5

85 7 9
                                    

Medyaya yakışıklımı yakışıklı kocamı koydum💋💋

Gecenin bir yarısı gök gürültüleriyle uyandım. Ne bu şimdi? Al işte bütün gece uyuyamıyacağım anlamına geliyor. Gök gürültüsünden korkarım evet çünkü travmam var. Küçükken tek başımayken evde yıldırım düşmesi sonucu olan bir şey. Neyse ya normalde hep böyle havalarda James'e sarılarak uyurdum. Aslında keşke yanımda olsaydı onu sanki hiç görmüyormuşum gibi nedensizce özledim saçımı anneme bile dokundurmazken sadece ona okşatırdım. Mükemmel bir terapi.

Marlene mışıl mışıl uyuyordu Lily ise oda çok rahat bir şekilde uyuyordu. Bu korku cidden lanet gibi bir şey başıma neden hep ben? Of neyse daha fazla uyuyamayacağım sanırım aslında çok uykum var ama göt korkusu işte bilirsin. Üstümde Sirius'un gri tişörtü altımdada siyah salaş bir eşofman vardı. Kalktım asamı kaptım ve erkekler yatakhanesine tekrar yol aldım. Jamessiz asla uyuyamazdım ve yarın biçim değiştirme vardı dersinde uyursam McGonaglle pek hoşnut olucak gibi durmuyor o yüzden kalktım ve yola koyuldum. Marlenenin horlaması duyulmasın diye kapıyıda kapatmayı unutmadım kız götünden mi soluyor anlamıyorum.

Asamı kaldırıp lumos*diyerek ilerlemeye başladım tablolara çok tutmuyordum rahatsız olmasınlar diye. Ve tekrardan Siriusu uyanık görmem umarım çünkü tişörtünü aldım diye bir tık azıcıcık sinirlenmiş olabilir. Açtım kapıyı onun aksine James uyumamıştı sanki beni beklermiş gibi gülümsedi. Benim geliceğimi bence tahmin etmiştir çünkü onunda şimşekleri pek sevdiği söylenemez. Yanına gittim ve sarıldım. "Bir dk Sirius gibi kokuyorsun yoksa bu Siriusun tişörtü mü?" dedi şok içersinde bakarak kafamı gülerek salladım. "Tişörtümün bedelini ödedtim." dedim ve iyice sarıldım. "Beni bekliyordun değil mi?" diyerek ona baktım oda bilmiş bir edayla"Evet böyle havları pek seversin o yüzden seni bekliyim dedim. "gülümsedim ve" Beni çok iyi tanıyorsunuz Bay ikinci mükemmel Potter. "dedim ve duraksadı" Mükemmel Potter olduğum doğrudur ama bir yanlışınız var minik Potter Bay mükemmel birinci Potterım ben"dedi ve saçlarını savurdu yok ya öylemiymiş bakışı attım ve "Tamam tamam ikimizde birinci sıradayız sonuçta biz ikiziz değil mi?" dedi ve yatmaya başladık yogranın içine girdik ikimizde ve birbirmize sımsıkı sarılıp uyuduk. En huzurlu uyku buydu annemin yanında bu kadar rahat uyuyamıyordum Jamesim başka canım Jamiemm.

Peterin iğrenç sesiyle uyanmak zorunda kaldım. Beni görünce Lily sanmış kalp krizi geçiriyormuş. Aptal ya Lily'nin saçları sarı mı? Merlin bazen Peter'ın beynini sorguluyorum. "Aptal ne bağırıyorsun? Ordan bakılınca Lily'e benzer bir halim var mı?" diyerek bağırdım James şaşırmış bir şekilde tekrar yatmaya başladı.

Sirius ise Peter'a bakarak"Kılkuyruk aklını peynir ekmekle yedi sanırım. "diyince gülmeye başladık Peter isyan eder bir şekilde" Ya ne biliyem ben ya bir an Lily sandım daha büyük bir çığlık atıcaktımda zor durdum. "Remus ise Petera bakarak" Tamam hadi kalkın derse geç kalıcaz hazırlanın boş konuşmayın. "diyince benimde gitme vaktim olduğunu anlayıp" E bende gideyim bari. "dedim Sirius ise" Zahmet oldu. "bu lafına sadece göz deviririm. Birde dil çıkarırım. Kapıyı sertçe çekip çıktım.

