Karışık

210 17 12
                                    

•İyi okumalarr🤍

-
-
-
-
-
-
-

(1.5ay sonra)

Artık o kadar bunalmıştım ki sadece dinlenmekten ve tedaviye gidip gelmekten.

Bir düzenim vardı ve tamamen altüst olmuştu.Maçlara çıkmak istiyordum çıkamıyordum.

Neyse ki şuan ilk günlere göre daha iyiydim.En azından acı verse bile haraket ettire biliyordum.

Dünya kulupler şampiyonası vardı.Katılamayacaktım berbat hiss ediyordum.

Sevindiğim tek şey kızları göre bilecek olmamdı.Eczacıbaşı ve vakıfbank ismini listede görünce resmen havalara uçacaktım.

Ama son zamanlar çok az konuşuyorduk.En çok Zehra ve Ebrarla konuşurdum ama artık Zehrayla çok az Ebrarla ise neredeyse konuşmuyorduk.

Bu arada o bok gibi takımıyla onlarda listeye gire bilmişti ve hepsi Ebrarla Mina sayesinde.Diğerlerinin haklarını yiyemem ama genel olarak kötülerdi.

Ebrar sürekli o kızı paylaşıyor ve sinirlerimle oynuyordu.

En son paylaştığı şeyle ise sinirlenmek yerine kırılmıştım hemde çok fazla.

En iyi takım arkadaşı diye paylaşmıştı.Bilmiyorum abartıyor muydum ama en iyi takım arkadaşının ben olduğunu sanıyordum yanılmışım.

Ben olmasam bile Zehradır diye düşünüyordum.İki günlük biriyle bu kadar samimi olamazdı.

Sevgililer miydi?Bu ihtimali onlarca kez düşündüm ve asla bir sonuş alamadım.İkilemdeydim ola da bilirdi olmayada bilirdi.Çok karışıktı ve beni ilgilendirmiyordu ama kıskanıyordum.

Çok fazla kıskanıyordum hemde.Yuliadan nefret etmeye başlamıştım.

Ben neden Ebrarı kıskanıyordum Allahım delirecek gibiydim.Bu konuyu acilen biriyle paylaşmam gerekiyordu daha fazla içimde tutarsam sanırım patlayacaktım.

Zehralar geldiği gibi ilk işim ona anlatmak olucaktı.

Tabi ki Ebrar dikkatleri üzerine çekicek biriydi ve sanırım etkilenmiş ola bilirdim ama aşık mıydım?bilmiyordum ve öğrenmekten korktuğum için sorgulamıyordum ya da kabullenemiyordum.

1aydır depresyondaydım galiba ve tüm sebebi şu Yulia.

Onu görmemek için Ebrarı engellemek bile istedim ama yapamadım.

Ve sürekli fan sayfaları editler paylaşıyordu.Maçta Ebrar sayı aldıkca sarılıyorlardı.

Orada ben olucaktımda işte.

Belkide arkadaşımı kıskanmam normaldi ama bu kadarı normal miydi?Çünki resmen kuduruyordum.

Hangzhou'ya biz çoktan gelmiştik.

Bu akşam tüm takımlar otele gelicekti ve ilk oyun yarın bizle Ebrarların takımıydı.

***

Zehralar ve Handeler aynı uçakla geldikleri için otele birlikte giriş yaptılar.

O kadar çok özlemiştim ki hepsini.

Asla dinlenmelerine izin vermedim ve hepsini toplayıp hasret giderdim.

Hepsi teker teker çok iyi gelmişti bana.

Zehranın yanına yaklaşıp sadece onun duya bileceği sessizlikte konuştum.

Mile:Zeze konuşmamız lazım odama gidelim

Zehra başını onaylarcasına salladığında kızların yanından ayrıldık.

Odama girince Zehra koltuğa oturdu.

Mile:Zehra o kızla Ebrar sevgili mi?

Pat diye sorunca Zehra şaşırmıştı.

Zehra:Ne?Hangi kız?Oha Ebrarın sevgilisi mi varmı-

Mile:Dur sakin ol hayır yok yani umarım yoktur

Zehra:Umarsın?

Dediğini duymamızlıktan gelerek devam ettim.

Mile:Şu Yulia onla çıkıyorlar mı?

Zehra:Yok be sanmıyorum ama bir ara bende şüphelendim

Mile:Hiç sormadın mı?

Zehra:Yok hayırda ne oluyor?

Mile:Zehra ben şey

Zehra:Sen Ebrardan hoşlanıyorsun

Mile:Ne?!

Zehra:Evet anlamak zor değil kızım gördük bu yaz bakışlarını gördük bakışlarını aşıksın

Mile:Hayır değilim

Zehra:Öylesin ve bence oda boş değil haberin olsun

Mile:Off Zehra gazlama ve umutlandırma

Zehra:Onlar gelicek birazdan konuş onunla

Göz kırpıp çıktı odadan.

Buda neyin nesiydi Ben anlatıcaktım Zehra anlattı ben dinledim gibi oldu.

Galiba bu sezonun başından beri ben Ebrardan feci hoşlanıyordum sadece anlamamıştım.

Kıskanclıktan kudurunca fark ettim.Ama ya o?O beni arkadaşı olarak görüyor.

Nerden geldimde bu karmaşaya düştüm ben.

-
-
-
-
-
-
-
•Kendinize dikkat edin Muaa🤍

𝐠𝐢𝐫𝐢𝐟𝐭||𝐄𝐛𝐆𝐚𝐬Where stories live. Discover now