Ateş'tenAradan 6 saat geçmesine rağmen feyza gelmemişti. Ona bişey mi oldu diye kafayı yemek üzeriyim.
Nerde bu kız. Niye yanında bende gitmedim. Yengem de feyza yı az çok tanımasına rağmen oda aynı benim gibi harap olmuştu.
Polise ve ya jandarmaya hala haber vermemiştim. Gelir sanmıştım.
Bi anda feyza yla kaldığımız odadan ses geldi. Hızlı adımlarla odaya girdim. Feyza telefonunu unutmuştu. Tamda tahmin ettiğim gibi.
Feyza nın mesaj kutusu gördüğüm de sinirden elim ayağıma dolaştı. Bana ihanet eden eski sevgilim buçe feyza ya yazmıştı. Buçe feyza ya o kadar aptalca şeyler yazmış ki kim bilir feyza nasıl anladı. Feyza nın telefonunda gördüğüm konum la hemen yengem gile haber verip çıktım.
Umarım feyza ya hiç bir şey yapmamıştır. Yoksa buçe nin sonu kötü olacak...
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
Feyza' dan
Gözlerimi açtığımda her yanım ağrıyordu. Bi sandalyenin üzerin de halatla bağlanmış bir haldeydim. Büyük ihtimal yarım kalmış bi inşaatın içinde olmalıydım. Her yerde inşaat malzemeleri vardı.
Bi anda karnıma giren ani şiddetli ağrıyla irkildim. Daha sonra kapı sarı saçları ve uzun boylu olan buçe tarfından açıldı.
Buçe: Naber canım.
Feyza: Beni niye buraya getirdin.
Buçe: Kızım bak ben seni uyardım sana Ateşimden uzak durman gerektiğini söyledim ama senin o gıt beynin benim söylediklerimi algılayamadı bile.
Feyza: Pardonda nerden ateşin oluyormuş o senin. Nişanlım o benim Nİ-ŞAN- LIM. Asıl sen bunu anlayamayacak kadar gıt mısın.
Buçe karnıma ayağındaki topukluyla sert bi tekme attığında yine aniden gelen bir sarsıntıyla irkildim.
Buçe: Kızım bana bak seni öldürürüm tamam mı. Ne sanıyodun sen kendini ateş sana bağlanıp kalıcak falan mı zannediyordun. Sen sadece ateşin kullanıp attığı bi oyuncak olarak kalıcaksın ama ben ateşin yakında karısı olucam. Şunu kafana sok.
Feyza:Kimsin sen?
Buçe: Kim olucam ateşin ilk sevgilisiyim. İlk ve tek güzel aşkı.
Uzun bi süre sustum. En azından bana ilk aşık olduğum kadınsın diye saçma yalanlar söylememişti.
Buçe: Hala anlam veremiyorum ateş bu kadar kötü seçimler yapamazdı. Burada GÜZELLER GÜZELİ aşık olduğu kadın varken yer faresi gibi olan bi kadını seçmesi çok mantıksız.
Feyza: Öncelikle madem bu kadar güzelsin niye ozaman seni terk etti. İkinci olarakta bende 30cm. Topuklu giysem benimde boyum uzu-
Buçe: Sedat ne yaptın sen!
Sedat: Sen vur demedin mi
Duyduğum son kelimeler Buçe ve kafama neyle vurduğunu bilmediğim sedat diye bi adamın sesiydi.
Kulaklarım uzun bi süre çınladı çınladı ve çınladı.
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
Ateş'tenFeyzanın buçe ye gönderdiği konuma tek başıma gitmedim tabi yanımda memo, ceko, hayri ve iso vardı.
Bu ismini saydıklarım benim çocukluğumdan beri arkadaşlarımdı daha doğrusu kardeşlerimdi...
Feyza buçe ye bizim evin 1 alt sokağındaki eski sanayi ye çağırmış. Ah be güzelim doğru düzgün bi yere çağırsaydın ya işte.
Eski sanayinin kapısı yarım bi şekilde açıktı. Kapıyı ittiğimde zor açılacağını anlayınca bizimkilere el işareti yaptım. Memo ve iso ile kapıyı itmeye başladık kapı açılınca hızlı adımlarla içeriye girdik. Eski arabaların az olduğu yerde küçük bi kulübe vardı hızlı adımlarla oraya yürüdüm.
İçeriye girdiğimde kimse yoktu. Sonra etrafa bakındım sanayinin hemen yanında bi kaç tane daha tamamlanmamış inşaat vardı. Hızlıca ilk inşaata girdim yukarıya çıktıkça çığlık sesleri artmaya başladı. İnşaat 6 katlıydı ve ben şuanda 5. Kattaydım. Sesin nerden geldiğini anlayıp ilerlemeye başladım. Sandalyede her yeri bağlanmış bi şekilde oturan feyza ya doğru koştum.
Feyza ya yaklaştığım da yerdeki cam kırıklarını fark ettim. Feyzanın halatını çözerken kafasının kanadığını fark ettim. Hızlıca halatı çözüdüm. Feyza yı kucağıma alıp merdivenlerden inmeye başladım.
Memo benim ağladığımı görünce
Memo: Oğlum la ağlıyon mu sen.
Ceko: Lan buna mı takıldın hıyar gızın gafası kanıyor.
Arayın çabuk acili.İso ambulans çağırırken bende kucağımda feyza yla yerde oturmuş ağlıyordum.
Ambulans gelip feyza yı götürecekleri zaman ambulansa bende bindim bizimkiler de arabayla geliyorlardı.
Eğer feyza ya bişey olursa buçe nin işi biterdi...
Bölüm sonuu
Umarım beğenmişsinizdir
Bu bölümü. Oy kullanmayı ve cümle arası yorum yapmayı unutmayınn🎊.