Din umbră

174 23 36
                                    

Zilele treceau iar jungkook se stingea tot mai mult. Trecuse aproape 2 săptămâni chinuitoare iar lipsa lui taehyung se simțea extrem de mult. Atât cand vine vorba de casa, dar și în legătură cu jungkook. Acesta nu mai avea nici un fel de emoție, înafara de aceea de furie.
Chipul, îi era alb ca faina, neavând niciun fel de culoare în obraji. Părul negru ca abanosul, cearcane sub ochi foarte puternic accentuate din cauza nenumăratelor nopti nedormite iar mâinile îi erau venoase și albe. Ochii lui negri ca întunericul numai aveau nicio sclipire. Era doar negru.
Jungkook efectiv era mort. Nimeni nu se mai putea înțelege cu el, inclusiv hyungii săi. Aceștia sunt foarte îngrijorați pentru prietenul lor pentru ca îl văd mereu singur și melancolic, scufundat mereu în muncă. Răutatea din inima lui prindea contur și în exterior,transformându-le prietenul intr un monstru. Până acum, de când a plecat taehyung, jungkook a omorât în jur de 1200 de oameni, printre ei fiind chiar și asociați de ai lui, din cauza unor lucruri mărunte. Prin torturarea și omorârea oamenilor jungkook își eliberează furia din interior apelând la numeroase strategii care te îngrozesc numai când iti imaginezi. Nimeni nu poate să stea în fața lui pentru ca va muri. Ochii lui jungkook nu pot vedea pe altcineva.
Dar cu toate astea jungkook încă nu a murit. De ce? Pentru ca avea un secret pe care doar el îl știa. În fiecare zi sau noapte, nu conteaza cat e de târziu sau e de devreme, jungkook se duce să l privească pe taehyung. Da, jungkook a mințit atunci când a spus că el nu va ști unde va locui, dar era evident că el nu va putea trai fara sa l privească măcar. Jungkook continua să respire doar pentru ca îl vedea de la depărtare, și număra secundele în fiecare zi până sa l revadă.
Inima îi era enorm de grea când simtea distanța dintre ei doi, până s a rupt de tot. Jungkook statea acolo în fiecare zi, în același loc, la aceeași oră, privindu-l fara sa clipească.
Jk: - vreau sa mor privindu-te pe tine..
Spunând asta, cu inima distrusă s a îndepărtat.

-
Cât despre taehyung, el n-a mai fost la fel de când s a despărțit de jungkook. Ei bine, ziua era tot copilașul cel cu zambetul pe buze si prietenos cu toți. Dar când venea noaptea, venea și durerea lui. Lipsa lui jungkook îl făcu sa sară mereu peste mese, având zile în care nu mânca deloc. Nu ieșea prea des din casa decât pana la școală și atât. Toate faptele pe care le face, absolut toate îi aduc aminte de jungkook, și atunci când nu, inima își imaginează cum ar fi sa le facă împreună doar ca sa i facă durerea mai apăsătoare.
Taehyung mereu da vina pe el pentru ce sa întâmplat, crezând că jungkook nu l mai iubeste pentru ca el nu mai e bun pentru el,ca doar l a folosit. Normal, greșește enorm. Taehyung habar n are ce se întâmplă cu jungkook sau ce se va întâmpla între ei, dar un lucru e cert pentru el. Nu mai vrea să știe de jungkook și spera ca intr o zi va reuși să se vindece dar acea zi nu pare sa vina prea curând..
Taehyung de atunci nu a mai auzit nimic de iepurașul său sau tot ce se leagă de el. Dar cu toții știm ca în adâncul sufletului lui, spera sa i fie bine.
-
Taehyung era în casa și își făcea lecțiile când deodată soneria suna.
Thv: - cine o fi?
Se duce sa deschidă și surpriză..
Thv: - oh j hope.. Nu ne am vazut de mult..
Jh: - Taehyung mi a fost tare dor de tine! Îl ia în brațe.
Thv: - și mie hyung. Zâmbește
Intra te rog
J hope intra în casa și se minuna la cât de curat era înauntru.
Jh: - oh tae, ai o casa foarte drăguță, exact ca tine!
Thv: - mersi hyung
Vrei ceva de băut?
J hope da afirmativ din cap și se aseaza pe canapea. Tae îi aduce un suc și se aseaza lângă el.
Jh: - te am căutat zile întregi tae! credeam ca nu te voi mai vedea..
Thv: - oh.. Sa stii cca puteai sa ma suni
Jh: - am încercat dar nu am putut. Jungkook a făcut în așa fel încât sa nu mai avem nici unul vreo legătură cu tine..
Tae când îi auzi numele se îneca.
Jh: - esti bine Tae? Îl ajută
Thv: - da hyung.. Sunt bine..
Dar te rog sa nu vorbim despre el..
Jh: - oh.. Sigur! Zambeste
După vreo 10 minute de povestit.
Jh: - Tae, ai vrea să mergem diseara intr un club?
Te rooggg!
Thv: - nu stiu...
Jh: - Tae te rog! N au mai ieșit din casa de o grămadă de timp! Pasarelelor le e dor de tine!
Tae chicoteste
Jh: - haide Tae te rog! Prima și ultima oară, primit!
Thv: - hm.. Bine.. Dar dacă nu mi place plec sa stii.
Jh: - o sa ti placa! Plus ca am eu grija de tine!

-
La jungkook

Jungkook era în biroul său și lucra. Ei bine, doar cu mâinile ca mintea îi era tot la taehyung.
Deodată, se auzi cum batea cineva la ușă.
Jk: - intra
Pe ușă intra un barbat îmbrăcat în negru și înalt.
B (bărbat) : domnule jungkook.. A- am vesti despre domnul taehyung..
Jungkook de cum auzi instant se opri din scris și respirația i se accelera..

RM l a întrebat o dată pe jungkook:
RM : - De ce nu l uiti?
Jk: - cum sa uit de respirație?

-

-

-

-va urma
-necorecat
-nu spuneti nimic.

Cat de fericiti pot fi împreună! 🫠 ❤

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cat de fericiti pot fi împreună! 🫠 ❤

Cat de fericiti pot fi împreună! 🫠 ❤

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mor după ei frateee❤❤😍

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 13 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My obsession / Taekook Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum