6.Bölüm

366 9 1
                                    

Sabah kalktığımda üstümde sadece kilot ve bikini vardı ateşte ise sadece baksır vardı.

Üstümü giyip kahvaltı hazırladım o sırada da Ateş uyandı.Ve sadece altında baksırla bana

Ateş:Yaa güzelim bide kahvaltı mı hazırlıyorsun.Yorma bu kadar kendini.

Feyza:Yaa dün den daha iyiyim merak etme.

Ateş:Tabi daha iyi olursun güzelim.Dün gece ne yaptığımızı hatırlamıyor musun.dedi sırıtarak.

Feyza:Hatırlamaz olur muyum.Ama çok pişmanım.

Ateş:Niye güzelim evlenin ce daha şiddetlisini yaparız.

Feyza:Dur daha bi nişanlanalım gerisine bakarız sonra.

Ateş:E o zaman sana karıcığım diye bilirim dimi karıcığımm.dedi dudağımı kısaca öperek.

Feyza: Ateş dur daha bi bismillah.Şu kahvaltını yap eve git üstünü giyin hadi geç kalacaz sanayi ye.

Ateş:Lan ben seni sanayi ye falan göndermem.

Feyza:Yaa niyey miş o gidicem bu gün bir sürü müşteri gelecek zaten.

Ateş:Bak feyza boşu boşuna tartış mayalım.Gitmiyeceksin o kadar.

Feyza:Allahalla bal gibide gidicem.

Ateş:Güzelim seni beni anlamıyorsun galiba ben seni bu hasta halinle işe falan götürmem.

Tam ateşle tartışırken telefonuma aynı anda gelen kırık bildirimle ne olduğunu anlamaz halde telefonumu açıp baktım burak tan gelmişti bildirim.Şöyleydi.

054****:Feyza nerdesin geliyorum yanına.

Ben:Hayırdır kimsiniz.

054****:Benim feyzam burağın.

Ben:Sg lan nerden burağım oluyor muşsun sen.Yazıp durma bana, işim gücüm var benim uğraşamam senin gibi itler le.

Sonra ateş,

Ateş:Ne oldu güzelim kim bu seni rahatsız eden piç.

Feyza:Yaa çok önemli biri değil ateş. Otur masaya da yap şu kahvaltını.

Ateş:Ver şu telefonu bakim.dedi,ve burağın yazdığı şeyleri görüp burağa 'ev deyim eve gel çabuk' yazdı.Sinirli olunca bende bişi diyemedim.

Burak gelene kadar hızlı hızlı kahvaltımızı yapmıştık.Ateş benim telefonumun çaldığını görünce hemen almıştı ve bana sessizce

Ateş:Feyza şu oç a 'aşağıda beni bekle hemen geliyorum' de tmm mı.

Feyza:Tmm.
__________________________________

Burak:Hadi feyza geldim ben.

Feyza:Sen beni aşağıda bekle geliyorum ben.

Burak:Tmm çabuk gel.Ha bi-

(Feyza yüzüne kapatır.)

Feyza:Ateş bak öldürme tmm mı.
(O kadar öfkeliydi ki gözlerinden ateş fışkırıyordu.)

Ateş:Dur sen dur onun ağzına sıçacam ben.

dedi ve altına şortunu giyip merdivenlerden aşağıya doğru indi.Burak Ateşi görünce geri geri yürümeye başaldı.Arkasından gelen aracı görmediği için ona hızla gelen araç tam ona  çarpacakken ateş in onun üzerine doğru yürümeye  başaldığını gördüğüm an Ateşi kendime doğru hızla çektim.Ve araba Burağa çarpıp hızla gitmişti.Büyük bi çığlık kopmuştu mahalledeki çoğu kişi camda bi kısmı ise dışarda Burağın ölü cesedine doğru koşuyordu.Ateş hemen bana

Ateş:Korkma güzelim.Ambulansı ararlar birazdan.

Feyza:İnşallah ölmüştür piç.

Ateş:İnşallah kızım inşallah.

__________________________________

Ateş:Sen ne dedin polislere.

Feyza:Ben burağın beni aradığını daha so r aevimin önünde beni beklerken araba çarptığını söyledim sen ne dedin.

Ateş:Valla bende biz Feyza yla evdeydik Burak Feyza ya mesaj atmıştı,daha sonra burak apartmanın önünde Feyza yı beklerken bi anda ona araba çarpmıştı falan dedim.

Feyza:Off iyi bari kurtuldum şu oç tan.

Ateş:Heye valla güzelim zaten Allah onun canını almasaydı ben alacak tım o şerefsizin canını.

Feyza: Off tamam hadi eve geçelim hava buz gibi oldu. Dedim.(Saat akşam 22.04 tü) o saat e kadar burağın ifadesini vermiştik.Yani polise.

Eve geldiğimizde ateş evine gelen eşyalarıını görmüştük bide saat gece 4 e kadar mobilyaları dizmekle uğraşmıştık.Evin çoğu eşyasını yerleştirdikten sonra ben eve geçip üstümü değiştirmiştim ve hemen bi makarna suyu koyup ateşi beklemiştim.Ateş eve geldiğinde üstünde hiç bir şey yoktu sadece baklava ları gözüküyordu ve six pack leri de. Altında ise gri bi şort vardı.Ben ateşe bakarken bana,

Ateş:Ne oldu güzelim o gözlerini üzerimden alamaz oldun.

Feyza:Ne alamayacağım be gözlerimi senin üzerinden sana baktığımı kim söyledi.

Ateş:Hee hee bende inandım.

Feyza:Yaa uzatma işte makarna suyu kaynamış kurdele makarna mı koyuyum kıvırcık olanı mı.

Ateş:İstediğini koy güzelim ben bi markete gidip geleceğim.

Feyza:Ateş mal mısın saatin kaç olduğundan haberin varmı senin?

Ateş:E güzelim bak marketin ışığı yanıyo.

Feyza:Mal o eczane.

Ateş:Ha tmm o zaman eczane den alayım.

Feyza:Ne alacan eczane den,bu saatte.

Ateş:Prezervatif:D.

Feyza:Yaa mal sinirlendirme beni.Makarnayı koydum pişsinde zıklan.

Ateş:A a a ne kadar kabasın.

Makarnayı tabaklara koymuştum ve tam yetmişti.Makarnayı yedikten sonra ateşe,

Feyza:Şu tabağı da makineye koy da yatalım uykum geldi. Zaten saat 5.30 birazdan sabah ezanı okunur.

Ateş:Tmm sen yat ben tabakları yerleştirip geliyorum.

Feyza:Tmm hadi çabuk ol.

Ateş:Çabuk ol derken.Bak bu sefer ciddiyim Prezervatif i alıp geliyim mi sende istiyon bak.

Feyza:Bak ateş bi daha prezervatif  kelimesini ağzına alırsan o koca ağzına sıçarım.

Ateş:Tmm tmm sustum.Gel hadi yatalım karıcığım...

Bölüm sonuuu.
Umarım beğenmişsinizdir bölümü.Sizleri çok seviyorum hoş ça kalın.💋

motorcu aşıklar / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin