1

347 15 10
                                    

Melody'nin 6. Senesiydi artık Hogwarts'a o kadar alışmıştı ki orayı kendi evi gibi görüyordu. İkizi James Potter başlarına her türlü belayı alsa bile her zaman onunla vakit geçirmeyi çok seviyorudu. Lily ve Marlene ile çok yakın arkadaşlar ve birbirlerini kız kardeş gibi görüyorlar. Ne kadar James Lily'i sevse onunla uğraşsada Lily ile Melody'nin arkadaşlığı hiç bozulmuyordu.

Günlerden 28 Ağustos'tu Hogwarts'ın başlamasına çok az kalmıştı ve Potter evinde bir telaş vardı geçen sene Sirius Black onlara kaçtığı için aynı evde kalıyorlardı. Melody ile Sirius hiç anlaşamazlardı birbirlerine hep şaka yapıp dururlardı ama aralarında da bir çekim vardı.

James sinsice uyuyan kardeşinin odasına doğru ilerledi madem Sirius uyanmıyır gidip onunla uğraşacaktı. Aslında uyuyan bir Melody'i uyandırmak pek iyi bir fikir değildi o yüzden biraz tereddüt etmişti ama o bir Gryffindor o yüzden gidip rahatsız edicekti.

Kapıyı açtı ve sessizce içeri girdi büyü yapamadığı için yanına bir bardak su almıştı. Ve mışıl mışıl uyuyan Melody'e baktı Melody hep deli uyurdu ayakları kolları başka yerde değişik bir biçimde uyuyordu. James içinden"Ne biçim uyuyor bu? Gören deli sanıcak."diye geçirdi veee bir bardak suyu Melody'nin güzel suratına boşalttı.

Melody sıçrayarak uyandı ve sonra çığlık attı. "AAAAAAA YA JAMES NE MAL ADAMSIN İNSAN BÖYLE Mİ UYANDIRILIR GERİZAKALI MISIN YA SEN APTAL" diye bağırmaya başladı James gülmekten altına işeyecekti "MAJSKFJSKFJNDFBJENR Melody kardeşim beğenmedin mi seni özel olarak uyandırıyorum işte daha ne istiyorsun." dedi ve Melody uykusu bölündüğü için çok sinirliydi eline pandufunu alarak merdivenlerden kaçan Jamesi kovalıyordu bir yandan da söyleniyordu"James aptal varlık seni BENİM UYKUMUN NE KADAR KIYMETLİ OLDUĞUNU UNUTTUN HERHALDE HOGWARTSTA DEĞİLİZ DUA ET YOKSA LANETİ YEMİŞTİN."diyerek pandufu kafasına fırlattı.

İçeriye saçı hafif dağılmış pijamalı Sirius indi bu haliyle bile o kadar yakışıklı görünüyordu ki neyse sinirden deli olmuş Melody'e bakarak"Bağırışmalarınız yüzünden uyandım farkında mısınız? "dedi James'te" Pardon prenses uyandırdığımız için özür dileriz birdahakine yapmayız"dedi ve Sirius bu olaya göz devirdi ve " Noldu niye bağırıyor bu deli? "Melody iyice sinir olmuştu" Bana bak Sirius sanada fırlatırım bu pandufu zaten sinirliyim. Bu aptal James beni mükemmel uykumdan uyandırdı hemde üstüme su döktü inanabiliyor musun. "dedi Melody Sirius ise gülmeye başladı ve" Çatalak Hogwarts'da olsaydık çoktan lanet yemiştin bile"dedi ve güldü James ise sus işareti yaptı.

Melody ıslak pijamasına bakarak "Bende şu aptalın ıslattığı üstümü değiştireyim annemlerin bakanlıkta işi varmış o yüzden ben inene kadar kahvaltı hazır olsun." dedi emir verici bir şekilde. James ise"Ya biz niye hazırlıyoruz? "diyerek isyan etti" Sen hiç konuşma James Fleamont Potter yoksa kötü olur. "dedi parmağını sallayarak" Gel çatalak hazırlayalım. "dedi Sirius. Melody ise merdivenleri çıkıyordu. Gitti odasına ve üstüne giyecek bir şeyler arıyordu. Sonunda kendi tarzına uygun bir şey bulmuştu altına kumaş ispanyol paça üstüne gömlek ve deri ceket almıştı. Aslında tarzları da Sirius ile benziyordu. Melody genelde şık çok abartılı olmayan şeyler seviyordu ve fazla yüksek topuklu giymiyordu zaten boyu 170 olduğu için aslında Sirius ve Jamese göre kısa olsa da kız olarak boyu cidden uzundu.

Melody üstünü değiştirdikten sonra sandalyesine oturdu ve masasının üstündeki tüy kalemi mürekkebe batırarak Lily'e bir mektup hazırladı Lily ile Marlene şuanlık aynı yerde kalıyorlardı Lily'lerin evinde Marlene Petiunya'nın ne kadar değişik ve kaçık biri olduğunu mektuplarda anlatıyordu ama Melody Hogwartsta kesinlikle detaylı bir şekilde anlatacağına emindi.Marlane şıp sevdi ayran gönüllüydü herkesi sevebilirdi her yaz her gün farklı birine aşık oluyordu sanırım Hogwartsta aşık olmadığı kalmamıştı James ve Peter hariç Remus'u beğeniyordu Siriusu ise gerçekten bir aralar hoşlanıyordu ama sonradan başkasına aşık olmuştu ama diyor ki"Çıkma teklifi etse koşa koşa giderim. "diyor. Melody hiç öyle değil birine aşık olması zor aşık olursa bir ömür sevebilecek bir tip tabiki soğumazsa. Şimdi ise Lily'e bir mektup yazıyordu.

Freya Melody Potter(Sirius Black) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin