28.Bölüm

61 3 0
                                    

Uyandığımda yanımdaki koltukta uyuyan ateşi gördüm. Gözlerinin altı mosmor olmuştu. Büyük ihtimalle gece hiç uyumamıştı. Sonra yattığım yerden doğruldum. Hastanede olduğumuzu anlamıştım fakat bana en son ne olmuştu. Sadece banyoda kustuğumu ve ateşin geldiğini hatırlıyorum.

Ateş bi müdded sonra uyandı.

Ateş: Günaydın güzelim. Nasılsın? Kendini nasıl hissediyorsun? Hemşire çağrıyımmı? Mide bulantın varmı?

Feyza: Yakışıklım ben iyiyim asıl sen nasılsın? Gözlerinin altı mosmor olmuş.

Ateş: Offf ölürüm ölürümm.

Çok geçmeden kapı açıldı. İçeriye hemşire girdi.

Hemşire: Merhaba Feyza hanım. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz.

Feyza: Yani iyi gibiyim.

Ateş: Hemşire hanım bi sorun mu var? Feyza'yla ilgili
Kötü bişey mi var?

Hemşire: Yo yo aksine sizi mutlu edecek gibi. Ama biz Feyza hanımla odada yanlız mı kalsak sonra size durumu  anlatır.

Ateş bana ben dışardayım dedikten sonra kapıyı kapatıp gitti.

Hemşire: Feyza hanım henüz
23 yaşındasınız ve karnınızda küçük bi bebeğiniz var üstelik 2 aylık, hatta 3 aylık olmasına 2 hafta var...

Şok olmuştum. Tamda tahmin ettiğim şey olmuştu. Ne diyeceğimi, ne söyleyeceğimi bilemedim. Hemşire hanım durumu anlamış olacak ki kapıyı yavaşça kapatıp çıktı.

Ben hala bu şoku atlatamamıştım. Ya ateş bu duruma sevinmezse, ya beni terk ederse. Acaba ateş askere gitmeden söylesem mi?, yoo asla söyleyemem, ya ateş istemezse ya askere gidince bu durumu kafaya takarsa ayy şimdi ateş askeriyede  çatışmaya gittiği zaman bu durumu kafaasına takıp dikkatini çatışmaya veremeyip vurulursa. Ayy bunları düşünürken gözümden akan yaşların haddi hesabı yoktu.

İçeriye ateş girmişti.

Ateş: Neaptın güze- Feyza niye ağlıyosun kötü bişey mi oldu.

Bunu duyunca daha çok ağlamaya başladım. Nedenini bilmediğim bi şekilde hemde. Galiba hamilelik hormonları.

Ateş yanıma oturup sıcacık kollarıyla beni sarıp sarmaladı. Bende ona sıkıca sarıldım. Ben dahada kuvvetli ağlarken ateşte bana daha da kuvvetli sarılıyordu. Ben şimdi ateşe bu durumu açıklamasam ateş sinirlenirmi acaba. Sanki bana hamile olduğumu saklarsam daha da çok üzüleceğini ve artık bana güvenmiyecek gibi geliyo. Çok korkuyorum ateşi kaybetmekten ama söylersemde stres yapabilir.

Öff kafayı yiyeceğim galiba.

_____________________________

Ateş benim çıkış iznimi aldıktan sonra hastaneden ayrıldık. Arabaya ilerlerken bi anda karnımda hissettiğim ani sızıyla duraklayıp karnımı tuttum.

Ateş ne olduğunu anlayamamış bi şekilde bana endişeli bir şekilde bakıyordu.

Ateş: Güzelim bak iyi olduğuna eminmisin.

Feyza: Eminim ateş.

Ateş: umarım öyledir.

Ateşin bi an anladığını düşünsemde anlamamıştı.

Arabaya bindikten uzun bi süre sonra ben yine öğürmeye başlamıştım. Daha sonra kendimi tutmuştum.

Ateş arbayı kenarda durdurup bana

Ateş: Güzelim aşağıya in biraz temiz havayı içine çek istersen.

Kafamı onaylar bi şekilde salladım. Ateş kapımı açıp benim kalkmama yardımcı olmuştu.

Daha sonra arabaya tekrar bindiğimizde ateş bana bakarak bi soru sordu.

Ateş: Güzelim yoksa sen...

Bölüm sonuu.🎊
Evett feyza hamilee. Umarım bu duruma sevinmişsinizdir. UMARIM.

Ayrıca sizce ateş bu durumu öğrenecekmi, eğer öğrenirsede bu durumu nasıl karşılayacak.

motorcu aşıklar / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin