10

117 7 16
                                    

Sabah Lily'nin tehditleriyle berber uyanmak zorunda kaldım. Ya bugün hafta sonu ya! Bari hafta sonu bir rahat bırakın. Yorganı kafama kadar çektim ve"Lily seni benim başıma bela yada karabasan olarak mı gönderdiler? "

Lily beni yerde sürükliye sürükliye dolabımın önüne getirdi. Bana bıkkın bir şekilde bakıp"Üstünü de sen giyersin herhalde? "dedi. Kafamı salladım. Yerde yorganla beraber biraz uyumuş olabilirim. En son kahvaltıyı kaçırıp aç kalmama ramak kala kalkıp hazırlandım. Saçlarımı at kuyruğu yapıp kahküllerimi şekillendirdim. Kirpiklerime azcık rimel sürüp dudağıma dudak kalemiyle gloss sürdüm. Azcıkta allık sürdüm ve koşarak büyük salona gittim.

Lily benim kahvaltıya geç kalmalarıma alışkın olduğu için bu aceleci halime göz devirdi." Lily şöyle ki-"tam açıklama yapıcaktım. Lily susturdu. Lily: "Biliyorum, gene uyuya kaldın aslında tam gelicektin ama senin şu" Uyku çinde bile olsa gidip uyuyacaksın"lafı sayesinde yerde uyuya kaldın. "dedi." Eh ona benzer. "dedim ve ketçaplı sosislerin nesli tükenmeden tabağıma bir tane koydum.

Sirius ortak salonda Jameslerle patlamalı pişti oynuyorlardı. Baya hararetli oynuyor olsa gerek durmadan bağırış ve kahkaha sesleri geliyordu. Göz devirdim başım ağrıyor zaten. Oh mis bunlar akşam takım elbiselerini giyip gelicekler ama biz kim bilir kaç saat hazırlanıcaz.

Ortak salonda şöminenin önündeki koltukta'Hogwarts'ın Tarihi'kitabını okuyordum ki Marlene kolumdan tutup.Marlene" Mel çabuk kalk. Hazırlanmam için yadım et. Hem sen hâlâ burda mı oturuyorsun? Kalkta hazırlan! "dedi. Sonra çekiştirmeye devam edince bir çok kişi bize baktı. Rezil oluyorum yaa.

Yatakhaneye geldik. Marlene Lilyi yatağa oturttu ve dolabı açtı. Giyiceği şeyi zaten biliyorduk ama tekrardan gösterdi. Sonra bizim elbiselerimizi fırlatıp giymemizi ister gibi bakış attı.

Hepimiz elbiselerimizi ve ayakkabılarımızı giymiştik. Ve balo saati yaklaşıyordu. Saçıma maşa yapıp açıkta bırakmıştım. Elbisemin omuzları açık olduğu için toplamama gerek yoktu. Kendime uygun bir makyaj yaptıktan sonra hayranlıkla kendime bakıyordum. Marlene:" Kızlarr harika olduk! Kesinlikle balo çok güzel geçicek. "dedi. Ve Lily ile ikimiz onayladık.

Son dakika asamı kaybettiğim için kızlara siz gidin ben gelirim demiştim ve heryerde asamı arıyordum. Bir türlü bulamamıştım. Balo başlamış olucak. Kesin Sirius'ta beni beklememiştir diye düşündüm. Sonra asamı yastığımın altında buldum.

Hızlı adımlarla ortak salona indim. Sirius koltukta oturmuş tabloları inceliyordu. Beni beklemişti. Topuklu ayakkabılarımın sesini duyunca bana baktı.

Öyle yakışıklı görünüyor ki bir an bana bir yıl önce deseniz böyle bir şey düşüneceksin. Hayatta inanmam. Ama şimdi... Umarım aptal gibi görünmüyorumdur.

Sirius anlatımından

Ortak salonda bayaa bir Melody hanımı bekliyordum. Kim bilir şuan ne yapıyor? Balo başladı bu kız hâlâ ortalıkta yok diye düşünürken topuklu ayakkabı sesi duydum. Siktir! Aşırı güzel görünüyordu. O kadar güzeldi ki saatlerce onu izleyebilirim. Melody için böyle düşüneceğimi hiç tahmin etmezdim. Merlin. O çok büyüleyici görünüyor." Nerde kaldın? "al işte ağzımı iki dk tutamamıştım.

Melody anlatımından

Ne demek nerde kaldın? Birşey derdimde ağzımı bozamayacağım" Asamı kaybettim. "dedim sakin bir sesle. Şaşırmıştı. E tabi şaşıracak ilk defa karşı gelmedim. Normalde olsa çirkefliğimi sergilerdim ama neysee.

" Bayan Potter, çok güzel görünüyorsunuz. Bu güzelliğini neye borçluyuz? "dedi sırırtarak. Bende güldüm ve" Bilmem, güzelliğimi genlerime borçluyum. Peki Bay black, sizin bu yakışıklılığınızı neye borçluyuz? "diye aynı tonda sordum. Oda güldü ve" Sanırım bende genlerime borçluyum. "dedi.

Onun koluna girdim. Beraber büyük salona doğru gittik. İçeri girdiğimizde herkes bize bakıyordu. En son biz girdiğimiz için normal olarak bize bakıyorlardı. Kenarda köşede kızların fısıldaşmalarını duyuyordum ama hiç umrumda değildi.

Jamesleri gördüğümüzde onların yanına gittik. James Lily ile beraber gittiği için aşırı mutluydu. Marlene ise Ravenclaw çocuk ile flörtleşiyordu. Remus ise bir Huff kız ile sohbet ediyordu. James bizi görünce" Çok güzel olmuşsun Melody! Kimin kardeşi. "diyerek göğüs kabarttı. Onun bu haline gülüp teşekkür ettim ve onunda çok iyi göründüğünü söyledim.

Yavaş ve sakin bir müzik çalmaya başladı. Herkes ortaya geçmiş. Başta Dumbledore ve Mcgonaglle olmak üzere herkes vals yapıyordu. Bu dansı biliyordum ama ne eksikti. Tabikide davet eden biri. Siriusa baktığımda kızlarla konuşuyordu uyuz köpek.

Sonra bir kızın Sirius'a dans teklif ettiğini duydum. Neden bilmiyorum ama aşırı kıskanmıştım. Nolur kabul etme nolur. Diye içimden geçirdim kalp krizinden ölücektim. Sanki pek istekli değilmiş ama kızın ısrarı sonucunda kabul etmişti.

Aptal aptal aptal. Ne sandın gerçekten seni davet ediceğini mi? Huh. Bunu düşünmek zaten çok saçmaydı. Masaların birine oturmuştum. Lily de gelip yanıma sandalye çekip oturdu. Sirius ve adını bilnediğim kızın dansını izliyordum." Oha kızım az yavaş bak öldürdün kızı. "dedi Lily. Kafamı salladım ve" Ne öldürmesi Lils? "dedim. Lily bana yaklaşıp." Kıskandığın apaçık belli burdan bakınca Flich bile anlamıştır. "dedi. Kıskanıyordum ama asla bunu dile getirmezdim.

" Ne kıskanması be! O beni kıskansın. Yada dur o beni kıskanmasın. Nefret ediyorum ondan! "dedim ve ayağa kalkıp büyük salondan çıktım.

Aşırı sinirli, duygusal, kıskanç, ne bok yediğini bilmeyen bir Melody olarak bahçeye çıkmıştım. Yağmur yağıyordu. Ama hiç umrumda değil açıkcası.

Yağmurlu havaları severim. Bana huzur veriyor. Şuan yatağımda olup uyumak varken lanet baloya geldim.Şaka gibi.

Ayakta bahçenin ortasında sadece ıslanıyordum. Arkamdan gelen biri olduğunu hiç farketmemiştim... Sadece huzur istiyordum. Merlin! Sadece huzur istiyorum çok mu? Diye düşündüm.

Sonradan ayak seslerini fark ettim ve arkamı döndüm. Bir adet ıslanmış Sirius Black buldum karşımda. Göz devirdim. Sirius:" Bu havada ne yapıyorsun? Baloda olman gerekmez mi? "dedi. Ben ise:" Hayır, baloda olmamı gerektiricek birşey yok. Ama burda olmak bana huzur veriyor. Sende o kızla dans ederken gayet huzurluydun. Neden peşimden gelip benim huzurumu yerle bir ettin? "dedim kızgın bir şekilde. Sirius:" Ben özür dilerim. Kız çok ısrar etti aslında ben seni davet edicektim. "dedi. Ben:" Bahanende hazır. Bana bak Black ben böyle bahanelere gelemem. O tren zaten çoktan kaçtı zamanında davet etseydin sende.  "dedim.

" Zaten iki gram aklım olsaydı seni kıskanmazdım. Suç bende. "dedim. Siktir! Bunu ben söylemedim hangi orrosbu evladı aklıma girip bana bunları söyletti. Sirius sırıttı." Sen beni mi kıskandın? "dedi bana yaklaşarak." Ne öyle bir şey dediğimi hatırlamıyorum bende unutkanlık var. "dedim. Sirius güldü ve önüme düşen saçları kulağımın arkasına itti." Ya ya salağa yatman ne kadar da başarılı. Bende inandım saymak isterdim ama maalesef inanmadım Bayan Black. "dedi. Sirius şuan kızarmış ve şok olmuş bana bakarak gülüyordu. Omzuna vurdum.

" Bayan Potter demek istedin. Değil mi? "dedim kaşlarımı kaldırarak." Ne önemi var ki zaten ilerde Black olucaksın ağzın alışsın. "diyince iyice kızarmıştım. Aptal ben, hemende kızarıyorsun. Diyerek kendime kızdım." Ya of sussana sen azcık. "dedim. Ve daha çok inatlaşarak" Ya gerçekler bunlar Bayan Black. "dedi.

Az kalsın kalp krizinden bayılacaktım. Kalbimin sesini umarım duymuyosundur. Diye içimden geçirdim. Daha da yaklaştı ve" Seni seviyorum Bayan Black. "dedi. Kalbim yerinden çıktı mı acaba? Hayır dur dur yapma yanarızz." Bende seni seviyorum  Bay Black. "bu sefer sıçtım. Ama iyi sıçtım böyle güzelinden.

Daha daha da yaklaştı nefeslerimiz birbirine değiyordu. Yağmurda ıslanmıştık. Kesinlikle hasta olucaz diye geçirdim ama sikimde değildi. Bu sefer ben yaklaşıp yavaşça dudağından öptüm.





Uzun süre bölüm atmayıp tamda yerinde kestim. 💋💋💋


Freya Melody Potter(Sirius Black) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin