Kahretsin

189 20 5
                                    

Nasılsınız evrivan?
İyi okumalarrs🤍

-
-
-
-
-
-
-

Antrelman iyi geçmişti.Sonra tekrar otele döndük.Biraz Zehrayla facetime yapıp yine fitnes için ayrıldım otelden.

Yorucu bir gündü ama güzeldi.Hava yavaştan kararmaya başlamıştı yarın akşam maçımız vardı.Onunla alakalı toplantı yapıcaktık.

Hem akşam yemeğini yiyorduk hemde antrenörlerle konuşuyorduk.

***

Sonunda her şeyi bitirince uyumak için odama geldim tekrar.

Çantamı kenara bıraktım.Biblo gözüme çarptı tekrardan orda kırılır diye korktum odadaki küçük masaya bıraktım.

Çekip paylaşmak geçti o an içimden öyle de yaptım story atmıştım.

Story yüklenirken takip ettiklerimin storylerinde geziniyordum.

Storylerden çıkınca Ebrarın gönderisi karşıma çıktı.

İlk antrelmanını paylaşmış ortama uyduğu fotoğraflardan belliydi.

Benim aksime asla adaptasyon sorunu yaşamadan şak diye ortama uyum sağlayan birisi Ebrar ve bu yönü hoşuma gidiyor.

Aslında her şeyi ile çok iyi ve sağlam bir karaktere sahip ve iyi bir arkadaş.

Ebrarı etiketlmiştim storye gelen bildirimle onunda eklediğini gördüm.

My keko yazarak paylaşmıştı.

Artık geç olduğunu düşünerekten yatağa geçip kendimi uykunun ellerine bıraktım.

***

Alarm sesini duyunca telefonu aldım tam fırlatıcakken fiyatı aklıma geldi ve yavaşca alarmı kapatıp bıraktım.

Erken uyanmamı gerektirecek bir şey yoktu sadece akşam maç vardı o yüzden biraz daha uyumak istedim çünki uykum vardı.

***

Saat 12 gibi uyanmıştım.Kahvaltıyı kaçırdığım için pişman değildim ama açıkmıştım biraz.

Yemek yemek için aşağıya indim kızlar da burdaydı.Onların masasına doğru ilerledim.

Pek fazla konuşmuyorduk onlar çoğunlukla Çince konuştuğu için anlamıyordum.

Şarkılarla konuşuyordum ve bu kesinlikle daha iyiydi.

Eskiden yanımdan hopörlörü ayıramazdım şimdi ise kulaklığımı ayıramıyorum.

Yemeklerin gelmesini beklerken kızlar sohbet ediyor bense her zamanki gibi telefonda takılıyordum.

Ebrar görüntülü arıyordu ama şuan açamıyordum ortam müsait olmadığı için.

(Ebrar-Mile)

Keko:
-Artık telefonlarada bakılmıyor hm?

Mile:
-Yemekteyim açamıyorum
-Hayırdır sizde aramazdınız Ebrar hanım?

Keko:
-Afiyet bal şeker
-Kızım daha yeni ayrıldık dün arıycaktım zamanım yoktu

Mile:
-Tamam ikna oldum

Keko:
-Ee nasılsın?

Mile:
-İyi sen?

Keko:
-İyi bende maçım var bu gün

Mile:
-Benimde

Keko:
-Çok alışma oraya

Mile:
-Alışmamda bunu diyen sen misin?
-Sen çoktan alışmış gibisin

Keko:
-Eh işte

Mile:
-Bu arada teşekkür ederim çok güzel

Keko:
-Rica ederim sen daha güzelsin

Ben bu kızı ısırırm.

Mile:
-Ben kaçar görüşürüz

Keko:
-Görüşürüz

Kızlarla genelde şakasına flörtleşirdik ama Ebrarla fazla yapmıyorduk yapıncada içim bir garip oluyordu belki de ikimizinde eşcinsel olmasıyla alakalıdır bilmiyordum.

***

Maça az bir zaman kalmıştı bu yüzden salona gelmiştik.

Modum pek yoktu kübadan bir arkadaşımla tartışmıştık daha yeni.

Pek umrumda değildi ama üzülmüyorda değildim.

Son ısınmaları yapıyordu herkes modumda olmadığım için bir şey yapasımda yoktu ama maçta elimden gelenin fazlasını yapmak zorundaydım.

Haraketleri geçiştirdim ve maça başladık.

Sanırım sadece pasör çarpazı değildim her topa koşuyordum.

Zorluyordu rakip bizi.İyi oynuyorlardı.

İlk seti büyük farkla almaları sinirimi bozmuştu hemde arkadaşıma sinirliydim.

Mola aldı antrenörümüz.Sanırım tüm hırsımı ortaya koyma zamanıydı.

İkinci sete başladığımızda sinirimi resmen toptan çıkartıyordum.

Uyarı almıştım ama umrumda değildi.

Geriden gelip öne geçmek artık alışkanlık olmuştu benim için.

İkinci seti biz almıştık ve maçıda almamız gerekiyordu.

***

Durum 2-2 olmuştu ve aşırı yorulmuştum ama çıkmaya niyetim yoktu.

Set sayısına geldiğimizde pasör pası verdi vurmak için hamle yaptığımda kahretsin ki öylece kaldım ve yere yığıldım.

Omuzumda dayanılmayacak bir acı vardı lanet olsun bu acı o acıydı eski sakatlığım tekrarlanıyordu büyük ihtimalle.

Dayanamayıp bağırmaya başlamıştım.

-
-
-
-
-
-
-

•Neler olucak bende merak ediyorum qjsvünsv.Kendinize dikkat edin🤍

𝐠𝐢𝐫𝐢𝐟𝐭||𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬Where stories live. Discover now