•iyi okumalars🤍
-
-
-
-
-
-
-Ebrardan'
(sonunda 12bölümdür Mile konuşuyor qkshensd)Yarım saat sonra göğüsümde uyuya kalan Mileyi fark ettim.
Gülüşümü durduramıyordum çünki fazla tatlı duruyordu.
Daha fazla burda kalmamak için onu uyandırmadan kucağıma aldım.
Oda numarasını bilmediğim için kendi odama getirdim.
Kucağımdaki Mile ile zorda olsa kartı kapıya okuta bilmiştim.
Mileyi yatağıma bırakıp yanına uzandım.
Saat artık baya bir geç olduğu için ışıkları kapatıp bende uyumaya çalıştım.
***
Üzerimde hiss ettiğim ağırlıkla gözlerimi açmıştım.
Mile yan şekilde yatmış kolunu ve bacağını üstüme atmıştı.Yorgan ise yerdeydi.
Gerçekten ne yapacaktım ben bu kızla.
Düz bir şekilde uzanmıştım ve ona doğru dönmek istemiyordum dönersem burun buruna geleceğimizi biliyordum çünki.
Fazla yakındık hemde çok fazla.Bu yakınlık beni rahatsız etmiyordu aksine hoşuma gidiyordu ama o rahatsız ola bilirdi.Tepkisini merak ettiğim için çekilmedim uyanmasını bekledim.
Kış uykusuna mı yattı acaba neden uyanmıyor diye düşünürken uyandırmak aklıma geldi.
Üzerimde olan bacağına attım elimi.
Hayır ne yapıyorum ben şuan?
Bunu kesmezsem kötü şeyler olucaktı.
Boğazımı temizleyip kısık sesle konuştum.
Ebrar:Pişt
Ebrar:Milee
Ebrar:Uyan
Yüzümü ona doğru çevirip kulağına yaklaştım.
Ebrar:Uyan hadi kalkalım
Gözlerini yavaşca açıyordu ki bir anda fal taşı gibi açılmıştı gözleri.
Tabi beni dibinde görmeyi beklemiyordu.
Geri çekildim yavaşca Mile de kendine gelince üstümdeki kolunu ve bacağını çekti.
Mile:Üzgünüm bazen oluyor öyle temas bağımlılığı
Esmer tenine rağmen kızardığı belli oluyordu.
Ebrar:Sorun değil domates
Mile:Ne?Ne domatesi!
Ebrar:Aynaya bak istersen
Kızmış gibi yapıp eliyle hafifce koluma vurdu.
Mile:Hey bir dakika burası benim odam değil?
Yeni aydınlanmış masum yüzüne baktım.
Ebrar:Evet değil ve benim odam dün terasta sen uyuyunca bende aldım buraya getirdim oda numaranı bilmediğim için
Anladığını belirtince yataktan kalktım.
Ebrar:Banyoya giriyorum duş alıcam.İstersen kal kahvaltıya birlikte ineriz
Mileden'
Başımı aşağı yukarı sallayınca Ebrar banyoya girdi.
Beni kucağında mı getirmişti şimdi?Kendi odasına ve kendi yatağına.Birde aptallığım yüzünden resmen kızın üstünde uyumuşum.
Az önce yapmamı istediği şeyi geçte olsa yaptım ayağa kalkıp dolabın önündeki aynaya yaklaştım.
Haklıydı..Kızarmıştım..
Kapı tıklanınca açmakla açmamak arasında kalmıştım.
Eğer ekiplerden biri ve ya takımlardan biriyse yanlış anlama ihtimali vardı.
Yulia:Ebrarr
Yulianin sesini duyunca kesinlikle açma kararı aldım ve hızlı adımlarla kapıya gittim.Bir saniye bile beklemeden açmıştım.
Şok içersinde beni süzen Yuliaya gülümsedim.
Yulia:Senin burda ne işin var?
Mile:Asıl senin burda ne işin var neden geldin?Ben geceden beri burdayım yani Ebrar öyle söyledi.
Her söylediğim sözden sonra zoruna gidiyormuş gibiydi ve bu bana zevk veriyordu.
Yulia:Ebrar nerde?
Bıkkınlıkla konuşmuştu.
Mile:Duşta
Bastıra bastıra konuştum.Yüzünün aldığı şekli görmek hoşuma gidiyordu.Bunu yapmak istemezdim ama birazda o kıskansın istiyordum.
Anlaşılan sevgili değillerdi ama ya bu kız aşıksa Ebrara?İşte bunu öğrenmem gerekiyordu.
Yulia:Tamam söyle kahvaltıda yanıma gelsin
Mile:Tabi söylerim
Asla söylemiyceğim üzgünüm hayır üzgünde değilim.
Kapıyı kapatıp geri adımladım.
O kadar çok hoşuma gitmişti ki onu sinir etmek şu 1ayın acısını çıkartıyordum.
Ebrar üzerinde bornozla çıkmıştı duştan.
Ebrar:Neye bu kadar mutlusun sen?
Mile:Hiç öylesine
Havluyla saçını kuruluyordu bense onu izliyordum.
Neydi o baş yapıt falan mı?
Ebrardan'
Beni süzen Mileyi fark etmiştim ve bu durum hoşuma gitmişti.Bayılmamasına şaşırdım ben olsam bana bayılırdım mesela.
Mile:Ee şey ben çıkayım ozaman üstümü değiştiricem malum dünden kalma kıyafetlerleyim sende giyinirsin
Ebrar:Peki görüşürüz
Kapıdan çıkacakken duraksadı ve bana döndü.
Mile:215
Diyerek terk etti odayı.
215 oda numarasıydı kesinlikle.Kahvaltıya birlikte inelim demiştim.Muhtemelen gidip çağırmam için söylemişti.
***
Mile ile birlikte aşağıya indiğimizde herkes kahvaltıdaydı ve bölünmüşlerdi.
Her takım ayrı masada oturuyordu ama vakıfla eczacı birlikteydi.
Mile:E biz şimdi hangi masaya gidicez?Kendi takımlarımız mı arkadaşlarımız mı?
Ebrar:Sultanlar nerde ben orda kimse kusura bakmasın gel hadi
Mile:Bencede
Zehraların yanına gelince boş bulduğumuz masalara oturduk yan yana.
-
-
-
-
-
-
-•MUTLU YILLARR🎄 sizleri seviyorum dikkat edin kendinize🤍
YOU ARE READING
𝐠𝐢𝐫𝐢𝐟𝐭||𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬
Fanfiction-𝚜𝚎𝚗𝚒𝚗𝚕𝚎 𝚔𝚊𝚛𝚊𝚗𝚕ı𝚔𝚝𝚊 𝚔𝚊𝚕𝚖𝚊𝚔 𝚋𝚊𝚜̧𝚔𝚊𝚕𝚊𝚛ı𝚢𝚕𝚊 𝚊𝚢𝚍ı𝚗𝚕ı𝚔𝚝𝚊 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚔𝚝𝚊𝚗 𝚍𝚊𝚑𝚊 𝚐𝚞̈𝚣𝚎𝚕-