9

105 8 8
                                    

Balo~~

Büyük salonda masada oturuyordum. Kitap okuyordum tek başıma. Balo haberi alınalı iki gün olmuştu ama kimse beni davet etmedi... Yatağımda birkaç isimsiz mektup buldum. Neymiş dışardan çok soğuk ve sinirli görünüyormuşum o yüzden korkuyorlarmış. Cesaretin olmadan ne yapıcaksın ki? Neyse bende gitmem olur biter. Zaten reglim birde onun duygusallığı ve siniri var üstümde her regl olduğumda ağrılı geçiyor zaten.

Yanıma Jamesler geldi. Yanıma bir yerlere oturdular. "İkiz gene mi kitap okuyosun? Kafanı kaldır hani böyle dışarda da yaşam var bilirsin ya. Neyse sen kimle gidiceksin baloya?" al işte günün sorusuda geldi. "Kimse. Kimse davet etmedi ve bende gitmiyorum." hepsi şaşırmıştı. "Ama nasıl ya biz en çok sana teklif gelir sanmıştık." dedi Remus. "Gelmedi işte." dedim sinirle. Bir kaç mektubu yanıma almıştım. James'e verip okumasını bekledim. Bir tane mektupta çok yabani olduğum yazıyodu...

James gelen mektuplara baktı. Üzülmüştü benim için"Üzülmene gerek yok zaten bunu yazan kişiler davet etse kabul bile etmem. Benim tırnağım bile olamazlar. En azından korkaklıkları bir işe yaramış. "dedim ve kitabımı alıp bahçeye indim.

Sirius'un anlatımından~~

Vay be Melody Potter'a hiç teklif gelmemiş. Şaşırdım açıkcası aslında şaşırmamak gerek önüne gelen her erkeği elinin tersiyle iterse böyle olur. Bana da bir sürü kızlar geldi yanıma hangisine etsem acaba diye düşünüyordum. James'in sesiyle düşüncelerim bölündü." Baya şaşırdım Lily çiçeğime davet etmeseydim kesinlikle ikizimle giderdim. "dedi James. Remus ise" Bende Hufflepuff'lı bir kızla gidiyorum, yoksa bende teklif ederdim. "ee ben kimle gitcem. Aslında kızlar güzel ama sanki içimde hiç onlarla gidesim yok neden bilmiyorum ama Melody'e üzülmüştüm. O da bir kız sonuçta gururu kırılmıştır.

Melody'nin anlatımı~~

Bahçede kitabımı okumaya devam ettim. Ama bir süre sonra düşüncelerim yüzünden okuduğumu anlamamaya başlamıştım. Acaba ben çirkin miyim diye düşündüm ama buna imkan yoktu. Kendimi çok beğeniyordum. Benim için hazırlanan baloya eşsiz gitmek... Çok rezilce bu yüzden kendim mi davet etsem acaba diye düşünmedim değil.

Ben kızım ama yinede böyle şeylere takılmam. Kendim de davet ederim, ilk adımı da atarım ama tabikide bunların bir sınırı var. O sınırıda gururum koruyor.

Lily ile Marlene yanıma geldiler. Marlene çok mutluydu hemen konuşmaya başladı." Ravenclaw'lı bir çocuk beni davet etti! Bende hemen kabul ettim çünkü çook yakışıklıydı. "dedi sırıta sırıta. Lily ise bana döndü" Melody sen kimle gidiceksin? "diye sordu. Sormayın şu soruyu ya!" Kimseyle gitmiyorum. Davet eden kimse yok ama bir kaç mektup var onlarda da davet içeren cümle yok." Dedim mektupları uzattım. İkiside üzülmüştü. "Ee nasıl gidiceksin ki?" diye sordular. Omuz silktim. Ve ordanda kalktım.

En son çare ortak salon. Umarım orda rahat bırakırlar. Of yaa elbisemi de ayarlamıştım çok güzeldi. Yazık olucak diye düşündüm koltukta otururken. Yüzüm düşmüştü. Az daha sinirden ağlıyacaktım. Hem karın ağrısı, hem bu balo şeysi yeter ya. Herşey benim üstüme yürüyor.

Sirius ortak salona girdi ve yanıma oturdu. Al işte işin yok birde bununla uğraş. "Ee şu balo işini nasıl yapıcaksın?" diye insanca konuştu. İlk defa tebirkler valla. "Bilmiyorum, belki birini ben davet ederim." dedim. Şaşırmıştı"İlk defa bir kızın bir erkeği davet ediceğini duydum. Genelde kızlar böyle şeyler yapmaz. "dedi. Ben diğer kızlardan değilim demiycem çünkü ben diğer kızlar gibiyim. Her kız diğer kızlar gibi, hemcinslerimi seviyorum." İlk defa benden duymana sevindim. Ama kimi davet edicem ki? "diye sordum." Bilmem. "dedi." Senin bir eşin var mı? "diye sordum." Hayır yok bir sürü kız kapımda bekliyor. Ama hangisine davet etsem bilemedim. "dedi. Aklıma süper bir şey geldi ama hayatta kabul etmez.

Freya Melody Potter(Sirius Black) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin