3

149 11 5
                                    

Her zamanki gibi mükemmel uykumdan lanet olası Marlene yüzünden uyandım aşırı uykum vardı. Dün Sirius ile uyumadığımız için aşırı derecede uykum vardı.

Ölü gibi bir şekilde yatakhaneden çıktım ve ortak salona gittim. Sonrasında asamı unuttuğumu fark ettim kızlara"Siz gidin ben hemen geliyorum asamı unutmuşum. "dedim ve hemen tekrar gittim yol uzun olduğu için yorulmuştum. Ah benim mal kafam neden unutursun ki?

Bir süre sonra yatakhaneye vardım 6.Kata çıkmak çok zordu ve odaya bir girdim. Şok nolmuş lan buraya amınakoyayım daha az önce topluydu biri herr yeri dağıtmış. Kim uaptı bunu? Sanki biri bir şey arıyormuş gibi. Asamı alıp ışık hızında Lilylere yetişmeye çalıştım. En sonunda onlara yetiştim ve olanları anlattım.

" Bu çok saçma kim bizim odada ne arıyor olabilir ki? "dedi Lily Marlene" Bu işin kokusu yakında çıkar kızlar boşverin. "dedi ve büyük salona gittik.

Benim aklıma pelerin geldi ben o gece Siriusa verdim mi acaba pelerini? Unuttum of yemekten sonra sorarım şimdi herkesin içinde olmaz. Herkese günaydın dedikten sonra yemeğimi yemeye başladım. Hiç iştahım yoktu yemekle oynuyordum durmadan. O olayı düşünüyordum pelerin eğer bendeyse ve biri onu arıyorsa ve BULDUYSA boku yedim demektir. James beni dürtükledi." Neden yemiyorsun iki saattir yemek ile oynuyorsun? "aha sıçtık bu işi James öğrenmeden Sirius ile konuşmam lazımdı." Yok bir şeyim ya aç değilim. "diyerek geçirdim. Sonra Siriusa kaş göz hareketi yaparak. Ben dersliklere gidiyorum gelmek isteyen var mı? Sirius anlamış olucakki" Ben gelirim. "dedi ve beraber büyük salondan çıktık James bunlarda bir şey var bakışı atsada pek umursamadım. Salondan çıkınca Sirius" Noldu niye kaş göz yaptın? Birşey mi var? "dedi hemen olayı anlattım." Eğer bulduysa boku yedik demektir. "dedi yani pelerin onda değildi amınakoyayım ya cidden yani kim nasıl öğrenmiş olabilir bunu?" Kim yaptı bunu ya nasıl öğrendi pelerini? "diyerek sonra aklıma bir şey geldi" Yani şimdi bunu yapan büyük ihtimal kız ama erkekte olabilir çünkü sen bir kere beni şakalamak için merdivenleri büyülemiştinde. "dedim Sirius sonradan" Onun benim kadar zeki olucağını düşünmüyorum canım. "diyerek saçlarını savurdu. Göz devirdim ve biçim değiştirme sınıfına girdik. İlk defa kendi isteğimizle yan yana oturduk. Herkes şaşırsada ne bakıyonuz? Bakışı attığım için bir şey demediler. Derste aşırı uykum gelmişti bunu Mcgonnagle anlamış olucakki" Bayan Potter sanırım uykunuzu alamadınız. "diyerek bir imada bulundu sanane be karı sen dersini yapsana. Başımla onayladım.

Ders bitti ve Sirius kendi yatakhanesine ben kendi yatakhaneme gidip bakıcaktım. Ve beraber ortak salona kadar gittik.

Bundan sonrası Siriusun anlatımından~~~

Aşırı uykum vardı. Dün Melody'nin dizinde uyuya kaldığım için ilk defa bu kadar rahat uyumuştum. Melody bana o sıcaklığı verdi. Çok güzel bir şey ilk defa saçımı ören kişi. Annem benim saçımla hiç oynamadığı için nasıl bir duygu olduğunu bilmiyorum. Ama Melody sayesinde öğrenmiş oldum. Umarım gene bir bahane çıkar ve saçlarımla oynar çok safe (güvende) hissettiriyor. Normalde Melody ile anlaşamam ama ona güveniyorum belki o bana güvenmiyordur ama ona cidden güveniyorum. Mesela çok arkadaşı yoktur ben tüm kızlarla takılırım ama onun hiç erkeklerle takıldığını görmedim. Onunla hiç flörtleşmedim bizim dilimiz inatlaşmak çünkü ben onunla inatlaşmayı seviyorum. Zaten flört etsem bile karşılık vericeğini sanmıyorum.

Yatakhaneye çıktım ve odaya girdim her zamanki koyduğumuz yere baktım. ŞÜKÜR pelerin burda hemen Melody'e haber vereyim boş yere aramasın.

Melody'nin anlatımından~~~

Yatakhaneye çıktım umarım o Sirius beni kandırmıyordur yoksa ikimizde yanarız. Aslında ona güveniyorum ama çok değil yani bilemiyorum sonuçta onu iyi tanıyorum. Bizim evde kalıyor ve cidden hep gülümsemesinin altında çok kötü bir hayat hikayesi var anne sevgisi ve baba sevgisi hiç görmemiş. Bu yüzden annem ve babamı çok seviyor. Annemle babam onu hiç kayırmaz bizden. Doğrusuda bu zaten. Sirius her kızla takılmıştır ben ve Lily hariç ama hepsiyle max 1-2 gün sürmüştür. Benimle hiç flört etmedi bizim anlaşma dilimiz inatlaşmak. Ben onunla inatlaşmayı seviyorum. Ondan nefret ediyor muyum? Sanırım hayır. Aslında bir kaç kişi hariç kimseden nefret etmiyorum sanırım.

Freya Melody Potter(Sirius Black) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin