4

125 12 9
                                    

Gece yarısı olmuştu. Aşırı uykum gelmişti ama tabikide bu şakayı kaçıramazdım. Hemen odadan üstüme bir hırka aldım ve pijamalarımla aşağı ortak salona indim. Jamesler ordaydı "Melody'de geldiğine göre artık şaka işlemlerine başlayabiliriz." diyerek ayağa kalktı James Sirius muzip bir şekilde gülüyordu.

Ravenclaw ortak salonunun yerini bir tek Remus biliyordu. Onlarında bizim gibi bir tablosu vardı bizim bilmeceyi çözmemizi istiyordu.

Zor bela şifreyi çözdükten sonra tezek bombaları cebimizdeydi ben, Sirius, James pelerinin altına girdik ve tezek bombalarını her köşeye fırlattık.Sirius asasıyla"Bokunuzda boğulun"yazmayıda unutmadı gülmemek için zor duruyordum aklıma elimde son kalan tuzakçı fitil geldi ve onuda fırlattım son gazla kaçmaya başladık. Bir iki gün boyunca tüm Ravenlar bok kokucaktı.

Ortak salona geldiğimizde hepimiz kahkahalara boğulduk herkesin tepkisi çok komikti. Umarım bizim yaptığımızı anlamazlar yoksa Minnieciğim bu sefer bize acımaz(hiç bir zaman acımıyor) "Şaka işi çok iyiydi yaa neyse ben yatmaya gidiyorum çok uykum geldi." diyerekten herkes iyi geceler dedikten sonra yatağıma gittim. Marlene ve Lily uyuyordu. Bende uyuma kararı aldım.

~~~~~~2 hafta sonra~~~~~~

Okul açılalı iki hafta olmuştu ve dersler ve ödevler çok yormuştu. Quiddtich seçmeleri yaklaştı ben hep antrenman yapıyordum kovalıyıcı olarak takıma girmeyi düşünüyordum. Şimdi ise elimde öküz gibi olan kitaplarla iksir sınıfına doğru gidiyordum derken birine çarpmıştım köşeyi döneyim derken. Kime çarpmışım tahmin etmesi zor değildi bu zaten Siriusun kokusuydu. "Oha ayı kafamı deldin yavaş olsana biraz!" diyerek kafamı tuttum oda aynı şeyi yapıyordu"Asıl sen yavaş ol kütük gibi kafan var önüne bak biraz! "diyerek kaşlarını çattı" Sus be kalın kafalı olan sensin! "diyerek arkama bakmadan sınıfa girdim.

Biraz geç kaldığım için iki tane boş sıra vardı görünüşe bakılırsa bu kütük ile aynı yere oturucaktım işkence gibi şaka mı? Geçtim oturdum ve sonra Sirius geldi bakındı ve boş yer bulamadı ve yanıma gelmek zorunda kaldı. Slughorn geldi ve derse başladı bu sefer ki konumuz amortentiaydı." Evet çocuklar kim amortentia nın ne olduğunu söylemek ister? "ben hemen elimi kaldırdım benden başka birde Lily kaldırmıştı ama beni seçti." Amortentia, içen kişide iksiri verene karşı güçlü bir takıntı ve delicesine bir aşkın oluşmasına sebep olur. İksir ya birine içmesi için zorla verilir ya da gizli bir şekilde içirilir."diyerek cevap verdim slughorn gryffindora 10 puan verdi ve iksiri yapmamızı istedi. Sirius bana bir değişik bakıyordu. Neden böyle bakıyor? Neyse kazanımın altını yaktım ve yapmaya başladım.

Yapımı oldukça zordu. İkimizinde aynı anda bir eşyası yere düştü ikimizde aynı anda almaya çalıştık. Ve kafamız gene birbirine çarptı yerdeyken bakışmaya başladık. Saçları yüzüme geliyordu"Çeksene şu saçlarını ya rahatsız oluyorum. "diye çemkirdim hafif güldü ve" Noldu çok güzel kokuyorlar değil mi? Ve sende dayanamadın ondan çek diyorsun. "diyerek iyice sırıttı." Ne diyosun be?! Yüzümü kaşındırdı ondan dedim. "yalandı cidden çok güzel kokuyordu ama tabikide ona gerçeği söylemiyecektim. Hafif kızarmıştım." Hemende kızardın ne kadarda utangaçsın sen. "dedi ve saçlarımı karıştırdı. Eline vurdum" Saçma saçma konuşma sus da iksirini yap senin yüzünden dersten kalmak istemiyorum. "dedim ve saçımı düzeltip iksirime geri döndüm

Slughorn yanımıza geldi ve iksirlerimizi kontrol etti. Benimkini çok beğenmişe benziyorki" Aferin aferin çok iyi olmuş Gryffindora 30 puan! "dedi ve benden" Peki miss Potter bizim için iksirinizin nasıl kotuğunu söyler misiniz? "al işte boku yemiştim başımı sallayarak koklamaya başladım. Bu en sevdiğim parfümüm çilek ve kitap sayfası ve ve ve şey kokuyordu Siriusun saçları gibi!! SAÇMALIK az önce Siriusun saçlarını çekici bulduğum için öyle kokuyordu. Al işte sanki şey gibi saç spreyi ama vanilyalı(değişik oldu biraz ama olsun cjslfjdmjfeljf)" Profosör bu çilek, kitap sayfası ve"biraz duraksadım ve hafif Siriusa baktım. Profosör devam etmemi ister gibi kaşını kaldırdı. "Ve saç spreyi vanilyalı." dedim iki saniyede nefesimi tutarak söylemiştim. Sirius şok olmuştu ve hemen bana bakıp kıkırdamaya başlamıştı. Bilmemezlikten geldim.

Freya Melody Potter(Sirius Black) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin