𝑨𝒖𝒍𝒊𝒂 𝒅𝒂𝒏 𝑨𝒎𝒊𝒏 𝒃𝒆𝒓𝒕𝒂𝒕𝒂𝒑𝒂𝒏.....Mereka bertatapan sehingga haziq berdehem serta rakan ii mereka yang lain juga turut berdehem, mereka tersedar dri lamunan yang panjang dan juga lamunan yang mengkhayal kan mereka....
Amin berdehem untuk menghilang kan rase janggal.
Haziq dtg membisik ke arah telinga Amin dan berkata " kau, nnt dh kawin kau tenung lah puas ii Aulia tu, jgn kat sini, ingat org single kat sini banyakk.." Amin hanya mampu sengih shaja...
Amin memandang sahaja muka Aulia yang tidak mengena kan sebarang penutup untuk menutup rambut yang mata.
Amin tidak lengkang memandang mata hazel Aulia yang cantik dan putih, "Apa Kau pandang ii, nak kena ke??, cepatlah bagitahu aku knpa kau culik aku, tangan aku dah sakit lah" Aulia merayu kepada si Amin yang memandang nya dgn tajam.
"Aku nak kita berkerja sama dlm semua hal, aku tahu kau shock, tpi kau kena buat jgk, sbb bende ni penting giler untuk kau, kau kan nak carik org yang buat nenek kau takde, so.. Aku rase aku boleh tolong kau carik org tu, sbb dia pun ada kena mengena dgn hal aku" terang Amin panjang lebar. Ni kalau tak masuk jugak dalam kepala otak perempuan ni jugak, aku kerat kepala dia, ujar Amin dalam hati.
Ya, Aulia terkejut akan ucapan yang di ucap oleh Jejaka tadi "m-m-macam mana kau tahu yang nenek aku dh takda?, kau skodeng aku ek" lain betul mamat ni, macam mana dia boleh tahu yang aku tgh carik org yang buat nenek aku?, dan macam mana juga yang dia tahu bahawa aku tengah mencari orang itu, dia spy aku ke??,
Pelbagai persoalan yang ada di dalam fikiran si Gadis jelita itu...
"Yang kau nak tahu apasal?, sekarang ni, aku nak kau pilih, satu team dengan aku or aku yang akan..... Buat kau menangis dan menyesal, choose now" Amin memberikan amaran kepada Aulia yang tetap terikat di atas kerusi.
Dia ni kalau tak mengugut memang tak boleh ek?, asyik - asyik menggugut, tak habis ii lah bosan tahu tak!? " s-s-satu team ngn kau lah" kata Aulia gagap "good choose dear, now, lepaskan dia" Amin menunjuk ke arah Auni dan tidak nya dengan Aulia.
Knpa aku tak di lepaskan??
𝙳𝙸 𝚂𝙰𝚃𝚄 𝚃𝙴𝙼𝙿𝙰𝚃 𝚈𝙰𝙽𝙶 𝙻𝙰𝙸𝙽.......
Seorang perempuan sedang memerhati gelagat dua ekor beruj jantan yang tengah bertandang di rumah nya.
Dia orang ni memang tak reti nak balik ke, ke... Dah tak tahu jalan balik, dari pukul 7.00 pagi tadi sampai lah sekarang dah nak pukul 12.30 malam pun dah tak reti nak balik lagi?. Dah takde rumah dah ke!?
"Oi, Habib, Qayyum. Korang memang dah tak reti nak balik dah ke!?, korang berdua bertandang dekat rumah aku ni, dah lupe jalan balik ke, korang memang nak sangat ke kena patah kaki dekat sini?" Ujar gadis itu apa bila dia mahu sahaja masuk tidur tetapi dua oker beruk ni tak pulang lagi dari pagi tadi sampai ke malam.
"Alahh, kau ni Tasyah, relax lah, kitaorang bukan selalu kami datang sini, selalu kan kami duduk dekat US, sekarang ni kami baru nak duduk sini lama sikit je, salah ke?" Qayyum memandang Tasyah dengan riak selambanya, mereka berdua baru sahaja sampai pada pukul 7 pagi tadi..
Tapi tasyah hanya tidak ambil perduli sahaja apa yang Qayyum bagi tahunya, dia tetap akan menghalau dua ekor beruk jantan ni, Tidak kira!!, dia akan tetap menghalu mereka. Peduli apa dia" so?, do i care?, now you guys can get out of my house right now, if you guys cannot to leave this house, aku akan buat panggilan polis" itu sahaja jalan cara yang patut Tasyah ambil, menghubungi sahaja pihak polis....
"Ish kau ni, tasy, bagilah kami ni kelonggaran sekejap, tak boleh ke?"
"Get out of my hose right now!!"
Terus mereka berdua tergesa-gesa mengambil barang-barang mereka dan keluar daripada rumah Tasyah yang agak besar itu.
Tasyah segera menutup pintu dan kembali ke ruangtamu yang agak bersepah kerana Dua ketul manusia tadi.
Tasyah mengmbil bantal yang berterabuh sambil dia mengambil telefon bimbit nya.
Setelah selesai dia membersihkan ruangtamu, dia berlalu pergi ke arah bilik nya dan dia mendekati meja solek dan membuka baju, rambut palsu, dia menggal kan solekan dari mukanya, dia mengambil segala pencuci yang ada.
Kini Semua solekan yang ada pada mukanya sudah tanggal. Badan yang tidak berbaju juga kini sudah berbaju kemeja putih serta blazer dan seluar yang terdapat dia badan lelaki itu.
Lelaki?
Yup lelaki....
Kini Tasyah sudah menjadi MUHAMMAD TENGKU TAUFIQ SYAZ..... Seorang yang sanggup berubah menjadi PEREMPUA demi kebaikan dan tipu daya dirinya...
Taufiq menghubungi seseorang yang berada didalam talian... "Hello, Amin, aku dah siap. Aku On the way datang markas kau, nanti kau bagi lah location kat aku." Terus Taufiq menamat kan talian yang disambungnya....
****** ****** ****** ****** ******
I know citer dia bosan but tunggu lah
Chap yang korang takkan agak pun bende bi terjadi. MUAHAHAHAHAHA. Dan siapa Taufiq, Qayyum dan Habib tak tahu ke?😒Tunggu lah bab seterusnya, MUAGAHAGAGAGAGAGA🌚💅🏻
YOU ARE READING
𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑇ℎ𝑒 𝑃𝑠𝑦𝑐ℎ𝑜𝑝𝑎𝑡ℎ 𝐴𝑛𝑑 𝑇ℎ𝑒 𝑀𝑎𝑓𝑖𝑎(OG)
Fanfiction𝗠𝗨𝗛𝗔𝗠𝗠𝗔𝗗 𝗔𝗠𝗜𝗡 𝗙𝗜𝗥𝗗𝗔𝗨𝗦 - SEORANG PELJAR LELAKI YANG KAYA DAN JUGA SEORANG ANAK KEPADA KETUA MAFIA. BAPANYA JUGA IAITU TENGKU AYDAN FARISH IALAH SEORANG BISNESSMAN YANG PALING POPULAR DI SEMUA NEGARA DAN NEGERI. AMIN JUGA SEORANG KE...