etsiz_burger140 bölüm sana gelsin.😭😭
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayalım. Takip ederseniz çok sevinirim.
~~~~
"Ne?" Kuroo'nun sesini duymam ile olduğum yerde çakılı kaldım. Onlara bakmak için biraz kenara gittim. İşte oradalardı, o iki çocuk ve Kuroo.
Tek yaptığım kalbimin sertçe atan sesini duymamdı. Aşağı inmek istiyordum ama aynı zamanda inmek istemiyordum da.
Diğer sarışın çocuk kahkaha attığında neden attığını anlamadım. "Belki iki gay aşıklardır amk." Diye gülmeye devam ettiğinde esmer olan çocukta ona katıldı. "Kim bilir belki okulda dışlanmışlardır da çocuk intihar etmiştir. Aptal romantik filmlerde olduğu gibi."
Bu iki aptal neye bu kadar gülüyordu? Ortada komik bir şey yoktu.
"Şakalarınız komik değil." Kuroo'nun net ve ciddi sesini duyunca nedense korunmuş gibi hissetmiştim."Noldu Kuroo? Yoksa seninde ortaokuldaki voleybolcu sevgilin mi aklına geldi?" Sarışın olanda araya girdi. "Erkek olan."
Dur bir dakika şuan noluyordu?
Olay artık kesinlikle değişmeye başlıyordu. "Kapayın artık çenenizi." Sesi o kadar sinirli geliyordu ki benim bile tüylerin diken diken olmuştu. Yüzlerini daha net görebileceğim bir yere geçtim. "
Sarışın olan yine gülüyordu. "Ne o Kuroo? Yoksa Kenma eziği ile kader aşıkları olabileceğinizi mi düşünüyorsun?"
Elimdeki oyun konsolunu boğazına sokmak istiyordum.
Ardından esmer olan konuştu. "Düşünsene Kenma, esmer çıtırın altında inli-" Lafını bölen Kuroo'nun yumruğunu sertçe ona geçirmesi oldu.
Şaşkınlıkla onlara baktım.
˚₊‧꒰qა ☆ ໒꒱ ‧₊˚
Kuroo'nun yumruğu ile ortada gergin bir sessizlik olmuştu. Tek ses esmer olanın yumruğun etkisi ile yere çarpma sesi olmuştu.
Neden kendi hakkında bir şey dediklerinde sessiz kalmıştı da ben de neden sessiz kalmamıştı?
"Benimle dalga geçmeniz umurumda değil ama Kenma ya da ölen arkadaşı hakkında bir şey derseniz, bir dahaki yumruğum daha sert olur."
Yumruk yiyen çocuk gözleri dolu dolu ona bakıyordu. Hırsla ona bakarak konuştu. "Ne o yoksa sizde mi sevgilisiniz? Onu da mı altına alı-" Kuroo'nun sertçe karnına tekme atması ile yerde daha da iki büklüm durmuş yatıyordu.
Aşağı inmem lazımdı, onları ayırmalıydım. Ama korkuyordum.
Sarışın olan Kuroo'nun karnına sertçe dirseği ile vurdu. Ellerimle ağzımı kapatıp onları izliyordum. Kuroo geriye doğru sendelediğinde yerde yatan çocuğun ne ara ayağı kalktını anlamadan yüzüne yumruğu yapıştırmıştı.
Nefesim o an kesilmiş gibi hissetmiştim.
Sarışın olan Kuroo'ya doğru koşmaya başladığında Kuroo yanındaki yeni şiştiği belli olan sert futbol topunu yüzüne fırlatmıştı.
Acısını hissettim.
Spor salonundaki kapının açılma sesini duyduğumda kapıya doğru bakmak için ayağa kalktım. "Kurooocummmm, hadi antre-" Gelen kişi Suna'ydı, tanrıya şükür.
Etrafı gördüğü gibi sesi kesilmiş ve yüzündeki o mutlu ifade kaybolmuştu. "Ne oluyor burada? Kuroo ne yaptığınızı sanıyorsunuz?" İlk kez onu bu kadar sert ve ciddi görüyordum. Hâla daha yerde boğuşan Kuroo ve sarışını ayırmaya çalıştı ve ayırdı. Çocuğu sertçe ittiğinde çocuk yere kapaklama düşmüştü.
Hemen ayağa kalkıp arkadaşının yanına gitmişti. Buradan bile Kuroo ve diğerlerinin birbirine nefretle bakmasını hissedebiliyordum. "Bittin oğlum sen. Sınıf hocasına sence yüzümüzün halini görünce sessiz kalacağını mı sanıyorsun? O seni siklemeyen anneni de ara-".
Kuroo öne doğru atıldığında korkarak geri çekilmişti. "O sikik götün yerse söyle. Ama bende o seni 'çok umursayan' annene arkada hapları nasıl yalayıp yuttuğunu zevkle anlatırım." İkisinde yüzü bembeyaz olmuştu. "Kanıtın yo-"
"Sizin havalı sanıpta paylaştığınız şeyler bence kanıt sayılır." dediğinde yüzünde sonuna kadar onlarla alay eden bir ifade vardı. Küfür ederek spor salonundan çıktıklarında sadece bi kalmıştık.
Suna, Kuroo ve ben.
"Ne yaptığını sanıyorsun Kuroo?"
Suna'yı ilk kez sinirli görüyordum. Eliyle etraftaki dağınıklığı gösteriyordu. "Bu ne böyle, ne yapıyorsun Kuroo?" İçine derin derin nefesler alıyordu. "Haruki hakkında kötü konuştular."
"Kaç senedir konusu açılsa bile kolunu hareket ettirmiyordun ve aniden şu an mı ona karşı sorumlu hissettin?" Kuroo yere baktı ve homurdandı. "Sende her şeyi bil zaten."
"Ne olduğunu anlatıcak mısın artık?" Suna'nın ilgili sesiyle Kuroo yaşanan her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmıştı.
Korktuğum ve yayılmamasını istediğim şeyi bir kişi daha öğrenmişti.
"Ne? Nasıl yani?" Suna'nın da aynı tepkiyi vermesi ile Kuroo ona değişik bir şekilde bakıyordu.
Ne düşünüyordu anlamıyordum.
Bunun okula yayılmasından o kadar çok korkuyordum ki ve on dikkatsizliğim yüzünden yukardaki beni gördü.
"Kenma!"
Ondan sonrasını çok hatırlamıyor gibiydim. Okuldan nasıl gittim, ne ara dışarı çıktım bilmiyordum.
Sadece kapalı bir kaydırağın içinde gece saatlerinde yatarken kendime gelmiş bir şekilde hissediyordum.
————-
slm bölüm bitti!!!
1 AYDIR BÖLÜM ATMIYORDUM VALLA ATTIM ÇOK MUTLUYUM ŞUANDA. Kendi yazdığım karaktere bile çok üzülüom şuanda of
Vote vermeyi ve takip etmeyi unutmayalımmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴏʏᴜɴ ᴋᴜʟüʙü. |kuroken
FanfictionKenma annesi ile babasının ayrılması sonucu annesi ile yeni bir yere taşınırlar. Yeni okul ve arkadaşlıklar ile ilgilenmesi gerekirken bambaşka bir şey ile ilgilenir ve tüm okul bunu öğrenir. Okulun oyun klubüne katılması ile anonim bir isim ile ok...