RM, Jin, j-hope,jimin și yoongi erau toți în biroul lui Jungkook analizând situația prezenta.
JK: - RM, zi ce ai mai aflat!
RM: - Din surse sigure am aflat că Tae a fost vândut mai multor bărbați dar cu un termen..
JK: - ce? Detaliază!
RM tace din gura din cauza vocii sumbre a lui Jungkook.
JK: - am zis sa detaliezi!
RM: - adică tatăl său pusese o limită cât sta la un bărbat.. După ce se termina timpul plății se ducea la altul..
JK: - adică vrei sa spui ca Tae, dacă nu murea taica su, ar fi fost închiriat?
Glasul lui Jungkook era fără vlagă.
RM da cu frica din cap și îl lasă jos imbrățișând strâns dosarele ce le avea în mână.
Jk: - A dracu!
De nervi, răstoarnă biroul din fața lui dând jos toate lucrurile și dosarele.
Se așază pe scaun cu mâinile la tâmpla încercând să se gândească la ceva care sa l ajute. Daca nu se calma, era sigur că poate omorî pe cineva în momentul ăla.
După un sfert de ora de liniște profundă și scrâșnire din dinți RM îi atrage atenția lui jk.
RM: - Jungkook..
Jk mârâie nervos semn sa vorbească
RM: - jungseok se află la un local din apropiere..
Jk se ridică brusc și se duce în fața lui RM
Jk: - da mi numele localului!
RM: - nu te poti duce singur, venim cu tine
Jk: - ma duc singur iar voi nu îi veti spune nimic lui Tae, ati înțeles?
RM: - dar-
Jk: - RM! Ți s a urât de viață?!
RM da negativ din cap. După ce primește ceea ce a cerut, pleacă grăbit spre local. Furia, gelozia, obsesia, scârba și toate sentimentele îl acopereau profund pe jungkook acum. Simțea sentimentul posedarii demonului din el. Cine îl vedea, îl putea asemăna cu însuși diavolul.La Tae
Pov autor
De câteva zile bune, jungkook venea tot mai târziu, uneori chiar spre dimineața, obosit și rănit pe diferite locuri.
Tae devenea tot mai îngrijorat de starea iubitului său. Petrecea tot mai puțin timp cu el și îl deranja faptul că jungkook nu simte ca poate vorbii cu el.
Îl simte pe jk cum se întinde în pat și cum îl strânge puternic în brațe adormind instant.
În fiecare dimineață, cealaltă parte a patului era rece și goală semn ca plecarea Brunetului a fost acum mult timp.
Tae deja simțea cum mirosul Brunetului i se șterge de pe haine, și cum buzele îi sunt uscate fără sărutările umede ale lui. Parca se simțea incomplet.
El decide ca în seara asta sa stea treaz și să l aștepte pe jungkook. Vrea să i ceară socoteală pentru lipsa lui de zi cu zi. Vrea cu ardoare sa stie motivul ocupației lui.La ora 3:45 dimineața, ușa se deschide încet scârțâind,dezvăluind o siluetă neagră care stătea în picioare ca pe ghimpi.
Tae se ridică repede din pat puțin speriat dar mai mult îngrijorat pentru ca știa că este jungkook. Respirațiile lui erau dese și groase semnalalizand ca este el. Tae îl cunoștea bine și putea auzi bătăile puternice a inimii lui jungkook. În cameră era întuneric, singura sursă de lumina fiind a lunii care trecea prin perdele.
Thv: - jungkook?..
Jk: - Tae de ce nu dormi?
Thv: - pentru ca trebuie să vorbim
Jk: - sunt obosit
Jk se arată la lumina lunii, Tae văzând imediat sângele ce îi curgea pe braț, hainele ușor rupte și pătate de sange, cicatricile și vânătăile.
Thv: - kookie.. Ce ți s a întâmplat..?
Îi atinge cu o mână brațul, iar cu cealaltă obrazul. Privirea nevinovată și inocența micutului îi dau fiori lui jungkook, hipnotizat fiind de ochii lui ca perlele.
Jk: - am.. Am avut o problemă de rezolvat
Încerca să evite privirea micutului, știind ca se v a îneca în ochii și nu v a mai avea scăpare.
Thv: - ce fel se problemă?
Jk tace.
Thv: - kookie.. Nu ai încredere in mine..? Stii ca poti vorbi cu mine orice..
Jk: - normal ca am..
Thv : - atunci spune mi
Jk din nou tace.
Jungkook spune mi acum unde dispari cu nopțile lasandu ma singur în camera asta rece și în acest pat înghețat!
Jk: -..
Thv: - jungkook!
Jk: - nu am nimic să ti spun!
Din nou îi evita privirea muscandu și agresiv buza de Jos.
Ochii lui Tae încep să se umezeasca și la scurt timp lacrimile fierbinti îi cad pe obraz.
Thv: - te rog spune mi ca să te pot ajuta...
Vocea lui era ca de bebeluș. Subțire și liniștită, ușoară și micuța.
Jk: - ti am spus că nu am nimic!
Ridică puțin tonul ca să l facă pe Tae să înțeleagă. Instant regreta ca a făcut asta văzând chipul umed a lui Tae și ochii stralucind ca stelele dar nu i putea spune lui Tae adevaratul motiv. Ar suferi mult mai mult și jk sub nicio formă nu vrea ca ingerasul lui să se piardă..
Thv: - t..t-u.. ma mai iubești.. ?
Întreabă cum o frica în voce, plângând neîncetat. Îl durea enorm ca a scos acea fraza pe gura dar nu mai simțea căldură Brunetului lângă el.. Nu i mai simțea părul negru ca abanosul și moale printre degete.. Nu i mai simțea parfumul hainelor.. Nu mai simțea sărutul catifelat a lui jungkook pe buzele lui..
Jk auzind aceasta fraza mărește larg ochii și tragandu l intr o îmbrățișare strânsă. Plângea și el la rândul său inspirând parfumul lui Tae. Îl durea a naibii de tare pentru ca l a făcut pe să creadă asta. Jk îl iubea necondiționat. În fiecare secundă, minut, oră, zi, săptămâna sau poate luna, jk îl iubea pe Tae mai mult și mai mult.
Jk: - of Tae.. Normal ca te iubesc! Tu esti soarele meu în fiecare zi..Aerul meu și căldură mea! Tu esti sufletu din mine îngeraș.. Toată viața mea..
Îl mângâie încet pe cap sarutandu i fruntea.-
-
-
-va urma
-necorectat
-stau și ma gandesc de când n am mai scris.. Pha🥲
Din maareee păcate sunt foarte ocupată în perioada asta.
Mi e greu să găsesc alte idei pentru ca cartea sa devina cât mai interesantă dar ma străduiesc.
I can do It! :))
Tae: al meu!
-cam senzual.. 🤭🤭💋
CITEȘTI
My obsession / Taekook
RomancePovestea unei obsesii bolnave pentru tine. Unde Jungkook,regele mafiei întregii lumi, fără mama, fără tată, se îndrăgostește bolnav de un adolescent.