hikayede ki her olay hayal ürünüdür,
Başlama tarihi bırakırsanız çok mutlu olurum iyi okumalar.
4. kat Elvan'ın evi
Üst üste yığılan kolileri var gücüyle kenara indirdi. Henüz perde takılmamış pencereler içeriyi tüm çıplaklığıyla ortaya seriyordu. Neyse ki sadece salon lambasını yakmıştı, ve şehrin ışıkları tıpkı sanat eseri gibi ışıldıyordu. durduğu yerden izledi ve kaç dakika öyle kaldı hiç bir fikri yoktu, kendini yorgun hissediyordu.
Kasım'da havalar yavaştan soğumaya başladı taşınması bitti, ama bunları yerleştirmek vardı. "Dinlenmiş ve enerji depolayarak uyanıp hepsini bir saate bitiririm" diye düşünürken buna kendi bile inanmamıştı. yeni ev yeni hayat yeni insanlar demek ti. Evden çalışacağı işini burada daha daha rahat ve verimli çıkara bilirdi çevirmenlik için bir kitap işini tutmuştu bile. Zilin çalması ile kapıya yöneldi birini beklemiyordu saat geç değil ama tanıdığı kimse de yoktu kapı deliğinden baktı biri asansöre son anda binmişti bir kolunu görür gibi oldu. "Belki de bina görevlisidir" kapıyı açtı önünde bir pizza kutusu duruyordu, üstünde not vardı. Merakla kutuyu alıp sağa sola bakındı, aşağı doğru hareket eden asansör dışında bir şey yoktu, kapıyı ayağıyla itti ağır kapı kapanırken mutfağa yöneldi ve notu okumaya başladı.
"1. Kat. Selam umarım rahatsız etmedim yeni taşındığını gördüm hoş geldin demek istedim, ilk gün kim yemek yapar ki ?"
Elvan yüzünde bir tebessüm ve ona eşlik eden şaşkınlıkla kim olduğunu düşünmeye başladı. Kutuda farklı bir şeyler aradı ama bir ip ucu yoktu. Pizza mükemmel kokuyordu, hızlıca koltuğa geçti ve on dakikada yiyeceği pizza için bir saatlik film aramaya başladı.
1.kat Cemal'in evi
Bu gün heyecanından alarmdan beş dakika önce uyanmıştı bile ısıtıcı da su kaynarken ayna kaşına geçti, temizleyiciden bir avuç alıp hızlıca soğuk suyla köpürtüp yüzünü yıkadı. Altın sarısı saçlarını geriye atarak mutfağa, geçti masa üstü bilgisayarını açtı ve her zaman ki görüntülü aramaya katıldı arkadaşları da, daha yeni açtı.
Arkadaşları ile yaklaşık 7 yıl eğitim sonrasında ayrılmamış hep birbirlerine tecrübelerinden bahsederek yeni şeyler öğrenmeye devam etmişler. Farklı emniyet teşkilatlarına çalışan grup siber alemin muhafızları olmaktan gurur duyuyorlardı. Cemal'in tüm bunlara ayrı bir ilgisi vardı, insanların ekranından kolayca hayatına girmek onda etik olmayan bazı duyguları uyandırmıştı daha, daha da fazlası insan zihni. Cemal, üniversiteyi psikoloji bölümünden ikinci üniversiteyi ise eczacılıkla bitirdi sonunda siber alemde hünerlerinin ardından içinde filizlenen insanı merak eden ve incelemek için can attığı her şeye doğru ilmek ilmek ördü. eczacılık ile insanların doza karşı olan zafiyet ve bağışıklıklarını, psikolojide insanlar beyni, nöronlarına, siber güvenlik ile ekranın öteki yüzüne yani evlerinin içine kadar girebilmenin anahtarını ellerine almıştı.
Ali: "bu erken katılmayı neye borçluyuz. Cemal rutinlerini bitirmeden katılmazsın erkenden"
Oğuz: "Cemal, senin kadar hayatı sevsem keşke, ama yapamıyorum üşeniyorum "
Cemal, kendini değerli bulmayan insanları anlamlandıramıyor hayatın kısacık oluşu onu değerli yaparken insanların kıymet vermeyişine deli oluyordu,.
"Yeteri kadar benden konuştuk tembel ve pasaklı arkadaşlarım, ayrıca hayatı seviyorum ve kendime değer vermeyi de öyle. Açıkçası dün uyuyamadım yeni komşum evine taşınırken çok gürültü yaptı, uykum allak bullak oldu sersem gibi erken de kalktım.
Oğuz: "Kaç gündür uğraştığımız vakayı cinayet büro el koydu sanırım bir kaç mahrem bilgi açığa çıkacaktı ee milletvekilinin de neyin üstünü kapadığı ortada "
Ali:" mevkilerini korumak adına ellerini paranın satın alabileceği her şeye uzatmaları ne büyük pezevenkliktir. Hayır rüşveti kabul edenler de ayrı omurgasız, hala böyle çete içinde çete var kim kimi fonlarsa.
Cemal" rüşveti kabul edenleri anlamaya çalışırsak, ellerinde ki üç kuruş maaşın on katını sana sunuyorlar, ve şerefim mi ? yoksa karın tokluğu mu ? diye düşünmene fırsat kalmıyor Ali, hayat pahalılığı nerelere dayandı, bir de anne babalar bu tuzaklara düşmeye daha yatkındır en nihayetinde çocuklarına yeterli olanı alabilmek için bile normal maaşın yetmiyor.
Ali" bunu seçmek kolay olanı seçmektir, bu da onların iradesiz ve zayıf olduklarını gösterir."
Cemal elindeki çavdarlı ekmeği tabağına koyup arkasını döndü. Ali ile bu konuda tartışmaya girmek istemiyordu Ali inatçıdır ve savunduğundan asla vazgeçmez. Kaç gündür aklında dönen o konuşmayı açtı.
"Arkadaşlar ben birinden hoşlandım ve bu kişisel bilgilerini tuttuğum biri " elleriyle durun hareketi yaparak " önce beni dinleyin sonra taşlarsınız. Geçtiğimiz aylardan bir veri ile uğraşırken onun bilgilerini her yaptığımız gibi imha ederken resminden etkilendim ve bir an hesaplarında dolaşırken kendimi buldum ve..."
Ali, sinirle" eriştiğimiz imkanları kişisel zevklerimiz için kullanmamalıyız bunu nasıl suistimal edersin Cemal, az önce konuştuğumuz insanlardan ne farkın kalır."
Oğuz ta bir baba edasında endişelerini dile getirirken Ali'de Septisizim (şüphecilik) uyandı. Cemal bunu hissetti ve ipleri eline alması lazımdı Ali'nin aklında soru işareti kalmamalıydı! o hep başka seçenek arayan kurnaz bir tilki gibiydi.
"Endişenize hak veriyorum bu yüzden haber etmek istedim sizden gizleyebilirdim öyle değil mi?"
Cemal ustalıkla sakladığı tedirginliğini atmıştı üstünden. Arkadaşlarına bu senaryoyu yemeliler ki, yedi yıl içinde öğrendiği tüm marifetlerini kendi oyunu içinde dilediğince kullanabilsin.
Oğuz" bu hareketinde profesyonellik yok Cemal, ama bunu bize açarak dürüst olduğun için sana karşı olan güvenim tam bir daha böyle kişisel bir şey için imkanlarını kullanmamalısın"
"haklısınız bir daha olmayacak emin olabilirsiniz"
ekranda bir karasız bir de emin bir yüz vardı, bu tavizin sonuçları kar topu gibi büyümeye başlayacaktı. Ali, bunun farkında olan tek kişiydi,
Tüm hücrelerini zafer çığlığı atarken Cemal, profesyonel bir şekilde bunu gizledi ve minnettar ve bir yüz ifadesi takınarak.
"ilişkimiz yürürse sizi tanıştırmak için sabırsızlanıyorum "
Elvan yeni taşındığı apartmanın dışına çıktığında alt kısımda bir kişisel bakım mağazası olduğunu gördü eksiklerini almaya, İçeri girdi mağaza mis gibi kokuyordu insanlar testerların etrafında dönerken saç kremi bölümüne gitti. Her zamanki kreminden alacakken kulak arkasında ki bir ses ile ürperdi.
"Onu kullanmanızı tavsiye etmem"
" içerisinde çokça Paraben var meme kanserinde hızlandırıcı etkisi olduğu söyleniyor."
Elvan karşısında duran 1.80 boyunda altın sarısı saçlarını özenle yapmış, bir adam görünce afalladı ve gözlerini kırpıştırarak.
"pardon?" dedi.
"kendimi tanıtmadım özür dilerim, Cemal Demirada ben"
İlk kitabım okuduğunuz için teşekkürler.
2024.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kusursuz Denek. 1
Mystery / ThrillerElvan, hayatına giren gizemli adamın zekasına hayran kalır ondan etkilenmeye başlar, ama ters bir şeyler vardır Cemal, onu bazı deneyleri için kurban olarak seçmiştir.