Marlene tarafından sarsıralak uyandırıldım. "Ya uyan karı uyan kahvaltıyı kaçırıcaz." dedi Marlene ben ise uyanmaya hiç niyetim yoktu bacağımı yorganımın üstüne attım ve esnedim. En son Lily dayanamayıp bacağımdan tuttu ve kaldırdı. Bugünün ders programına baktım ilk ders sihir tarihi yılın ilk dersi sihir tarihi mi olur ya. Neyse az daha hazırlanmazsam Marlene üstüme atlayabilir normalde çok dakik bir insanımdır. Ama uyanabildiğim sürece.
Kalktım formamı ve cüppemi giydim kravatımı boynuma sardım bağlamasını bir türlü öğrenemedim Lily artık bağlamaktan bıktığı için uğraşmıyor bile Marlene ise oda bağlayamıyor aslında o yüzden genelde abim bağlıyor. Neyse kızlar yatakhanesinden çıktık ve ortak salona girdik. Abimler ordaydı gittim Siriusun yanına oturdum. Herkes birbirine ginaydın dedikten sonra. Sirius çok şaşıracağım bir hareket yaptı. KRAVATIMDAN ÇEKİP KRAVATIMI BAĞLIYOR tarihi bir an şok geçirdim. "Ne var niye öyle bakıyorsun? İyilik yapmak ta mı yasak?" dedi ve bende tabiki onu sinir etmek için"İyilik yapan sen olunca hemde bana biraz garipsedim açıkcası. "dedim imalı bir şekilde Sirius bana ters ters baktı. İşini bitirdilten sonra geri çekildim. Teşekkür etsem mi acaba yok be o benim bokumu yesin ne teşekkür edicem asıl o bana teşekkür etsin benim gibi mükemmle bir varlığın kravatını bağladığı için. Ama neyse bir tane teşekkürden bir şey olmaz." Teşekkür. "diyebildim sadece oda bilerek bana" Rica. "dedi sadece çok sinir oluyorum Merlinin uyuzu. Jamesle Remus beraber konuşuyordu Lily ile Marlene bize bakarak güle güle konuşuyordu. Ben bunun hesabını sorucam bakışı attım. Ve sonra dedim ki" Kaklın kahvaltıya gelmek istemiyor musunuz? "dedim ve hepsi kalktı.
Büyük salona giriş yaptık ve her zamanki yerimize oturduk.
Oturma düzeni:
Lily-Marlene-Remus-Peter
James-Melody-SiriusBen kahvaltıma başladım ama burası çok sıkışık rahat hareket edemiyorum." Sirius biraz kaysana sıkıştım ya hareket edemiyorum. "diyerek Siriusa ters ters baktım." Ya asıl sen kay ben sıkıştım merlin başıma belasın. "dedi göz devirdim ve ittirmeye başladım." Napıyosun manyak? ittirmesene başkaları rahatsız oluyor. "" Banane ya kay azcık koca götünü yaydın bana yer kalmadı. "dedikten sonra baya sinir olmuş ve azcıkda olsa kaymıştı bende sahte bir gülüş taktım yüzüme ve kahvaltıma devam ettim.
Lily ve Marlene durmadan bize bakıyorlar ve kıkırdıyorlar ne yapmaya çalışıyor bunlar?" Ne gülüyosunuz söyleyin bizde gülelim" dedim ve Marlene yok birşey der gibi başını salladı bende var sizde birşeyleryakında öğrenirim bakışı attım. Ve kalktım dersliklere gidicektim. "Ben derse gidiyorum hadi size afiyet olsun." dedim ve yerimden kalkıp gittim. Arkamdan Sirius da geldi.
Peşimi bıraksana be adam dedim içimden biz yürürken bir anda "Parfümünü mü değiştirdin sen?" dedi şok olmuştum. Evet değiştirmiştim ama bunu Marlene bile fark etmemişti. "Oha Sirius Marlene bile fark etmedi. Nasıl fark ettin? Sapık mısın sen beni mi kokluyorsun?" dedim Sirius ne diyon lan bakışı atarak söze başladı. "Seni kokladığım falan yok hem animagus olduğum için hemde parfümle yıkandığın için herles anlar Melody." dedi haklıydı ama uğraşmak istedim onların sırrını bir tek ben biliyordum zaten normal çünkü ikizim James olduğu için bilmeseydim bir anorlmallik olurdu zaten. "Yaa bence sen mükemmel kokuma dayanamadın ama neysee." dedim ve adımlarımı hızlandırdım arkamda sırıttığına adım kadar eminim. Ve ayağım takıldı az daha düşüyordum iki dk hava bile atamıyoruz karizmam çizildi of. "Noldu düşüyordun sanki." dedi arkamdan. Arkama dönüp dil çıkardım ve gittim.
Sihir Tarihi sınıfına girdim ortalarda biryere oturdum. Yanıma Lily geldi oturdu ikimizin çok arkadaşı yok ama Marlenenin olduğu için başka arkadaşlarının yanına oturdu önümüze Sirius ile james oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freya Melody Potter(Sirius Black)
FantasyBir potter kızı hiç anlaşamadığı Sirius Black'e aşık olur.