Koşa koşa kızlar yatakhanesine gittim kesinlikle soru yağmuruna tutulucaltım. İçeri girince Lily kravatını bağlıyordu.

" Tanrım! Nerdeydin Melody? Bütün gece yoktun yatağında ceza aldın sandım. "sakin ol Lilyciğim beni çok özledin farkındayım💋💅" Erkekler yatakhanesindeydim. "diyince ikisininde gözleri büyüdü yanlış anladıklarını tahmin etmek zor değildi." James'in yanındaydım sakin olun. Akşam şimşekten uyuyamadım o yüzden gittim. "Marlene ise" Sirius ile aynı odada kalan James mi? "dedi bir şey ima etmeye çalışarak.Göz devirerek cevap verdim.

" Evet Marlene senin bildiğin benim bilmediğim başka ikizim olan James falan mı var? "dedim aynı ima ile Siriusu kıskandığı apaçık belliydi." Yok. "dedi tok bir ses ile" Bende öyle düşünmüştüm. "(ben Marleneyi seviyorum ama burda biraz gıcık bir karakter yapıcam sorryy😭😭) Lily ise bana kızgın bir şekilde bakarak" Hadi daha pijamalarınla duruyorsun giyinsene! " başımı sallayarak dolabımı açtım. Ve altıma kilotlu çorap giydim ten rengimde üstünede gryffindor formamı ve eteğimi giydim. Bu sefer kravat bağlamayı Lilyden dövüle dövüle öğrendim. Lily de olmasa😔

Çantamı alıp aşağı indim ortak salonda çok az kişi vardı. Hep beraber kızlarla büyük salona doğru yol almaya başladık.

Uykumdan bir saate zor ayıldığım için uyku semesi az daha merdivenden yuvarlanıyordum. "Hey dikkat et Melody az daha düşüyordun aklın nerde senin?" tamam anlamında başımı sallayıp geçiştirdim ZATEN UYKUM VAR BİRDEBU LANET OLASI MERDİVENLERLE UĞRAŞIYORUM! uyku uyumak en en en önemli şeydir bir Meldoy Math e göre kesinlikle uyku Çinde bile olsa gidip uyuyun. veya  Daha mutlu bir Melody için yatsın bütün dünya!  Adlı sözlerim vardır.

Ölü gibi ayakta uyuya uyuya sonunda büyük salonun girşine varmıştım. Geçip her zamanki yerime oturdum. Tabağıma bir kaç bir şey koymuştum. "Hey Melody ayakta uyuyosun! Bugün Quidditch seçmeleri var düzgün beslen takıma alınmazsın yoksa." bir anda gözlerim açıldı bugün olduğunu unutmuştum. "ANANI SATAYIM BUGÜNDÜ DEMİİ UNUTMUŞUM HİÇ ÇALIŞMADIM!" Jamesin bana side eye atışını görmezden gelmeye çalıştım. "Sen ciddi misin? Yoksa bu şaka mı? Lütfen şaka de!" hayır anlamında kafamı salladım sonra ortamı yatıştırmak için"N-neyse yaa amaan bizim genetikte yetenek var zaten (göğsümü kabartarak) bende zaten doğuştan yetenek var canım ikizim sen merak etme! "diyerek sırtını ovuşturdum.

Bugün Jamesin zoruyla (tehitd😔) derslerden sonra az kalan bir zamanımızla beni quidditch çalıştırıcaktı. Ne kadar işe yararsa benim ÖZGÜVENİM YETER BE!!







Bölüm nasıll biraz az oldu ama hiç yoktan iyidir yorum yapıp oylamayı unutmayınn sizi seviyorum 💋💋💅💅


Freya Melody Potter(Sirius Black) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin