Smutty

328 16 24
                                    

•İyi okumalarr🤍

Rahatsız olucak varsa okumayın lütfen 🤍

-
-
-
-
-
-
-

Ebrar:Arkadaşlar birbirlerini arzulamazlar Mile

Yazardan'

Ebrarın dediği şeylerle şoktan şoka giren Vargas artık uzatmamayı tercih etmişti.

Ebrara karşı hiss ettiği şeylerin Ebrar farkındaydı ve oda aynı şeyleri besliyordu.

Hatta aslında uzun zamandır Ebrar Vargastan hoşlanıyordu.

Yol boyu Ebrar Vargası çekiştirerek getirmişti eve kadar.

Vargas ise hiç rahatsız gibi durmuyordu.

Kapıdan içeri girdikleri gibi Ebrar kapıyı kapatarak sert bir şekilde Vargası duvara yasladı.

(Galiba biraz detaya giricem o yüzden rahatsız olucaksanız okumayın benim ricamdır)

Mileden'

Sırtımın duvarla sert bir şekilde buluşması sonucu dudaklarımın arasından tutamadığım ufak bir inleme yükselmişti.

Ve yükselen tek şey sesim değildi.

Ebrar sanki yıllardır bu anı bekliyormuş gibi kafasını boynuma gömerek dudaklarıma doğru ıslak bir yol çizmeye başladı.

İlk defa dokunmak değil dokunulmak istiyordum.

Boynumdan ayrıldığında dudaklarımızı kavuşturdum sonunda.

Ebrarın hırçın hali fazlasıyla etkiliyordu beni kararmış gözlerine baktım.

Karşılık vermekte zorluk çeksemde çabalıyordum.

Ebrar dudaklarımızı sesli bir şekilde ayırdığında derin bir nefes verdim.

Ebrar:Odaya çıkalım

Belimden tutarak beni kucağına aldığında sırtında bacaklarımı birleştirdim.

Odaya geldiğimiz gibi kucağındaki beni yavaşca yatağa bıraktı,Ebrar ve üstüme tırmandı.

Onu istiyordum deliler gibi hemde.Onu kendimde istiyordum.

Sweatshirt'ünün yakasından tutarak kendime çektim.

Tekrar dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda bu sefer daha şehvetle,büyük bir tutkuyla öpüşüyorduk.

Bacak aramda Ebrarın elini aniden hiss edince onun dudaklarım arasındaki dudağını ısırdım.Bu sayede ondan hırıltılı bir inleme kazanmıştım.

Gözlerim şimdiden kaymaya başlamıştı.

Nefes nefese dudaklarımdan ayrılıp beni hafif yatakta doğrultarak üzerimdekileri çıkarttı.

Üstümde sadece sporcu atletiyle kalınca bende heyecandan az da olsa titreyen ellerimi umursamayarak Ebrarın üstündekileri çıkarttım.

Tamamen çıplak üstünü inceledim.O gördüğüm her şeyden,herkesten daha seksi.

Karnımdan bastırarak tekrar yatmamı sağladı.

Karnıma öpücükler bırakarak yukarıya doğru geliyordu.

Üzerimdeki sporcu atletinin lastikli askısını kendisine doğru çekip sert ve hızlı bir şekilde bıraktı.Dudaklarımı birbirine bastırdım yakıyordu.

İçimdeki ateşten daha yakıcı olmasada.

Bu sefer sporcu atletini yukarıya boğazıma kadar kıvırdığında açıkta bıraktığı göğüslerime kaydı gözleri.

Dudakları yana kıvrılmış şekilde güldüğünde yutkundum.

Elini tek göğüsümün kenarına yerleştirmiş baş parmağını üstünde gezdiriyordu.

Islandığımı hiss ediyordum ve bu beni zorluyordu.Her yerim yanıyor çok sıcaktı ama çokta zevkli.

Parmağını çekip dudakları arasına aldığında deli gibi kıvranmaya başladım.

Diğer eliylede sıkınca çığlıkla karışık inlemelerimi tutamıyordum.

Kulağına yayılan seslerden benden farksız memnun olduğu yüzündeki sırıtıştan belli oluyordu.

Yazardan'

Karşısındaki seksi kadının kendilerinkine göre daha dolgun olan göğüslerinden zorda olsa ayrılmıştı Ebrar.

Tekrar vücudunu süzüp aşağıya doğru yöneldi.

Esmer kızın eşorfmanının ucundan tutarak iç çamaşırıyla beraber çıkarıp atmıştı bir kenara.

Vargas bacaklarını üst üste atıp bacak arasına baskı yaptığında dudağını dişledi Ebrar.

Ebrar:Kızardın

Mile:Alerji

Elleriyle Vargasın bacaklarını iki yana ayırdı oldukça geniş şekilde.

Parmağını Vargasın ıslak deliğinde gezdirdikce istekli ve sabırsız Vargasın halleri oldukça hoşuna gidiyordu.

Daha fazla bekletmeden iki parmağı ile hızlı bir şekilde içine doğru yol aldı.

Aniden deliğindeki boşluğu kapatan parmaklarla yüksek sesle inledi altındaki kız.Ve odada yankılanan zevk çığlıkları.Evet mükemmeldi.

Haraketlerini hızlandırdığında ardı arkası kesilmeyen hıçkırıkla karışık inlemeler ulaşıyordu kulağına.Altındaki kızı adeta çıldırtıyordu.

Elleriyle altındaki çarşafı sıkarak kendisini sakinleştirmeye çalışıyordu Vargas ama nafile.Kontrolu çoktan kaybetmişti.

İnlemeleri daha da artarken birden kadının parmaklarını içinden çıkarmasıyla sarsılmıştı.Şimdi duramazdı.Devam etmesi gerekiyordu.

Mile:Neden dur-

Lafını bitiremeden içinde hiss ettiği uzun dille çığlığı basarak başını geriye doğru atmıştı.

Konuşamıyordu içindeki ıslak dille neye uğradığını şaşırmıştı.Kendisini kontrol edemiyordu.

Dili ile daha ileriye daldı,Ebrar.

Vücuduna yayılan zevk dalgasıyla titremeye başlamıştı,Vargas.

Dilini çıkarıp tekrar itti ve tekrar.

Zevkten dört koşe olmuş Vargas biraz doğrularak Ebrarın saçından tutup daha fazla bastırdı kendisine.

Mile:Hızlan!

***

Daha fazla dayanamayıp sonunda titreyek yoğun bir şekilde boşaldığında Ebrar sıcak zevk sıvılarını yalayıp yutmuştu.

Vargas bitik bir şekilde kendisini yatağa bıraktığında Ebrar bacak arasından başını kaldırıp dudağının kenarında kalan meniyi yaladı.Hoşuna gitmişti hemde oldukça fazla.

Nefes almaya çalışan kadına yaklaştı ve dudaklarını dudaklarına bastırdı.

Terli vücutları her temas ettiğinde daha fazla sıcak basıyordu.

Eliyle yanağını okşayarak geri çekildi.

Ebrar:Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum

Mile:Bende seni çok seviyorum Ebrar

Ebrar:Ama ben doymadım

***

-
-
-
-
-
-
-

•imdat zorbalıklar sonucu zorla yazdım.Utanarakta olsa yazdım.Pek fazla içime sinmedi ama olsn.

Canım zorba arkadaşlarım sizi çok seviyorum.🤍

𝐠𝐢𝐫𝐢𝐟𝐭||𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬Where stories live. Discover now