•İyi okumalarr🤍bir yıldır bölüm atmıyordum(sorry)
-
-
-
-
-
-
-Mileden'
Maçta oynayamasam bile gidebilecek durumda olmak iyiydi aslında.
Az kaldığı için hazırlanıp çıkmıştım.
Hava rüzgarlı ve soğuktu.Takım otobüsüne geçtim en azından içerisi sıcaktı.
***
Yedekte oturmuş takımların hazırlanmasını bekliyordum.
Kimin kazanacağı ile alaklı hiç bir fikrim yoktu.
Isınma haraketlerini yapıyordu bizim takım loko da aynı şekilde.
Ebrar ile Yulianı yan yana görmek istemiyordum ama sürekli şakalaşıyorlardı.
***
Maça başladılar ve ilk sayıyı biz aldık.
Ebrar sayı alınca seviniyordum ama şu an benim takımımı yeniyor neden seviniyordum..
Ebrar sayı aldıkca Yulia ile ya sarılıyorlar yada Yulia üzerine atlıyordu.
Buda neyin nesiydi şimdi Ebrarın tüm maçlarını izliyordum rusyada hiç böyle sevinç yapmıyorlardı.
Yulia her sarıldıktan sonra bana bakınca inatlaşdığını anlamıştım ama Ebrar..
İlk seti biz almıştık ve loko mola almıştı.
Ebrara baktığımda onunda bana baktığını fark ettim.
Kazanıyoruz ne oldu? İmasıyla göz kırptım.
Gülerek görürsün dedi uzaktık ama duymuştum yani aslında dudaklarını okuya bilmiştim.
Tekrar sahaya döndüklerinde aynı şekilde devam ettiller.
İkinci seti loko aldı.Yulia yine Ebrara koşarken Ebrarda ona koşup belini sarmıştı.
Artık iyice sinir olmaya başlamıştım bunu biz yapardık biz orda ben olurdum.
Sahaya atlamak istiyordum resmen.
Keşke oynaya bilseydim tüm topları şu kızın kafasına yedirmeyi o kadar çok istiyordum ki ama olmuyordu.
***
Tekrar mola aldılar.Karşıdan bana doğru gelen Yulia dikkatimi çekmişti.
Hatta gelip yanıma oturdu.Amacı neydi bunun?
Mile:Ne istiyorsun?
Yulia:Sakin ol ve bana öyle bakmayı kes arkadaşını çalmıyorum merak etme ona aşık falanda değilim çünki lezbiyen değilim
Isınıyordum sanırım.Mahçup olmuştum biraz.
Yulia:Ama o bana aşık mıdır bilemem herhalde olmasa öyle bakmaz
Sikerim senide onuda bu da neydi şimdi.Elimden bir kaza çıkmaması için zor duruyordum bu kız cidden ayarlarımla oynuyordu.
Yanımdan kalktı ve gitti yine ve yine Ebrarın yanına.
Ebrar seviniyordu çünki yeniyorlardı.Ebrar daha fazla Yuliaya yaklaşıp boynundan öptü.Evet öptü.Aslında tam göremedim belkide sarılmışlardı ama umrumda değildi.
Ebrar bu tarafa doğru gelince gözlerimiz buluştu.İlk gülümsüyordu ama sonra yüzü düştü.
Daha fazla burda kalmak istemiyordum.Antrenörlere haber verip terk ettim orayı.
Kırgındım hemde çok fazla ama tam olarak neye kırıldığımı bile bilmiyordum.
Handelerin bara gideceğini biliyordum bu yüzden onu arayıp benide almasını isteyecektim.
📲
Hande:Efendim
Mile:Nerdesin?
Hande:Yolda
Mile:Handan benide alsana
Hande:Sen maçta değil misin?
Mile:Hayır spor salonunun önündeyim kapatıyorum
Hande:Tamam geliyorum
Telefonu kapatıp cebime koydum ve Handeyi beklemeye başladım.
Gelmesi uzun sürmemişti.Yanına oturdum.
Hande:Mile sen iyi misin?
Mile:Evet
Hande:Emin miyiz?
Mile:Eminiz Hande hadi çalıştır şunu gidelim
***
Deli gibi içmek istiyordum önüme getirilen herşeyi dikiyordum kafaya.
Hande:Yavaş
Hande:Yeter fazla içtin zaten bırak şunu
Elimdeki bardağı alıp kenara bıraktı ama kenara bıraktığı İspanyol şarabını tekrar aldım.
Hande:Mile yeter dedim içtiklerin zaten ağır
Handeden'
(Neden Ben diye sormayın yazar öyle istedi)Yanımdaki Mileyi getirmekle çok büyük bir hata yaptığımı anlamıştım.
Biz arkadaşlarla eğlenmek için gelmiştik ama o daha çok efkar dağıtmaya gelmiş gibiydi.
2.bardakta zaten çoktan kafayı bulmuştu ama hala durduramıyordum böyle giderse sabaha kadar 10 kez kusa bilirdi.
Ayakta durmaya zorlanıyordu artık.Geleli daha 20dakika yoktu ama Mile çoktan elden gitmişti.
Koluna girip götürmeye başladım.
Hande:Yürü gidiyoruz seni neden getirdiysem
Ağırdı ama yinede sürükleyerekte olsa arabaya kadar getirmiştim.
Koltuğa oturtup kapıyı kapattım ve otele doğru sürmeye başladım.
-
-
-
-
-
-
-•Vote vermeyi unutmayınn.Yorum atarsanız bu yazar mutlu olur🤍
Diğer kitaba incendiary'e bölüm attım aylar sonra oraya uğrarsanız sevinirim🤍
YOU ARE READING
𝐠𝐢𝐫𝐢𝐟𝐭||𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬
Fanfiction-𝚜𝚎𝚗𝚒𝚗𝚕𝚎 𝚔𝚊𝚛𝚊𝚗𝚕ı𝚔𝚝𝚊 𝚔𝚊𝚕𝚖𝚊𝚔 𝚋𝚊𝚜̧𝚔𝚊𝚕𝚊𝚛ı𝚢𝚕𝚊 𝚊𝚢𝚍ı𝚗𝚕ı𝚔𝚝𝚊 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚔𝚝𝚊𝚗 𝚍𝚊𝚑𝚊 𝚐𝚞̈𝚣𝚎𝚕-