34.Bölüm

42 7 3
                                    

1 Hafta sonra

Ateş askere gitmeden önce o kadar çok ağlamıştım ki. Ateş onun için üzüldüğümün farkındaydı ama bişey dememişti.

Benim ağladığım kadar  Akça da ağlamıştı. Kadir de üzgündü ama ikiside üzgün olduklarını bizden gizliyorlardı. 1 yıl tamı tamına  1 yıl boyunca askerde olacaktı. Kızımız doğacaktı fakat babası yanımızda olmayacaktı.

Akça olacaktı yanımızda oda hamile olduğumu öğrenince çok şaşırmıştı.
Ateş ve Kadir gideli 1 hafta olmuştu.
Akça nadiren kadiri arayıp onunla konuşuyordu. Üstelik bir konuşmalarında Ateşin benim fotoroflarıma bakıp ağladığını konuştuklarını duymuştum.

Aynı şeyi bende yapıyordum. Onu özlemiştim. O kadar tirip atmama rağmen onu çok seviyorum. Daha 1 ay bile olmadı onu çok özlüyorum 1 yıl boyunca ne yapacağım ben.

_______________________________________

Akça bana çok yardımcı oluyordu. Hatta geceleri aynı yatakta yatıyorduk. Akça daha doğmamış olan kızıma kitaplar okuyordu.

Sabah uyandığımda yanımda Akça yoktu. Kahvaltı hazırladığı odama gelen sucuklu yumurta kokusundan anlaşılıyordu. Yattığım yataktan yavaşça doğruldum. Banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkadım. Hava o kadar sıcaktı ki göz altlarım bile terliyordu. Neredeyse her gün duş alıyordum.

Banyo da ateşin tişört ünü görünce gözlerim aniden doldu. Benim bu halim ne olacaktı. Daha 1 hafta oldu 1.

Daha fazla banyo da oyalanmadan mutfağa Akça nın yanına gittim.

Akça: Ooo bakıyorumda benim fıstıklarım uyanmış. Günaydınlarrr. Hadi hızlıca otur feyzoşum kahvaltını yap daha yoga merkezine gideceğiz.

Oturduğum yerden mırıldanmaya başladım.

Feyza: Ya akça bu saatte mi?

Akça: A a neyini beğenmedin pardon da ne güzel yoga Merkezi işte.

Feyza: Çok uzakmı peki

Akça: Yani

Feyza: Kadirle gittiğiniz yermi yoksa?

Dediğim an sanki bu anı bekliyormuş gibi ağladı Akça. Bana sıkıca sarılıp dakikalarca ağladı durdu.

Akça: Feyza ben çok korkuyorum bi şey olucak diye içimde bi korku var. Ya onlara bişey olucak yada...

Feyza: Yada?

Akça: Yada burda başımıza bişey gelicek.

Derin bi nefes aldım.

Akça: Ama illaki canımız yanıcak. Kötü bi süre geçiricez ama onda kötü günler de geçiricez gibi hissediyorum.

Bi süre sonra Akça devam etti.

Akça: En çokta...

sessizce mırıldandı.

Feyza: Hadi kalk daha da çok moralim bozulmasın.

_______________________________________

Yoga merkezinden çıktıktan sonra oldukça fazla terlediğimi anlayıp duşa girdim. Ardından ateş ı aradım.

Telefon çalmıyordu.

Kapattım.

Umarım Ateş beni unutmaz.

Yerimden kalkıp hazırlandım. Sanayiye gidecektim.
Tam hazırlanıp çıkaccakken Akça beni kapının önünde yakaladı.

Akça: Hop nereye gidiyorsun bakalım.
Hiçbir yere gitmek yok hanımlar.

Feyza:  Akça nolur ya çok sıkıldımm. Sanayiye gidip çakışmam lazımm.

Akça: Olmaz bu hamile halinle hiç bir yere gidemezsin.
Ayrıca yoga da konuştuğumuz kadın ne dedi kendini yorma dedi.

Feyza: Ay Akça saçmalama sanki kadın doktor benim başıma. Hem kendimi bile bile neden yoruyum ki.

Akça: Ay feyza hemen üstünü değiştirip dinleneceksin. Zaten kendini yorup duruyorsun stres yapıyorsun bebek için çok zararlı böyle şeyler. Lütfen kendine ve bebeye iyi bakmanlazım.

Hiç bir şey demeden anahtarı alıp çıktım.

Arkamdan Akça da geliyordu. Benim motorsuz kalamıyacağımı o kadar iyi biliyordu ki.

Ben motoru çalıştırırken Akça da Kaskını takıyordu.

Feyza: Anlaşıldı bana rahat falan yok.

Akça: Hadi hadi gidelim bakalım şu asla ayrılamadığın sanayine.

Sanayinin içinden geçerken tamda benim garajımın önünde bi motor vardı. Hızlıca motordan indik Akça yla

Feyza: Merhaba neye bakmıştınız-

Dememle memo yu görmem bir oldu.

Memo: Naber yenge.

Memo ile uzun bi süre dertleşip konuştuk. Akça ile Memo yu tanıştırdım. Memo hamile olduğunu ateşin yenge sinden öğrenip buraya gelmiş.

Ateşinde askere gittiğini öğrenince beni yanlız bırakmamak için buraya gelmiş. Ateş le de konuşmuş baya iyiymiş beyefendi. Aman zaten iyi olsunda başka bişey istemem.

_______________________________________

3 Ay sonra

Şu son 2 aydır ateşle konuşuyorduk fakat bir aydır ne arıyıp soruyor nede aradığım zaman telefonuma cevap veriyor.

Kadirde aynı şekilde Akça şu son 1 ayda kadiri 2 kere arayabildi. Her aradığında ateş nasıl diye sormamamıza rağmen ya lafı geçiştirdi yada 'iyi ya yorgun bu aralar' fln diyip geçiştiriyordu.

Bugün akşam yemeğinden sonra Memo evine gitti. Bizde Akça ile içerde oturup kadir ile ateşi aramaya koyulduk.

Ateş i bugün 7. arayışımdı. Akça da kadiri bi 10 11 kere fln aramıştır ama kadirin telefonu çalıyorken Ateşe ulaşılamıyordu bile.

Odama geçip üstümü değiştirdim. Tam son bi umutla Ateşi arayacakken odaya anında Akça geldi.

Akça soluk soluğakalmıştı bende ateşi arıyordum çaldı çaldı durdu. Bi anda ilk defa duyduğum bir ses

****: Merhaba feyza hanımla mı görüşüyorum. Dedi anlamsız ve buruk çıkan ses.

Akça:Feyza lütfen sakın ol. Şimdi derin bi nefes alıp ver.

Telefon hopörlerdeydi.

Akça ile ikimiz duyduğumuz cümleler ile kala kaldık. Ben bilincimi kaybetmek üzereyken Akça da ağzını kapatarak bana feyza feyza diye sesleniyordu.

Bölüm sonuuu.
Lütfen oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayınn. ❤‍🩹❤‍🔥

motorcu aşıklar / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin