Medyada Melodynin saçları var💋
Quidditch seçmelerini kazanmıştım💅💅yani kazanmamak gibi bir seçenek yoktu zaten. Ben Melody mükemmel ötesi feminen beautynin vücut bulmuş hali özgüven denilince akla gelen güzellik tanrısı(!) Potterım ben!!
Çok yorulduğum için direk odama gidip yatma kararı almıştım. Tam bu mükemmel aktivitemi gerçekleştiricektim ki James durdu. "Mcgonaglle bizi çağırıyormuş gitme." dedi ne alaka şimdi? Bakışı attım"Bizi derken? Kim kim? "" Gidince görürsün. "
Ya hayır ya bir sürü yazmıştım şimdi hepsi gitmiş ağlicam😭😭😭😭özet geçiyorum aşağıda
Mcgonaglle'ın odasında Marlene, Lily, Sirius, James ve Melody vardı. Mcgonaggle bunlara bir görevden bahsetmişti tehlikeli bir ay boyunca süren bir görev. Bu görevde sırayla bir kaç eşya bulmaları gerekiyordu yasak ormanda başlatıp bir haritayla beraber onları bulucaklardı her bina bu göreve beş kişi ile katılıyordu sıra Gryffindor binasına gelmişti.
Bu arada ben bu fikrin temasını Freya Melody Granger adlı draco malfoy fancinden esinlendim haberiniz olsun bir ara okumuştum aklımdan kalan kadarını yapıcam ama çoğunlukla benim senaryoma göre işliyecek.
James, Sirius ve Melody bu fikri sevmiş ama tabikide kaygıları vardı en çokta Melody'nin ve James'in ikiside en yakın arkadaşı ve ikizi için çok endişeliydi.Sirius ise oda korkuyordu oda kaygılıydı sonuçta tehlikeli bir görevdi. Marlene ve Lily de korkuyordu ama Marlene bir tık daha fazla korkuyordu bir ay yada daha fazla kalma fikri onu korkutmuştu.
Kızlar yatakhanelerine gittiler hazırlanmak için. Melody bir tane çanta aldı ve zamanında bir kitaptan öğrendiği genişletme büyüsünü uyguladı artık istediği kadar eşya alabilecekti. Bol bol yiyecek su ve kıyafet almıştı kitap almayıda unutmamıştı hatta belki birileri yaralanır diye kendi ilaç gibi kullandığı iksirlerdende koymuştu büyülü yardım kitinide koymuştu yedek asasını ve gözlüğününde yedeğini koydu. Sonuçta 3 numara kör bir insandı olmazsa olmaz birdee kız oldukları için her halükarda yanında bulunduğu pedlerinden koydu üç kız oldukları için biraz fazla koydu belki diğerleri unutur diye. Saçları yüzü ve temizlenmek güzel kokmak içinde eşyalar aldı. Tam birşey unutuyordu ki hemen onuda hatırladı büyülü çadırından koyucaktı bir gün işe yarıyacağını biliyordu eğer fırtına falan çıkarsa bir kaç tılsımla korurlardı. Melody baya hazırlıklıydı ama dışardan sanki hiç bir şey almış gibi görünmüyordu.
Melodynin çantası ve giydikleri:
S
açı:
T
abikide saçını bçyle bırakmayacaktı yanınada toka almıştı istediği zaman toplayabilsin diye.
Melodynin anlatımından~~~
Ortak salona indiğimde hepsi hazır görünüyorlardı çantalarını doldurmuşlar ama çok dolduramamışlar. Umarım James pelerini almıştır. "Herkes hazır değil mi? Kimse bir şeyini unutmadı." Lily herkesi kontrol edermişcesine baktı. Herkes bana bakıyor aptallar hiçbir şey almadım sanıyorlar amaa ben olmasam ne bok yiyecekler. "Ne bakıyosunuz?" "Canım ikizim umarım böyle gelmiyeceksindir." ah James senin bu kadar aptal olucağını düşünmemiştim. "Tabikide böyle gelicem bir sorun mu var?" Marlene sinirlenmiş olsa gerek"Biz eşek başımuyız burda Melody? Biz bu kadar eşya alalım sen bir tane çantayla gel oh mis. "aşırı sinir olmuştum" Siz gerizakalıysanız ben napabilirim? Genişletme büyüsü diye bir şey var. Hem emin olun sizin hayatınızı kurtarabilecek eşyalar var benim çantamda bence konuşmayı kesin ve Dumbledore kime haritayı verdiyse çıkarsın ve yola çıkalım artık. "bir çırpıda söyledim hepsi göt olmuştu" Tabi yaa ben nasıl unuturum o büyüyü. "hemen hepsi o büyüden çantalarına yaptılar sanki omuzlarından yük kalkmış gibiydiler." Canım kardeşim benim ya aklına kurban
"diyip James benim anlımdan öptü bende'hadi' der gibi elimle işaret yaptım.Mcgonaglla son kez görünüp yasak ormana doğru yol aldık harita Siriustaydı. Bende Dumbledoru zeki biri sanardım." Hey Sirius şu haritayı biraz bana doğru çeksen keşke göremiyorum hiçbirşey! "Sirius yan gözle bakış atıp" Hee oldu o zamanda ben göremiyorum. "onu demesiyle haritayı çekiştirmeye başladım. Ben çektikçe o çekiyor bir ben bir o
" Ya kızım bir dursana ya! Yırtıcaksın haritayı!! " iyice çektim"İlk sen çek göremiyorum! "Lily ikimizdende haritayı aldı." Kedi köpek gibisiniz Merlin! "isyan edercesine önümüzden yürüdü. Marlene sıkılmışa benziyordu." Of çok sıkıldım! "ohoo bu kız şimdiden böyleyse" Daha yolun başındayız Marls ne sıkılması? " offladı ve Lilynin yanına gitti. Bu son olaylardan sonra Marlene bana soğuk yapıyodu. O bana nasıl davranıyosa bende ona davranırım yasasını kullandım bende. James ve Sirius kahkaha atarak bir şeyler konuşuyorlardı.
Kaç saat yürüdük haberim hiç yok ama çok yorulmuştum. "Of şu lanet görevi biz niye yapıyoruz anlamdım?" diyerek isyanda bulundum gıcık Sirius aptal Black hemen lafı yapıştırdı"Daha yolun başındayız(!) Melodycim"dedi ve güldü. Öldürücü bir bakış attım Marlenede gülüyordu ikiside tam bir aptal. "Çok komiksin Sirius komik olmayan Black!" "Öyleyimdir huyum kurusun." James yüzünü buruşturup"Ya ben Remus ile Peter'ı özledim yaa. "dedi Sirius ise" Kesinlikle katılıyorum. "diyerek kolunu James'in omuzuna attı.
Nerdeyse 6 saattir yol gidiyoruz herkes çok sıkılmış görüyor ve yorulmuş hava tamamen kararmıştı ve soğumuştu. Yasak orman çok korkutucu görünüyordu" Hey çocuklar bakın ilk görevin olduğu yer bu küçük canavarlardan yasaklı meyveyi almamız gerekiyormuş. Kim gidip almak ister? "Lily böyle diyince hepsi birbirine bakmaya başladılar." Of tamam bem giderim. "diyerek öne atıldım James ne kadar ısrar etse bile'sen orda bir dur aslan parçası'diyerek sakinleştirdim.
Plan şuydu hepsi asalarıyla yaratıkları etkisiz hale getirmeye çalışıcaklardı bense gidip yasaklı meyveyi ağaçtan koparcaktım.
Yavaş bir şekilde arkadan dolanarak gizlice ağaca doğru gitmeye çalışıyordum. Herkes arkamda tetikte bekliyordu. Bir tane yaratık önüme çıktı ve arkamdaki James onu etkisiz hale getirdi. Hemen koşmaya başladım arkamda bir sürü iğrenç yaratıklar peşimi bırakmıyorlardı bir yandam'expeliarmus'gönderiyordum diğerleri yaratıkları oyalamayı başarmıştı. Ama ney yazık ki arkamda olan bir piç yaratık beni tuttu ve boğazlamaya başladı Sirius beni öyle görünce yaratığa bir tane'avada' yolladı. Ve ona teşekkür eder gibi baktım oda başını salladı ve diğerlerinin yanına gitti Dumbinin verdiği kutuyu aldım ve asam ile meyveyi kopardım. Kutunun içine koydum.
Diğerlerinin yanına gittim Marlene üstündeki yaprağı silkeliyordu." Lanet olası yaratıklar iğrençler! "diyerek isyanda bulundu James ve Lily ben tek parçamıyım diye kontrol ettiler ve iyice emin olduktan sonra" Alabildin mi meyveyi? "dedi Lily kafamı salladım ve kutuyu gösterdim. Ve çantama attım.
" eee ilk görev bittiğine göre hem yemek yesek hem uyusak ben çok yoruldum. "dedi James bemde ona hak verdim çünkü cidden hepimiz yorulmuştuk." Ee nerde uyuyacağız burası pek güvenli bir yer değil çadırımızda yok? "dedi Sirius ona" Emin misin? " diyerek göğsümü kabarttım ve elimi çantamda gezdirdim ve elimde küçükcük olan kurulmamış büyülü çadırı gösterdim hepsi bana minnettar bir şekilde bakıyordu.James beni kucağına aldı ve döndürdü"İşte benim kardeşim yaa boşuna demiyorum çok zekisin diye! "" Aa indir beni James yoksa o çok zeki olan beynim akacak şimdi! "dedğimde hepsi gülmüştü ve beni indirdi." Şimdi siz bu çadırı alın ve kurmaya başlayın ben ve Lily ise etrafına bizi kimse görmesin diye tılsım yapalım. " Sirius"Tamam o zaman biz kuralım. "dedi ve elimdeki küçük çadırı aldı. Ve büyüyle kurmaya başladılar. Biz ise Lily ile tılsımlıyoduk eğer bir yaratık gelirse diye önlem alıyorduk.
Evett sizce bölüm nasıldı asklarımmm 1074 kelimee🥳🥳bugün iki tane bölüm attığım için yarın biraz geç gelebilirrr yorum atmayı ve vote vermeyi unutmayın öpüldünüz byee💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freya Melody Potter(Sirius Black)
FantasyBir potter kızı hiç anlaşamadığı Sirius Black'e aşık olur.