regele mafiei întregii lumi, fără mama, fără tată, se îndrăgostește bolnav de un adolescent.