Pada masa yg sama. Ada beberapa org lelaki sedang berjalan dengan lagak yang agak slowmo dan mata mereka tajam saja bila berjalan.Mereka semua duduk di atas kerusi yang di sedia kan di bilik itu.
Seorang lelaki daripada kumpulan tersebut melangkah ke depan dan menghampiri seseorang yg sedang berdiri serta kedua kaki dan kedua tangan sudah di gari dan di ikat sehingga tiada gerakan daripada lelaki tersebut.
Lelaki yang sudah berada di depan lelaki yang di ikat tadi mula memandang lelaki yang di ikat itu dengan penuh tajam dan sangat tajam di mata helang lelaki itu
"Kau bagi tahu aku, siapa yang suruh kau buat semua bende ni. YOU TELL ME NOW!!!" ujar lelaki itu dengan penuh amarah di dada "Amin, relaks okey, cakap dengan dia ni memerlukan kesebaran yang tinggi. Sebab kalau kau cakap kasor gini, takdanya dia nak bagi tahu." Ujar lelaki yang sedang menenangkan kawan nya yang bernama Amin itu.
"Kau cuba ckp ngan aku, how i can relaks with this guy?" Ujar Amin dengan dada yang berombak marah.
......
"Kau takle settle kan dengan cara gini. Kau kena buat cara macam ni" ujar lelaki yang sudah mengambil pisau lipat yang ada di hujung meja.
Amin dan alif sudah smirk dengan sinis dengam tajam. Amin sudah dapat teka apa yg Alif mahu buat kepada lelaki itu.
Sebernanya lelaki itu adalah anak buah nya sendiri.... Tetapi anak buah 'palsu' hingga mereka boleh di jejaki oleh musuh.
Dan rupanya lelaki itu adalah anak buah kepada musuh nya sendiri.
Sangat jelas
Sangat sakit
Sangat elegent
Tetapi sayang, lelaki itu tak buat kerja dengan clean. Hingga anak buah amin boleh jejaki lelaki itu.
Dan sekarang pisau itu mula bertukar tangan dan pisau itu sudah berada di tangan Amin. Airis hanya mampu melihat... Dia tidak boleh lepas kan peluang untuk melihat abang nya menyiksa lelaki itu.
Dia berlalu pergi bila di berasa mereka manggil. Airis yang sedang menghisap putung rokok yang mula pendek di tekan kepada muka lelaki itu.
Bilik itu yang tadi nya sunyi terus terdengar suara raungan kesakitan yang daat didengari.
Alif, amin, airis, dan fikhri sudah tersenyum sinis apabila mendengar raungan kesakita daripada lelaki itu.
Manakala, Raziq, hanif, fatih, dan juga aydan sudah membuat muka mendatar. Bagi mereka menyiksa adalah perkara yang penting dilalkukan oleh seorang MAFIA BUDAK SEKOLAH....
Mereka berlapan berlalu keluar apabila sudah tiada apa ii urusan di dalam bilik itu.
Mereka tutup lampu dan berlalu pergi meninggalkan lelaki separuh mayat itu ke dalam bilik yang super gelap.
___________________________
Aulia pov
Aku yang baru sahaja keluar daripada bilik untuk ke dapur untuk meneguk secawan dua gelas air yang berada di genggaman. Baru beberapa langkah aku mahu keluar terasa hujung picu pistol sudah terasa di leher jinjang ku yang putih dan tidak bertudung.
Well sebelum ni mmg aku dengan Auni takkan pakai tudung time dekat dlm rumah.
Spe je nak pakai tudung dlm rumah?? Ce kau bagi tahu aku?
"Jangan bergerak kalau kau tak nak adik dan nyawa kau mati" ujar pencuri or perompak itu.
Aku hanya duduk diam dan tidak bergerak walau sekutik pun. Senang cite yang aku ni memang berdiri tegak mcam patung dan tiang elektrik.
Dia menyuruh aku jalan, aku pun ikut lah arahan perompak nak buat ape lagi kan.
Tetapi....
Dalam masa itu dia pergi ke arah meja makan dan menyuruh ku ikut sama.
Dalam masa yg sama aku mengambil pistol GOLD SEVEN 78, kesayangan aku. Aku menarik picu pistol itu kemudian aku berpusing dan mengahadap lelaki itu.
Kini dia di depan aku dan aku di belakang nya. Aku tidak muka lelaki itu bagaimana tetapi cahaya bulan serta cahaya lampu jalan boleh menembusi dapur yang gelap.
Dan boleh melihat dirinya walaupun bukan lah nampak sangat muka tuh.
Baru sahaja aku mahu memberi kan arahan kepadanya ada lagi satu hujung pistol yang sudah berada semula di leher jinjang aku.
"Shit...." Carutku apabila aku tidak di berikan peluang untuk menyuruh lelaki itu.
" If you move you die, i should take you aboute my partner" kata lelaki di belakang ku.
"Hm, in your dream..." Kataku dengan sinis dan terus berundur di antara dua lelaki itu dengan pantas. Dan aku menghala kan pistol aku itu ke arah mereka berdua dan terus mereka berdua bertatapan.
_____________
Amin POV'Fucking the story, i hate the drama' getus aku di dalam hati.
Tiba ii ada tangan yang menekup mulut perempuan itu, aku dan Alif menghembus nafas lega.
"Sorry bro, i'm late" ujar Aydan dengan senyum sengih nya.
"It's okay bro yang penting kita fah dapat dua org perempuan yang kita jejaki selama ni. Thanks bro" kata Amin dengan memaut bahu lelaki itu.
Mereka pergi dengan membawa dua org perempuan itu.
********************
𝗛𝗔𝗜 𝗚𝗨𝗬𝗦!!! 𝗧𝗛𝗔𝗡𝗞 𝗬𝗢𝗨 𝗦𝗢 𝗠𝗨𝗖𝗛 𝗦𝗣𝗘 𝗬𝗚 𝗗𝗔𝗛 𝗕𝗔𝗖𝗘 𝗖𝗜𝗧𝗘 𝗡𝗜 𝗪𝗔𝗟𝗔𝗨𝗣𝗨𝗡 𝗕𝗢𝗦𝗔𝗡 𝗗𝗔𝗡 𝗠𝗘𝗡𝗚𝗔𝗡𝗧𝗨𝗞 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗞 𝗞𝗢𝗥𝗔𝗡𝗚 𝗕𝗔𝗖𝗔.
𝗔𝗞𝗨 𝗧𝗔𝗛𝗨 𝗞𝗢𝗥𝗔𝗡𝗚 𝗠𝗘𝗦𝗧𝗜 𝗠𝗖𝗠 𝗞𝗘𝗡𝗣𝗔 𝗟𝗔𝗝𝗨 𝗦𝗚𝗧 𝗕𝗨𝗔𝗧 𝗞𝗘𝗝𝗘 𝗔𝗡?.
𝗦𝗢 𝗔𝗖𝗧𝗨𝗔𝗟𝗟𝗬 𝗠𝗜𝗡𝗚𝗚𝗨 𝗗𝗘𝗣𝗔𝗡 𝗔𝗞𝗨 𝗔𝗗𝗔 𝗘𝗫𝗔𝗠 𝗦𝗢 𝗠𝗠𝗚 𝗕𝗔𝗡𝗬𝗔𝗞 𝗦𝗞𝗜𝗧 𝗟𝗔𝗛 𝗡𝗔𝗞 𝗞𝗘𝗡𝗔 𝗦𝗧𝗨𝗗𝗬 𝗔𝗣𝗘 𝗦𝗘𝗠𝗨𝗔.
YOU ARE READING
𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑇ℎ𝑒 𝑃𝑠𝑦𝑐ℎ𝑜𝑝𝑎𝑡ℎ 𝐴𝑛𝑑 𝑇ℎ𝑒 𝑀𝑎𝑓𝑖𝑎(OG)
Fanfiction𝗠𝗨𝗛𝗔𝗠𝗠𝗔𝗗 𝗔𝗠𝗜𝗡 𝗙𝗜𝗥𝗗𝗔𝗨𝗦 - SEORANG PELJAR LELAKI YANG KAYA DAN JUGA SEORANG ANAK KEPADA KETUA MAFIA. BAPANYA JUGA IAITU TENGKU AYDAN FARISH IALAH SEORANG BISNESSMAN YANG PALING POPULAR DI SEMUA NEGARA DAN NEGERI. AMIN JUGA SEORANG KE...