☆021223
harini picnic day topaz... most important day of all because my family finally met you. the guy I always told them about. my father keep asking me "mana shafiul Nye? tak dtg dtg pun.." I know you shaf... so I replied "datang lambat la tu nnt die datangg" I was a bit worried.. but not long after you came.. and your father sit next to me while my mom and dad both sit next to you.. "shaf tepi sikit mak aku nak duduk jugak" nak je aku ckp mak mertua kau nak duduk but yeah.. ayah kau sebelah aku...
so first aku tegur Kat mak aku "ma.. hihi sebelah mama.." mak aku angguk and senyum. well that's a good respond.. aku bagitau ayah aku pulak.. "psst papa.. papa.. ni * aku gerakkan mata Hala shaf *" hahaiii ayah aku senyum senyum.. then die tegur ayah shaf.. lepas tu jadi borak... boleh pulak tu bapak aku nak ajak borak.. selalu org yang ajak.. tetibe masuk topik banjar.. fyi banjar ni mcm "jawa" tapi banjar.. Kat kelas aku dengan shaf je ada darah banjar.. aku tegur la mak aku.. pastu mak aku balas "bising bising ni mcm hang boleh ckp banjar" then idk how.. tetibe ayah shaf dengan mak aku borak pasal banjar... wow maa great move..
suddenly.. ayah shaf tegur aku "ni Umi kan" I was so shock like.. hihihihi tegur aku ni nak minang ke hihihi.. aku menggeletis la depañ mak aku hihihi
YOU ARE READING
how long will it last?
Short Storycan I still love you? or will this be the end .. #2023 # ll volume