diary XX -XXl

5 0 0
                                    

☆301023

few more days till my birthday.. I kept thinking bout my birthday and your promise.. we didn't even talk like usual.. I even decided to ignore and avoid you to stop this mascare in my heart.. but your promise keep lingering in my mind..
mcm mana ekk.. kau tu dah ckp mcm mcm pasal hadiah aku... tapi kau yang suruh tau bagi hadiah ni.. kau yang bagi idea nak exchange gift ..

tadi aku call mak aku asking about exam punye hadiah ... tapi mak aku mentioned hadiah birthday and suruh Aku mintak hadiah birthday Kat shaf... aku ni ada 8 crush tapi knp shaf jugak... mak aku ni klu tau apa shaf buat Kat Aku mesti ngamuk... aku pun tak percaya aku suka die lagi....
aku bangun awal kul 4:25 pastu aku urut la bawah mata aku ni.. aduhai shaf... klu la kau tau semua ni sbb kau .. abang bob pun tegur aku Kat pum...
- have me again

☆311023

shaf knp kau cakap ngan aku.. aku avoid kau tau... kau tak realize ke... knp kau jugak yang ajak aku borak.. knp kau carik aku... tak pernah kau carik aku tau... PASTU tadi abang bob tanye time lunch.. " okay dah?"
alahai abang bob tak okay!!! ... knp die borak ngan Saya mcm takde bende happened between us...

ya allah ya tuhan ku kau lajukan lah perjalanan Hari sampai birthday aku.. aku nak Tau die bagi hadiah ke tak, aku nak Tau die bagi hadiah apa.... huhuhu...

ya allah bila aku boleh cakap fi amanillah untuk shaf ni...

how long will it last?Where stories live. Discover now