Broken heart

349 32 27
                                    

Thv: - minți, minți cu nerușinare! Îl împinge devenind isteric din cauza durerii ce îi înghițea mintea și mai mult.
Dacă chiar ai face o cum o zici.. Mi ai spune ce ai pe suflet, ce te deranjează.. Dar tu nu.. Nu mi spui nimic!
JK: - îngeraș.. O fac pentru binele tau crede ma! Nu mint cu nimic.. Te iubesc ca un nebun! Sunt nebun de iubirea pe care ți o port..
Thv: - n-nu mai cred nimic din ce spui.. I se stingea vocea mai mult cu fiecare cuvânt ce ii iese pe gura.
Ma rănești mult mai tare când nu simti ca poti vorbi cu mine.. De asta suntem un cuplu.. Să ne spunem reciproc problemele! D-dar tu se pare ca nu crezi asta.. Tu nu ma mai iubești..
Era atât de rănit încât nu putea să l privească în ochi pe jungkook. Se uita în gol pe podea, cu lacrimi de cristal în ochi. Obrajii îi erau ușor roz de la plâns, buza de Jos îi tremura neîncetat, părul ciufulit și hainele ușor răvășite.
JK sta puțin și se uita la Tae, îl analizează din cap până în picioare și cu lacrimi in ochi și cu buza mușcată începe să și de-a cu pumnii în cap.
JK: - Tae înțelege că te iubesc mai mult decât pe mine! Te iubesc atât de tare încât vreau sa elimin fiecare persoană care te rănește! Te iubesc atât de mult încât as arde toată lumea asta dacă mi ai spune că ti e frig! Te iubesc atât de mult încât am devenit nebun după tine! Te iubesc-
Thv: -oprește te, oprește te, oprește te!
Își pune mâinile la urechi plângând în continuare.
Vreau sa plec de aici... Spune asta după ce se lase o liniște înăbușitoare.
JK: - ce...? Întrebarea spusă aproape nici nu s a auzit, fiind prins de cererea îngerașului său. Vocea lui era ștearsă, rănită și fără vlagă.
Thv: - am spus.. C-ca v-vreau sa plec de aici.. Nu vad de ce am mai continua..d-daca tu ma minți în continuare..
JK tace și nu spune nimic. Nu putea. Toată lumea lui s a rupt atunci. Nu și mai simțea pământul de sub picioare și nimic altceva. Nu se simțea pe Pământ.
Ochii îi erau orbiți de Tae iar mintea repeta din nou și din nou ceea ce a spus Tae. Inima lui JungKook era frânta, distrusă. Simțea ca nu mai putea respira, durerea aia insuportabilă din piept și a făcut apariția imediat.
După 2 minute de liniște, auzindu se cioburile din inimile fiecăruia, jungkook ne fiind în stare să mai spună ceva, cuvintele nu i puteau ieși pe gură de la atâta durere, decide să iasă fără niciun răspuns, fără nicio uitare în urmă. Cu pasi clatinati,și târându-si picioarele după el, încă uitandu se în gol.
Thv: - jungkook! Nu ma poti lasa asa! Jungkook! Am spus ca vreau sa plec m ai auzit?! Jungkook nu pleca..
Se lasa pe vine lângă pat și începe să plângă în hohote. Nu voia să plece. Îl iubea nespus pe jungkook. Nu voia să l lase singur. Dar ce rost mai avea sa ramana intr un loc în care este doar mințit?

Pov jungkook
Pov autor
Jungkook se târa până în biroul său, ne luându-și privirea din podea. Trecea pe lângă orice, oricine ca o fantoma, cu inima făcută bucăți. Respirația lui nu și avea sunetul. Ochii îi erau roși de la plâns, părul ciufulit, hainele dezordonate și ambele buze pline de sânge de la atâta frustrare.
Intra în biroul întunecat dar nu sta mult fără să facă nimic, ca începe să spargă, arunce, dărâme tot.
Jk: - nu poti sa pleci și sa ma lasi! Nu poti!
Da cu scaunul puternic în birou, rămânând doar rămășițe din ambele, continuând și cu celelalte lucruri.
JK: - eu.. Eu nu pot să trăiesc fără tine.. Nu pot..
După o oră și ceva de distrus, țipat și urlat de durere,Jungkook decide să se ducă să facă la ce se pricepe cel mai bine. Să ucidă, sa tortureze. Face asta pe un bărbat din angajații sai,ce a avut o data tupeu sa se uite la Tae. Atunci nu putea s o facă pentru ca Tae l a oprit, spunandu i cuvinte dulci. Dar acum nu mai are scăpare sa iasă din ghearele diavolului. Când se întoarce în birou, cu hainele și fața pătate cu sânge,chiar cu cuțitul în mâna începe din nou distrugerea, dandu și seama ca nu a ajutat deloc. Durere e tot acolo,mai apăsătoare, mai nemiloasă distrugându-l pe jungkook mai mult, și mai mult. După alte câteva minute, intra Rm speriat de moarte. Frica crescând când a văzut biroul și pe jungkook. Arăta atât, atât de înfricoșător. Numai era nici o diferența intre el și diavolul. El îl găseste pe jungkook rupând tot de pe pereți, distrugând și cel mai mic lucru în picioare, făcând urme adânci pe pereți cu cuțitul însângerat.
RM: - jung..
JK: - ieși sau vei muri în clipa asta!
RM: - a-am venit sa ti spu-
Nici nu terminase de spus că jungkook era deja cu mâinile la gâtul lui strângând mai tare.
JK: - ti am spus sa ieși!
RM nici nu mai încerca să se elibereze din stransoarea brunetului, știind sigur că v a muri după ce va spune.
RM: - T-tae.. A.. A fugit iar...
Ochii lui jungkook se măresc, lăsând ul pe Rm jos pe podea aproape fără conștiința.
-

Cu câteva ore în urmă, plecarea lui jungkook.
Jungkook se duce direct la localul unde era acel nenorocit. La recunoscut din prima după felul în care se distra și consuma câte o sticlă de alcool, una după alta. El se bucură de viață în timp ce îngerașul lui avea sa sufere. Asta îl enerva și mai tare pe jungkook. Vede ca nenorocitul iese din local și merge spre o alee întunecată sa fumeze.
Nu apuca sa și aprindă o tigara ca este pus la pământ primind consecutiv pumni puternici ce i au spart o parte din fața.
JK imediat îl prinde de gât acesta încercând să se elibereze.
Jg (jungseok) : cine e-esti și de ce p#la mea f-faci asta..? Rămânea ușor ușor fără glas de la stransoarea brunetului.
JK: - ai cumpărat pe cine nu trebuia prietene. El e numai al meu!
Jg: - te referi la tarfa aia? Deci tu esti ala de mi l a luat. Ma omori acum, dar există cineva foarte aproape de tine care ma v a răzbuna..
Întinde mâna liberă pe jos luand un ciob de la o sticlă spartă, tăindu l pe JK le braț. Dar acesta nu simțea nimic. Simțea doar furia pe care o avea in el și dorința de a l vedea pe acest animal mort în chinuri.
JK: - o sa regreti și în pământ ziua asta! Prima zi în care te ai gândit că l poti folosi! El este al meu și numai al meu! Îl strânge de gât până trupul fără viață nu se mai zbătea. Ia un bolovan și începe să i de-a în cal, zdrobind craniul imediat, sângele sărindu i tot pe fața și pe haine.

-

-

-

-va urma
-necorecat
- V am promis un capitol, capitol ati primit. 🥲 Primul a fost dat, mai am un examen și gataaa.
După voi putea încheia aceasta poveste "fascinantă".
Stiu ca n am mai scris demult și imi pare rau. Dar vine vara, adică mai mult timp liber! 😫

 Dar vine vara, adică mai mult timp liber! 😫

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- 🔞🔞🔞🔞🔞🔞😭❤❤❤

-sorry not sorry bro🤭NU MA POT ABTINEEE 🤭🤭😭🔞😍😍

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-sorry not sorry bro🤭
NU MA POT ABTINEEE 🤭🤭😭🔞😍😍

My obsession / Taekook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum