Bölüm 10 yarım

6 1 0
                                    


bir hafta sonrası...

Sara'dan şüphelenen emniyet, yerini kanıtlaması ile son bulmak üzereydi cinayet hala araştırılıyor. Elvan ile arasında ki son gerginlik bitmiş gibiydi. Elvan, elinden geleni yaparak arkadaşının yanında olmaya çalışıyor rengini belli etmemek adına verdiği mücadeleyi Cemal'e borçluydu, bu süreçte her anında yanında olup durumu idare etmesini sağladı tabi ki Cemal kimyasal olarak da  Elvan'ın zihnini ve duygularını daha iyi kontrol edebilmek için ki ona " bunu kontrol altına almamız için bir kaç takviye almanın gerekli olduğunu düşünüyorum, eğer ki baş edebilirim dersen sen bilirisin tabi" 

Elvan bu süreçte kendini ona, emanet etti en son istediği şeydi suçlu olduğunun ortaya çıkması. Sara, tüm olanlardan sonra ailesinin yanına şehir dışına çıkmış bunun birlikte Elvan, ile arasında hala biraz soğukluk vardı Elvan, eskisi gibi olacaklarını düşünmüyordu, ama kızının her anında ona yardımcı olmaktan geri durmayacaktı. Bütün bu olanlar Elvan'ın bir kız çocuğunun hayatını kurtarmak istemesiyle olmadı mı ?


Artık ızdırab içinde olan değişmiş vicdan ve kalbi arasında sıkışan oydu.





Selamlar yeni bölüm kısa bir girişten ibaret bu aralar yoğunum ve kitabı harcamak istemiyorum o yüzden iyi bölümler için bekleyeceğim en kısa sürede buluşmak dileğiyle watty.





Kusursuz Denek. 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin