Sangat sedih cerita yang telah disampaikan oleh Auni sebentar tadi... Dia juga turut sedih kerana itu juga nenek nya.Tanpa basa basi lagi dia terus mengambil telefon bimbit nya yang sudah ada di depan mata.
Dia terpaksa untuk menelefon puan Sarah dan tuan hardy. Untuk memberitahu bahawa nenek mereka sudah ada di langit atas..
"Kau nak buat ape tu" soal auni apabila melihat kakaknya seperti mendail nombor seseorang. Aulia hanya melihat sekilas wajah adiknya dan dia melihat semula skrin telefon bimbit nya... "Call mama dengan papa" jawab Aulia singkat.
Auni yang mendengar jawapan itu terus memandang kakaknya dan kemudian dua merampas telefon kakaknya, dan dengan segera dia memati kan panggilan itu. Auni dan Aulia bertatapan.
"Kau kenapa!!?"
"Apa?"
Auni hanya membuat muka tidak bersalah saja.
"Kau kenpa nak off call tu!?" Marah aulia, " kau giler ke nak bagi tahu mama dengan papa. Kang tak pasal ii aku kena marah" tegas auni dia tidak mahu dimarah dengan puan Sarah dan juga Tuan Hardy.....
Lagi ii tuan Hardy, tuan Hardy sgt lah tegas dalam jenis keadaan sekalipun.... Alah biasalah bapa kan haruslah tegas...
"Eh kau... Auni... Lebih baik berterus terang daripada nanti lagi teruk kita kena.." Ujar Aulia lemah lembut dan sopan..
Dalam hati Aulia be like🗿: naaib kau adik aku. Kalau kau member aku memang aku gedebik je
Auni hanya menunduk sahaja. Aulia mengambil itu ada jawapan dan jawapan nya ialah "boleh".
Tanpa basa basi dia merampas semula telefon bimbit nya yg berada di tgn auni sedari tadi...
Aulia mengambil dan kemudian dia mengdail nombor puan Salehah.
" hello"
"Hello ma.."
"Aulia kenapa telefon mama??, ada apa ii jadi ke dekat korea tu??" Soal Puan Salehah
"Takde ma cuma... Auni dah balik.... Mama balik sini kejap boleh?"
"Hah, Auni dah balik?? Cepat betul, nenek ada??"
Aulia sudah gelisah
"Mama balik sini dulu boleh??" Kata Aulia berhati ii " yelah nanti mama balik esok tengok lah kalau mama dengan papa takde apa ii dah kat sini okey?." Jawap Puan Salehah
Okey dia gugup
"Okey ma.. Bye asslamualaikum"
"Bye sayang, waa'alaikummusalam"
Off call
YOU ARE READING
𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑇ℎ𝑒 𝑃𝑠𝑦𝑐ℎ𝑜𝑝𝑎𝑡ℎ 𝐴𝑛𝑑 𝑇ℎ𝑒 𝑀𝑎𝑓𝑖𝑎(OG)
Fanfiction𝗠𝗨𝗛𝗔𝗠𝗠𝗔𝗗 𝗔𝗠𝗜𝗡 𝗙𝗜𝗥𝗗𝗔𝗨𝗦 - SEORANG PELJAR LELAKI YANG KAYA DAN JUGA SEORANG ANAK KEPADA KETUA MAFIA. BAPANYA JUGA IAITU TENGKU AYDAN FARISH IALAH SEORANG BISNESSMAN YANG PALING POPULAR DI SEMUA NEGARA DAN NEGERI. AMIN JUGA SEORANG KE...