Tae se desprinde din strânsoarea lui Jk și își întoarce capul rușinat.
Jk: - ai stricat momentu!
(Spune acesta revoltat)
RM: - sorry dar am ceva important de informat.Jk se încruntă și se uită la Tae.
Jk: - vin în câteva secundele,bine?Îl pupa pe frunte și iese din bucătărie.
Tae se întrista dar revine la treaba inițială.La RM și Jk
Jk: - zi repede ca deja mi e dor de Tae..
RM: - am făcut ce mi ai cerut..
Jk: - perfect. Acel gunoi o să aibă o surpriză.. Foarte frumoasă după părerea mea.
(Zâmbește psihopat)
Jk: - lasa l acolo până mâine. Nu te du la el . Vreau sa și petreacă măcar ultimele ore singur.
RM: - am înțeles.Jk afirmă din cap și se îndepărta de RM.
RM: - și ce mai surpriză..La taekook
Jk îl prinde din nou în brațe pe Tae făcând ca acesta sa tresara.
Jk: - mi ai lipsit atât de mult..
Thv: - ai lipsit maxim 2 minute
Jk: - știu.. O eternitate!Tae chicoti și se întoarce spre el.
Îsi întinde la rândul lui brațele pentru a l strânge în brațe pe jk și se apasă cu capul pe pieptul lui.
Chiar dacă l a urât la început, și probabil o face și acum doar ca mai puțin, simte siguranță. Sentimentele lui pt jk au crescut și poate spune că l place. Chiar dacă jk îl înspăimântă și acum foarte mult, mai e un singur pas până să l iubească în adevăratul sens al cuvântului.După masă
Cina a fost una foarte linistita pentru amândoi. Au râs mult dar jk nu pierdea niciun moment fără să i facă sute de complimente.
Au mers în cameră tinându se de mână și zâmbind amândoi.
Thv: - mi e atât de somn..
(Închide ochii)
Jk: - dacă iti spun să te duci la baie, cel mai probabil o să adormi acolo și eu n aș putea dormi fără tine. Deci da l dracu de duș și hai la nani.Tae simti cum obrajii îi prind o nuanță de roșu și se pune repede în pat cu fața în perne.
Jk: - ahh mor de dragu tauuu!!De duce și el repede la tae și îl prinde de talie. Îl trage pe pieptul lui ca pe urmă sa se joace cu părul pufos al acestuia.
Jk: - îngeraș dormi deja?
Thv: - Mhm..
Jk: - și ma lasi singur așa..?
Thv: - dormi și tu..
Jk: - nu pot..
Thv: - de ce.. (Lasa vocea în jos spre sfârșit)
Jk: - imi bate inima foarte tare... Și la ce drăgălaș ești imi vine sa te privesc si în același timp sa te păzesc toată noaptea..
(Își întoarce capul rușinat, lasandu si vocea în jos pe ultimile cuvinte)
Jk: - imi e ca vine cineva și te fură ..Tae își ridică capul spre brunet, privindu-l cu blândețe ca după sa i lase un sărut pe obraz.
Thv: - ești aici cu mine si asta e cel mai important. N are cine sa ma fure de lângă tine..Jk după ce realizează ce a spus, îl prinde de talie și se pune peste el.
Tae roșu ca focu își pune mâinile pe fața.
Jk: - nu ți mau ascunde fața de mine niciodată.. Te aș privi tot restul vieții numai așa..Îi îndepărtează mâinile și îl vazu pe Tae cu lacrimi in ochi. Îi saruta mâinile.
Jk: - de ce plangi îngeraș? Dacă m ai plângi iti jur ca te înfulec!
(Îi saruta năsucul🙊)
Jk: - Cum naiba ești asa de dragut pana și când plângi?!??! (Se revolta învins de drăgălășenia lui Tae)
Jk: - o sa ma omori în curând dacă mai continuu așa..Tae ca prin minune își ridică capul și își da un sărut scurt lui jk.
Brunetul nu l lasa sa se desprindă mult căci îl trage iar intr un sărut lung și plin de iubire.
Buzele lui Tae, pufoase, roșii și umede îl innebuneau pe jk.
Devine dependent puternic de asta și o știa bine.
Dacă s ar putea, ar vrea să se hrănească numai din gustul de căpșuni al buzelor lui Taehyung.
Cu sărutul lui, Tae nici măcar nu și da seama cat de mult și l dorește jk și cât îl vindecă.
Se despart din sărutul plin de iubire și compasiune, rămânând numai auzul respirațiilor sacadate care atinge buzele celuilalt.
Rămân hipnotizati, prinși într-un puternic contact vizual lung.
Pentru Tae, săriturile lui jk sunt pură liniște. Când îl sărută, simte dorința și iubirea venind din partea brunetului. Nu putea minții, buzele lui aveau gust a vanilie și el iubea vanilia.
Totodată, prin sărut, simte autoritatea și stapânirea de sine a brunetului, care la fel îi făceau inima sa bată tare. Nu și dădea seama dacă de frica sau pentru ca jk arăta a DRQ de sexy când era autoritar.Jk: - te iubesc enorm de mult Tae..
Thv: - și eu te iubesc... (Spuse el rușinat și cu o voce joasă dar foarte draguta)Jk îl trage din nou la el în brațe fiind foarte entuziasmat.
Jk: - Ce ai spus??! Ca ma iubesti.?!!! (Zise exagerat de fericit cu zambetul până la urechi)
Thv: - n am spus eu asa ceva.. (Tachinare 🤭)
Jk: - E nu Tae! Te am auzit eu!!
Thv: - cred c ai auzit greșit.. (😌)
Jk: - ba nu! Am auzit foarte, foarte bine.Tae din nou ridică capul, dandu i un pupic pe obraz apoi se pune la poziția inițială fără să spună nimic.
Jk zâmbește.
Jk: - si tăcerea-i un răspuns.. (😌🤭)Tae da din cap afirmând.
Thv: - acum închide ochii și dormi. Mi e somn.
Jk: - bine, bine iubirea mea.Tae din nou inrosi gravvvv dar la ce obosit era, adoarme.
Pentru jk, asta a fost cea mai frumoasa seara din viața lui. De când îl are pe Tae a simțit mereu iubirea față de el. Și acum, ca Tae simte la fel, vrea să l dacă cel mai fericit om din lume. Iubirea lui pt Tae, era una nesfârșita și chiar și cuvântul "iubire" e prea puțin spus pentru ce simte jk.
Avea in el o fericire nesfârșita care mereu îi face inima să bubuie.Acum, iubirea/dragostea nu ajunge să acaprere sentimente lui. Obsesie. Asta e cuvântul care ajunge puțin mai mult.
-
-
- (va urma)
-necorectat
- Full Taekook! ❤😍
Ador capitolul ăsta din toată ființă mea! ❤❤٭❤❤❤😍🥺My babies٭
Asa ma simt acu💅🏻🥴:
CITEȘTI
My obsession / Taekook
RomancePovestea unei obsesii bolnave pentru tine. Unde Jungkook,regele mafiei întregii lumi, fără mama, fără tată, se îndrăgostește bolnav de un adolescent.