Feyza:Ateş uyandın mıı umarım bu saat te de hala uyumuyorsundur.
[11.04]Ateş:Uyanığım güzelimm günaydın.
[11.05]Feyza: İyi bari hazırlandın mıı
[11.05]Ateş: Ne için
[11.06]Feyza: Yaa nası ne için sanayi ye gitmek içinn.
[11.06]Ateş: Ben hemen hazırlanırım sen in aşağıya geliyom ben hadi.
[11.07]Feyza: İyi tmm hadi çabuk oll
[11.08]{Feyza nın üzerindekiler}
{Takılar yok}
Motorun anahtarını alıp asansöre bindim o sırada asansör bi anda -1 e inmeye başladı. Bende -1 e inicektim ama biri benden önce basmıştı. -1 e indiğim sırada ateşin motorunu merdivenle yukarıya çıkartmaya çalıştığını gördüm.
Feyza: Sen ne ara indin aşağıya.
Ateş: Ben seni asla bekletmem karımm.
Feyza: Ayy ateş ne karıcımı ya daha evli bile değiliz.
Ateş: Yakın bi zamanda oda olacak karıcıımm
Feyza: Ateş hadi asansöre koy şu motorunu öyle çıkartamayacaksın.
Ateş: Ben çıkartırımm sen asansöre koy.
Feyza: Ateş asansör 20 kişilik haberin var dimi iki motoruda taşır hadi koy şu motoru şuraya
Ateş: Alla halla karıcım bak ben taşırım bu motoru çık sen hadi. -Ah
Feyza: Ateşş!
__________________________________
Ateşin yaptığı son mükemmel şakadan sonra sanayi ye varmış tık. Bi kaç müşteri ile ilgikendikten sonra yine türk kahvemi unutmadım ve ateşe de yaptım saat 17.21 du. Ateş e seslendim
Feyza: Ateş hadi kahveler oldu
Ateş: Güzelim sen masanın üzerine bırak içerim ben şu işimi bi bitireyim de.
Feyza: Başbaşa içemeyecek miyiz şimdi.
Ateş:Gel otur yanıma zaten akşam başbaşa kalıcaz kadir e söyledim onlarda sizin evde kalacaklar.
Feyza: Aa bak akça beni arayacaktı unutmuşum dur akça yla bi konuşuyum ben.
/Feyza nın tel\
Akça dan gelen (32) sesli aramaFeyza: Akça iyi misin 32 defa aramıssın da
Akça: Ay valla sonunda aradığımı görebilmissin. Napıyon
Feyza: Napayım ateşin yanında oturuyorum.
(Ateş Feyza yı kolundan dürter)
Ateş: Niye ismimle hitap ediyorsun ben senin kocanım tmm mı karıcımmm
Feyza: İyi ben kapatıyorum sonra konuşuruz.
Akça: İyi hadi bakalım görüşürüz.
_________________________________
Ateşle eve geldik saat 22.52 iydi.
Feyza: Ateş galiba bunlar uyumuş sesleri gelmiyo.
Ateş : Güzelim uyusalarda yine inlemelerinden uyanır onlar merak etme.
Feyza: Ateşş!
Ateş: Ee yalan mı
Feyza: E ben geçiyom o zaman eve hadi görüş-
Ateş beni belim den tutup dudağımı öpmeye başladı. Neye uğradığımı şaşırdım. Hep böyle ani hareketler yapıyordu. Beni koltuğun üzerine yatırdıktan sonra üstünü çıkartmıştı. Bende üstümü çıkartmıştım. Ateş omzumdan göğsüme kadar beni öpüp sağ eli sağ göğsümü sol eli ise sol göğsümü hapsetmişti. Ateşe gerçekten sırılsıklam aşıktım ama şımarmasın diye çok dışa vurmuyordum sevgimi. Ateş sol göğüs ucumu emmeye başlayınca beni inletmeyi başarmıştı. Bi eli kalçamda bi eli ise göğsümdeydi ve ben inlemeye devam ediyordum. Ateş bu seferde sağ göğsüme geçmişti. Bu sefer fazla inlemiştim ve bende elimle ateşin saçları nı okşuyordum. Ateşin işi göğüslerimle bitince boynuma geçmişti ve boynumda ateş yüzünden morluklar vardı. Bende ateşin üst dudağını kendime hapsetmeye başlamıştım. Ateşin elleri belimdeydi. Beni kucağına alıp yatak odasına götürdü. Altımızda ikimizinde kilot vardı ta ki ateş elini benim kilotuma götürene kadar. Kilotumu çıkartınca beni dikkatlice süzüp göğsümü emmeye devam etmişti. Bu sefer gerçekten fazla inlemeye başalmıştım.
Feyza: Ateşşş yeter ateşşş ahhh
Ateş:Geçelim mi
Feyza: Bu kadar çabuk mu?
Ateş: Neden olmasın herşeyi yapmışken bence tam zamanı sevgilim.
Feyza: Biraz daha zaman verelim daha nişanlı bile değiliz ateşş
Ateş: Sen nası istersen yavrumm.
Ateş boynumdan belime kadar emmişti vücudumu. Heryerimde morluklar vardı.
Feyza: Ateş senin yüzünden crop da giyemiycem.
Ateş: Meraketme giyersin giyersin.
Saat 04.37 iydi
Feyza: Ateş artık yatsak iyi olacak yarın yine işe gidicez.
Ateş: Ne zaman evlenicez be güzelim. Kimden istiyicem ben şimdi seni.
Feyza: Dur bi ateş ne sabırsızsın sende zamanı gelince düşünürüz. Daha dayın gille bile tanışmadım.
Ateş: Sen yeterki tanışmak iste hemen götürürüm adana ya ben senii
Feyza: Acelesi yok ateş hadi yatalım artık...
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.