FİNAL | Masalın Sonu |

1K 81 337
                                    

En büyük isteğim bu hikayeyinin ilk bölümünü 1 Eylül Jungkook'un doğum gününde yükleyip 30 Aralık Taehyung'un doğum gününde bitirebilmekti.

İyi ki doğmuşsun Kim Taehyung seni sevmek bu dünyadaki en güzel şey 🤍

The Royalty'e veda edelim...

Egzod & Maestro Chives - Royalty

|


''Kim Holding'in eski yöneticisi Kim Ji Hyun, şirketin kazancını yasadışı yollarla Singapur'daki bir holdinge aktarmak için paravan şirket olarak kullandığı, vergi kaçırdığı ve tarihi eser kaçakçılığının bir numaralı ismi olduğu gerekçesiyle on beş gündür her yerde aranıyor. Yurtdışı yasağı bulunan Bay Kim'in kaçmasını engellemek için emniyet güçleri havaalanlarında ve deniz yolu işletmelerinde konumlandırıldığı bilgilerimiz arasında  gelişmeleri size yeniden aktaracağız.''

Zihnim ve beynim on beş gündür sürekli duyduğum aynı haberlerle yankılanırken kendimi koltuğa bırakarak derin bir nefes aldım. Hayatın düzeni bir anda bozuluyor ve yeniden inşa etmek pek de kolay olmuyordu bunun en büyük kanıtını ise on beş gün önce bizzat yaşamıştım.

Başım zonkluyor, bazen nefes almakta zorlanıyordum. Gördüğüm kabusların hepsi o güne aitti. Yine oraya gidiyor, yine aynı cümleleri bana nefretle bakan adamın gözlerinin içine bakarak dinliyor, yine aynı şaşkınlığı yaşıyordum ve sonu da aynı bitiyordu. Aynı acıyla.

Az önce izlediğim haber tüm bunların yalnızca yüzde birini oluşturuyordu. Güney Kore bu haberlerle günlerdir çalkalanırken benim düşündüğüm sadece tek bir şey vardı. Televizyonda farklı kanallarda boş gözlerle gezerken gözüme takılan bir fotoğraf duraksamama neden olmuştu. Elimde tuttuğum kumanda öylece elime bir yük gibi binerken ekrandaki kadının cümlelerini beynim zonklayarak izledim.

''Kim Ji Hyun on beş gündür aranırken kızı olduğu iddia edilen Jae Hwa isimli kadın tüm bunları onunla birlikte yaptığını ve onu buna zorladığını itiraf etti. Jae Hwa isimli kadın çıkarıldığı mahkemede tutuklanıp ceza evine yollanırken olay günü Kim Taehyung'u vuran JW'nin ise tedavisinin ardından tutuklanarak cezaevine gönderileceği haberi alındı. Kim Ji Hyun'un üzerine yüklenen tüm suçlar bir iddiadan ibaretken gerçek olup olmadığı araştırılıyor.''

Kim Ji Hyun, gördüğüm en tehlikeli adamlardan birisiydi. Bir an bile eskimeyen hırsı asırlardır onda bir miras olarak kalırken zihninde kendisine hatırlattığı yalanlara inanmış ve bunları yerine getirmek için birçok insanın hayatını mahvetmekten geri kalmamıştı. Hasta olduğunu düşünüyordum zira tüm bunları yapan bir adamın sağlıklı olabileceğine inanamıyordum.

Doğduğu andan beri zihnindeki kötü sesler ona yalnızca tek bir isim söylemişti; Jeon Jungkook. Adım zihninde senelerce dolanırken benim ölümümün ona şans getireceğine kendisini inandırmıştı. Korkunç birisiydi fakat bunlarında yanında gücünü kullanmaktan hiç geri durmamıştı. Yaptığı kötülüklerin bazılarını ondan duymuş bazılarına ise bu on beş gün içerisinde şahit olmuştum ve hepsi birbirinden beterdi.

Taehyung ve Seokjin'in ailesinin hayatını çalmıştı. Arkadaşıyla üniversitede tanışmışlardı ve duyduğu sesler ona bunu yapmasının beni ona getireceğini söylemişti. Arkadaşını gözünü bile kırpmadan öldürmüş çeşitli manipülatiflerle birlikte Bayan Kim'i kandırarak hem onunla evlenmiş hem de Taehyung ve Seokjin'in babası olmuştu. Tek amacı ise şirketi ele geçirmekti. Bayan Kim'in onun iyi yanına kandığını, onu ve çocuklarını düşünerek hareket ettiğini sanması oldukça üzülmeme neden olmuştu ve eşini öldüren bir adamı çocuklarının yanına soktuğunu öğrendiğinde buna katlanmak daha da kötü olmuş olmalıydı onun için. O andan itibaren tehditlerle onu susturmuş sonrasında ise onu yavaş yavaş ölüme mahkûm etmişti.

The Royalty | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin