SCARLETTUž to bude týden, co jsem utekla z domu a zatím mě nikdo nehledal. Nebo aspoň jsem to nijak nezjišťovala nebo nezpozorovala. Zrovna jdu z obchodu, protože jsem potřebovala nějaké jídlo a koupila jsem si i barvu na vlasy.
Miluju své vlasy i jejich barvu, ale potřebuju změnu a aby mě nikdo nepoznal. Jasně, mohla jsem jít ke kadeřnici, která by mi to i vyživila a upravila, ale zase bych čekala dlouho a to nechci. Koupila jsem snad vše, co bych na to měla potřebovat.
Dala si sluchátka do uší, kde mi začala hrát RunRunRun od Dutche Melrose a kráčela domů. Měla jsem divný pocit, jako by mě někdo sledoval. Ohlédla jsem se, ale nikdo tam nebyl. Jen tam stalo auto.
Ale to asi patřilo těm lidem, u kterého to stálo. Dobře. Nebuď paranoidní Scarlett. Nebuť paranoidní. Vždyť tě tady nikdo nezná, tak proč by tě někdo sledoval, že?
Moc tomu nepomáhal zrovna refrén.
Run, baby, run
Run for your life
I'ma tear out your heart
It'll always be mine
Run, baby, run
Run for your life
Gonna tear out your heart
It'll always be mineOh, there she go
Otáčela jsem se pořád za sebe a měla špatný pocit. Něco tady nehrálo.
Znovu jsem se podívala na to auto, ale nikoho jsem uvnitř neviděla. Mělo tónovaná skla, takže dovnitř nešlo vidět, ale teď se musím odsud dostat, co nejrychleji.Konečně jsem došla domů a všechno ze mě spadlo. Odnesla jsem tašky do kuchyně a jídlo uložila do ledničky a zbytek jsem dala do spíže. Na to, že je podzim je docela teplo.
Všude se to hemží krásnými barvami a několika odstínů červené, žluté, oranžové i zelené a hnědé. Tohle na podzimu miluju. Tu pestrobarevnost. Tolik barev. Ach. Nádhera.
Vytáhla jsem si barvu a všechno potřebné k tomu. Vybrala jsem si nějakou, která více vydrží, než aby se po jednom či dvou umytích hned vymyla.
Došla jsem s věcmi do horní koupelny. Rozsvítila se celá místnost. V celém domě mám dvě koupelny. Jednu v přízemí pro hosty a druhou v prvním patře, kde mám svou soukromou v pokoji.
V té spodní je jenom sprchový kout a je sladěna do světlých barev. Natož ta moje je sladěna do tmavých barev a mám tady, jak vanu, tak i sprchový kout.
Koupelnu mám spojenou i se záchodem, který je oddělený mléčným sklem, které se dá ztmavovat. Napravo ode dveří je kulaté zrcadlo, bílé umyvadlo ve tvaru obdélníku se zakulacenými rohy a skřínkou.
ČTEŠ
Mafia & Love
RomansaSTEJNÝ SVĚT. PŘESTO DVA ODLIŠNÉ ŽIVOTY. JEDEN BRUTÁLNÍ. DRUHÝ JEMNÝ. ALE PŘESTO SPŘÍZNĚNÉ DUŠE. Když on si užíval svého života s přáteli a svého postavení. Vše se mu dařilo. Byl to NĚKDO. Kdybyste se mu dostali pod ruce, už by vás nikdy nikdo nevid...