☆180923
oh my fucking God semalam die pakai baju badar time talaqi... omg hot nak mampos lepas tu interaction kitorang like nothing happen at all wehhhh ..
pastu malam semalam Aku kene kebu pastu like whole f3 masuk dewan untuk kemas kerusi.. tapi kau stay je sial wtf.. stay tengok aku ke... tapikan sayang
... aku tak Tau aku suka sapa sekarang... aku suka kau ofc tapi.. amir pun .. aku for sure akan blush everytime nampak amir.. tapi this one boy..(not apis la obv).. mcm mana ek dulu aku suka die tapi.. takkan aku suka die.. fuck ah... pastu pasal harini pulak.. kau tau harini aku pakai baju yang aku pakai tahun lepas untuk kemerdekaan ... aku nak recreate gambar Kita tapi.. kau pakai baju biru... baju ni dah ngan dah ngan badan aku.. jom matching lagi sayang..
- by my side☆260923
happy birthday sayanggg. btw tengok la birthday letter aku bawah meja kau.. aku malu mampos time kau masuk kelas.. aku org first nyanyi beday...
☆270923
babi buto sial ah kau shaf.. eh babi pondan kau sedar tak kau tu aku je suka.. babi pukimak sial kau.. kau nak sama kan Aku ngan fazley buto pakhang laaa... babi betul eh sial kau tau yang up pasal ni dulu .. kau yang tibe nak bagi aku bunga.. eh sial la kau benci fuck.. babi buto.. makan jugak biskut aku.. eh babi buang jelah letter tu.. aku benci kau taknak buat pape untuk kau dah.
YOU ARE READING
how long will it last?
Short Storycan I still love you? or will this be the end .. #2023 # ll volume