Uyandığımda saat 11.37 iydi. Ateş hala uyuyordu. Hızlıca ateşi uyandırdım.
Ateş: Aaaaa doğdu güneşim.
(Ateş feyza yı dudağından öper)
Ateş: Ee güzelim kahvaltıyı köfteci nazım da mı yapalım yoksa şurdaki restorant da mı?
Feyza: Bana sorarsan köfteci de yapalım. Ama eğer sen sabah sabah köfte yemeyelim restorant tan bişey ler yiyelim diyorsan ben bilmem.
Ateş: Oyy benim güzelim. Gel hadi o zaman köfteci ye gidelim.
Ateşle köfteleri yedikten sonra hesabı ödeyip yola devam ettik.
Ateş dayısı gile haber vermemişti. Sürpriz yapacaktık. Ateş dayısını ve yengesini 3 yıldır görmüyormuş. Ee haliylede onları çok özlemiş olmalıydı. Yola son 4 saatimiz kalmıştı , ve şuan saat sabah 10.04 tü. Ateş hem mutlu hemde biraz durgundu. Bu büyük ihtimalle de askere gidip benden uzak kalacağı için olmalı. Yol boşalınca, ateş de arabayı yavaş kullanmaya başlayınca kendimi tutamayıp ateş e sarıldım.Ateş: Ne güzel kokuyorsun sen öyke güzelim. ('der. Feyza yı koklar ve saçından öper)
Feyza: Ateş ya askere gidtiğin zaman başına bişey gelirse Allah korusun ne yaparım ben. Çok özkerim seni biraz ertelesen olmaz mı?
Ateş: Güzelim keşke erteleyebilsem ama zaten babam vefat ettiği zaman askere gideceğimin haberi gelmişti bende babam vefat ettiği için gidememiştim. Sanki ben ırda sebi özlemiyecek miyim sanıyorsun hem kadir de gelecek. Üzülmene gerek yok zaten daha 2 hafta var.
Feyza: Öyle deme işte ateş 2 hafta su gibi akıp geçer. Dedikten sonra duygulanıp ağlamaya başladım.
Ateş: Aaa güzelim ağlanacak bi şey değil bu boşuna ağlama. Sil o göz yaşlarını bakim.
__________________________________
2 saat sonra
Ateş e çayını koyduktan sonra telefonum çalmaya başladı. Arayan akça ydı.
Feyza: Aloo
Akça: feyza sana çok kötü bi haberim var! "dedi ağlayarak"
Feyza: Ne oldu kızım ağlama bi önce ne oldu çabuk söyle.
Akça: Kızım ateş le kadir askere gidiyormuş yaaaa
Feyza: Haberim var akça bende ateşten öğrendim.
Akça: Ya kızım 2 hafta sonra gidiceklermiş. Ben ne yapıcam kadirsiz.
Feyza: Yaa kızım ben gelicem ya zaten 1 buçuk hafta sonra felan. Hem benimde sevgilim gidiyo askere bende üzülüyorum ama yapacak bişey yok. 1 kaç ay kalıp gelirler zaten çok uzun kalacaklarını düşünmüyorum.
Akça: inşallah kızım ya inşallah. Ya başına bişey gelirse ne yaparım ben. Ağlamaktan ölürüm resmen.
Feyza: Allah korusun akça ağzından çıkanı kulağan duysun. Deme öyle şeyler. Beni de korkutuyorsun.
Akça ile biraz daha konuştuktan sonra ankaraya yaklaşmıştık. Ateş arabayı biraz daha hızlı kullanıyordu. Benzin bitmek üzereyken bi benzincide durduk.
Ateş: Güzelim bi ihtiyacın olursa marketten al bak.
Feyza: Yok bi tualete girip geliyom ben.
Tuvaletten çıktıktan sonra ateşi arabanın orda sigara içerken gördüm. Bende yanına geçip bi sigara yakıp içtim.
__________________________________
2 saat sonraAteş arabayı apartmanın önüne bıraktıktan sonra asansörle 5. Kata çıktık. Ateş zile bastıktan sonra kapıyı dayısı açmış olmalı ki adamın gözü anında dolmuştu ve hemen ateş e sarılmıştı. Dayısı yengesini de çağırdıktan sonra yengesi ateşi görür görmez hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı. Ateş e sımsıkı sarılmıştı. Bende duygulanmıştım o anda.
Ateşin yengesi gerçektende çok iyi bir kadındı. Çok iyi anlaşmıştık kaynaşmıştık. Akşam yemeğini hazırlarken de yardım etmiştim ateş daha askere gideceğini söylememişti ama bugün yarın diyecektir diye düşünüyorum.
Bölüm sonuu. Uzun zamandır yeni bölümü atmıyordum ders lere biraz ara vermem lazımdı ama artık bölümleri daha sık atmaya özen göstericem.