Yeni bölüme hoşgeldinizzz. Yorum yapmayı ve köşedeki yıldızın içini doldurmayı unutmayalım.🩻
======
Sınıfın önüne geldiğimde kapıyı tıklatıp içer girdim. En sevmediğim kısım buydu. Herkes bana bakıyor ve gözle taciz ediliyor gibi hissediyordum. Tahtanın önündeki hoca bana baktığında yanıma gel der gibi ellini salladı.
"Evet gençler, yeni gelen arkadaşımız Kozume Kenma. Buraya kendisi yeni taşındı ona arkadaşlık etmeyı ve göz kulak olmaya dikkat edin." Diye sınıfa duyuruda bulundu. Ardından bana tekrardan döndü. "Evet Kenma sende bize kendinden bahsetmek ister misin?"
Hayır.
"Ee..." herkes bana pür dikkat baktığını fark ettiğimde camlara bakarak konuşmaya başladım. "Adım Kozume Kenma buraya A bölgesinden taşındım." Hocaya yan gözle baktım. "Bu kadar." Tam yerime geçmek için hareketlendiğimde önlerden bir kızın sorusu ile durdum.
"Niye dönemin ortasına buraya taşındınız?" Gerçektem bunu niye merak edersiniz ki. Sınıfa baktığıma diğerlerininde merak ettiğini anladım. "Ailemin işi sebebiyle buraya taşındık." Diye kestirip attım. Artık sırama gidip uyumak istiyordum.
"Tamam Kenma 26. sıra sana ait Kuroo'nun yanına otur." Hızla sırama gittim ve çantamı yanıma yere koydum. Yan sıraya baktığımda zaten Kuroo'nun beni izlediğini gördüm.
Dur bu çocuk bana tanıdık geliyordu. Dün markette son kalan sakızı alıpta bana sırıtan çocuğun ta kendisiydi. Aniden o an içimde sebebini bilmeden ona karşı bir olumsuzluk hissettim.
Önüme geri döndüm ve çantamdan rastgele çıkardığım bir defter önüme koydum ve alnımı sıraya koyupta alttan nintendom ile oynadım.
*ੈ✩‧₊˚༺☆༻*ੈ✩‧₊˚
Öğlen zilinin çalması ile etrafımı kulüp yardımcıları doldurmuştu. Kimsenin derdi aslında ben değildim sadece kulüpteki kişilerin sayısı artsın diye yaptıkları çok belliydi. Hatta bir ara sabah gördüğüm turuncu saçlı çocuk -adı Hinata'ymış- ve yanındaki siyah saçlı uzun çocuk -Kageyama- bile bir ara voleybol takımı için yanıma gelmişti. Lakin onların da çabalarını boşa çıkarmıştım.
Okul kulüplerini asla sevmezdim. Sadece boşuna sorumluluk alma yerleriydi. Yanıma gelen herkesi reddetmiş ve artık kafamı sıraya uyumak için koydım. Ve o an yine birinin yanıma geldiğini hissettim. Onun konuşmasına fırsat vermeden ben konuştum.
"Hayır herhangi bir kulübe katılmak istemiyorum." Beni duymazdan geldi ve konuştu. "Derste oyun oynadığını gördüm. Herkesı almayız ama yeni öğrenci olduğun için sana kıyak geçelim dedik. Oyun kulübüne katılmak ister misin?" Dedi.
İşte şimdi ilgimi çekmişti.
——————
EVET YENİ BÖLÜMÜMÜZ BİTTİİİ!
Oy vermeyı unutmayalımm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴏʏᴜɴ ᴋᴜʟüʙü. |kuroken
FanfictionKenma annesi ile babasının ayrılması sonucu annesi ile yeni bir yere taşınırlar. Yeni okul ve arkadaşlıklar ile ilgilenmesi gerekirken bambaşka bir şey ile ilgilenir ve tüm okul bunu öğrenir. Okulun oyun klubüne katılması ile anonim bir isim ile ok...