15.Bölüm

151 10 0
                                    

Ateş:Feyza hadi kalk artık güzelim ben hazırlandım gidelim hadi.

Feyza: Günaydın. Ben eve geçiyim de üstümü giyiyim çıkalım.

Ateş: Yanlız Kadir gil hala gelmedi. Sende de abinahtar yoktu.

Feyza: Ee ben nası üstümü giyincem o zaman.

Ateş: Benim şort umu giyersin bide şurda siyah bi tişört vardı onu giyersin.

Feyza: E çok büyük olmaz mı bana

Ateş: Yok yok olmaz giy bakıyım sen şu şortu bi.

Feyza: E bunun beli düşüyo.

Ateş: E ipini beline göre ayarla dur brn yapıyım.

Feyza: Ateş yine düşüyo bu

Ateş: Yaa güzelim azcık yemek yesen böyle olmazdı. Hah oldu işte hadi gidelim.

Feyza: En azından motorumun anahta-  aaa ben motorun anahtarını da almadım.

Ateş: Benimkiyle gideriz hadiii.

__________________________________

Sanayi ye gelmiştik. 'Bi 5 saat sonra' ateş hava nın kararmaya başladığını ve eve gitmemizi söyledi. Kasklarımızı taktık.

Feyza: Dur daha binmedim.

Ateş: Bindin mi güzelim.

Feyza: Bindim.

Ateş: Sıkı tutun gidiyoruz

Ateş en son 230 la gidiyordu. Ben elimi ateşin beline daha çok doladığımda daha da fazla hızlanmıştı. Bende ateş e biraz daha yavaşlaması gerektiğini söyledim. Bi na yavaşladığını düşünüp ateş e iyice sarılmıştım ve başımı sırtına dayamıştım. Ateş in 310 la gitiğini görünce eve geldiğimizi görüp durmasını söyledim.

Feyza: Ateş sen kafayı mı yedin bu ne hız böyle uçtuk resmen.

Ateş: Ne biliyim güzelim sen bana yakınlaşınca duramadım.

Feyza: Sanki hiç yapmadığım bişey ateş.

Ateş: Kadir e haber vereyim mi?

Feyza: Ateş saçmalama daha dün gece yaptık.

Ateş: Sen bilirsin güzelim ama canın ne zaman isterse ben burdayım.

Feyza: İyi iyi hemen cıvıma, hadi rüzgar esmeye başladı içeri ye girelim.

Asansöre bindiğimizde ateş bi anda dudağıma yapıştı asansör 6. kata gelene kadar ateş öpmüştü beni. E bende ona karşılık vermiştim. Eve girince üstümü değiştirmiştim ve ateşin giysilerini yıkamaya atmıştım. 5 saat sonra ateşin kıyafet lerini katlayıp dolabımın yanına koymuştum. Akça da kıyafetleri görmüş.

Akça: Oha kızım bunlar ne eniştenin mi yoksa hııı

Feyza: Evet akça ne oldu çok mu garip

Akça: Sende ne işi var ne zaman eve girdiniz.

Feyza: Otur şuraya da anlatıyım

Akça: Hadi hadi anlat ben de sana ne olduğunu anlatıcam

Feyza: Bak şimdi hani ben dün ateş in evinde kaldım ya

Akça: Eee

Feyza: Sabah kıyafetlerim kirlenmişti ateş te bana kendi kıyafetlerini verdi işte öyle

Akça: Yaa feyza sabaha kadar sikiştik ondan battı demiyorsun da lafı geçiştiriyorsun.

(Feyza akça nın kolunu dürter)

Feyza:  Akçaaaa kaşınıyorsun bak haaa

Akça: Tmm tmm.

Feyza: Eee sen ne yaptın ne anlatıcan

Akça: Biz şimdi kadirle baya yattık hatta bak göğüslerimde morluklar var ama onunda bıynunda ve belinde morluklar var!

Feyza: Oha kızım hemencecik olurmu hiç. Hoş ben kime diyorum ki

Akça: Sanki sen de yok feyza.

Feyza: Ya bende de varda morluklar en azından bizim 2. Ayımız bitmek üzere sizin daha 1. Ayınız bile olmamış sen hemen kadirle yatmışsın.

Akça: Ay feyza ilk deneyimim bu bilmiyomuş gibi konuşma

Feyza:  Ay akça senin le uğraşmıyorum. Ha bide ben ateşin kıyafetlerini vermeye gidiyorum.

Akça: Valla artık kıyafetleri mi verirsin başka bir şeyi mi bilemem

Feyza: Yaa bi sus akça!

Akça:  iyi tmm tmm sustum hadi git sen ha bide eşer kadir evdeyse çağırmayı unutma.

Feyza: Akçaaaa!

Akça:  Tmm hadi git sen bişey demedim.

Ateşin kapısını çalar çalmaz açtı kapıyı

Feyza: Birini mi bekliyodun bir anda açtın kapıyı

Ateş: Sanada hoş geldin karıcığım

Feyza: Ateş bi soru sordum

Ateş:  Ya kadiri bekliyordum o sandım geç içeriye hadi

Feyza: Yok geçmiyim sen kıyafetlerini al da eve gidicem ben

Dediğim anda ateş beni kucağına alıp öptü. Beni banyo ya götürdü ve üstünü çıkartmaya başladı bi yandan da öpüşüyorduk. Bende kıyafetlerimi yani geceliklerimi çıkartım üzerimde sütyen ve kilot vardı ateş te ise baksır vardı . Ateş sıcak suyu açtı ve banyonun kapısını kilitledi. Duşakabinin içine girdi ve  bi eliyle benim saçlarımı okşamaya başladı diğer eliyle de kalçamı tutuyordu. Hala öpüşüyorduk. Ateş boynumdan göğsüme kadar emdi beni. Her yerim kızarmaya başlamıştı. Ateş sütyenimi çıkartıp göğsümün etrafını emip yalamaya başladı. Bende elimi ateşin saçlarına doğru götürmüştüm. Ateş bacaklarıma doğru indiğinde kapı çaldı ateş beni bırakmıyordu bende onu.

Feyza: Ateş kapı çalıyo napıcaz

Ateş: Boşver güzelim çalsın çalsın dursun.

Ateş göğsümü emerken bende bi yandan inliyordum. Kızaran yerler morarmaya başlamıştı ateş kadınlığıma doğru inerken kapı daha çok çalmıştı

Feyza: Ahh ateş kapı ya bak kadir olabilir.

Ateş:  Boşver güzelim sen , gider birazdan sizin eve.

Ateş dirlik vermiyordu. Beni öpmeye başladığında bende ona karşılık verdim ateş suyu kapattı beni kucağına alarak yatağa götürdü. Ateş e ne kadar da durması gerektiğini söylesemde tınlamadı bile. Aslında bende yapmasını istiyordum ama durması gerekti.

__________________________________

Uyandığımda akça nın kahvaltı hazırladığını gördüm. Bi şekilde eve gelebilmiştim.

Akça: Hadi feyza kahvaltı hazır gel.

Feyza: Tmm geliyorum.

Bölüm sonuuu. Uzuun zamandır bölüm atmıyordum ama sonunda atabildim. Umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir. Artık lütfen oy vermeyi unutmayın.

motorcu aşıklar / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin