1

194 10 10
                                    

"Yeni bir hayat,yeni bir ev,yeni bir iş ve yeni arkadaşlıklar.Ben Martina Firdes .Şuan tamda hayatım için çok büyük bir adım atıyorum."

______________________________

Yine her sabah olduğu gibi annemin bana seslenmesiyle birlikte yataktan sıçradım.

"Hadi ama uyan artık Martina uçağı kaçırıcaksın"

"Tamam tamam kalktım "

"Beş dakikaya sofrada ol çaylar soğudu be kızım"

Yataktan bir hışım ile kalkıp banyoya doğru koştum.Aynadan kendime baktım.Bugün çok mutluydum çünkü sonunda hayal ettiğim gibi İtalya'ya gidiyordum.Resmen bütün dileklerim gerçekleşiyordu.

Fazla oyalanmadan elimi ve yüzümü yıkayıp odama doğru yürüdüm çok yorgundum çünkü dün geç saatlere kadar valiz hazırlamakla uğraşmıştım. Bu da beni bir hayli yormuştu.

Dolabımın önüne gidip durdum dolabımın kapağını açtım bugün için ayırdığım eşofman takımını dolaptan çıkarıp bir güzel giydim saçlarımı ise yukarıdan topladım makyaj yapmadım. Uçağa binecektim makyajla uçağa binersen yüzümdeki makyaj bir zaman sonra akıcaktı.
Ayağıma bir çift çorap geçirdim ve terliklerimi giyip aşağı doğru inmeye başladım annem sofrayı çoktan kurmuştu babamla beni bekliyor olmalıydı.

"Günaydın "

"Günaydın"

"Günaydın"

Yavaş yavaş kahvaltımızı etmeye başlamıştık .Kimse sofrada konuşmuyordu.Sessizlikten rahatsız olmuş olucak ki annem konuşmaya başladı.

"Eeee kızım söyle bakalım heyecanlı mısın ?"

"Evet biraz heyecanım yok değil aslında da en çok uzun zamandır hayal ettiğim yeri göreceğim için mutlu ve heyecanlıyım."

Babam aslında bugün biraz durgun ve sessizdi.Acaba bilmeden onun kalbini mı kırdım?

"Baba bir şey mi oldu?Seni kırıcak bir şey falan mı yaptım."

"Ha?Haa yok beni kırıcak bir şey yapmadın da ben hala senin gitmen konusunda kararsızım.Sen en iyisi gitme burada hep beraber oturuyoruz ne gereği var şimdi tutturdun İtalya İtalya diye Allahallah"

"Hey Oğuz bırak artık şu kızın yakasını.O artık büyüdü.Yakında yirmi dört yaşına gidicek  kendi kararlarını verebilecek yaşta olduğunu düşünüyorum."

"Hey tamam sustum sadece bir fikirdi ama yinede sen bir düşün istersen Martina.Hmm kim bilir belki kalmak istersin?"

"OĞUZ!"

"Tamam tamam daha fazla tartışmaya gerek yok.Hem babacım biz ne konuştuk sizi ziyarete gelicem zaten.Neredeyse hergün de sizi aramaya çalışıcağım söz"

"Ne sözü?"

"Baba-kız sözü"
•••

Kahvaltıyı yapmamızın üzerinden tam iki buçuk saat geçmişti.Bu süre zarfı içerisinde ben valizlerimi kontrol ettim,rahatlatıcı bir duş aldım ve son olarak ise yol için okunabilir kitaplar seçtim.

Şimdi ise uçağa yetişmek için yola çıkıyorduk.Ailemi çok seviyordum ama İtalyayı da çok seviyordum.Galiba ben italyayı seçiceğim.Hem zaten ailemle sürekli iletişimde olacağım.Arada bir de ziyarete de gelirim bir hafta kalır geri İtalya'ya dönerim artık.

Arabaya çoktan binmiştik.Annem ve babamdan ses gelmiyordu.Ailem her ne kadar üzülsede yapacak bir şey yoktu ki.Ben öğretmendim ve bu mesleği daha da ilerilere taşımak istiyordum.Belkide İtalya'da daha iyi şartlarda öğretmen olabilirdim.

Annem bana seslenmesiyle derin düşüncelerimden sıyrıldım.

"Martina iyi misin kızım bir daldın gittin?"

"İyiyim iyiyim dalmışım sadece bir şey yok"

"Tamam öyle olsun bakalım."

"Anne bir şey sorabilir miyim acaba?"

"Sor kızım bir sorun mu var?"

"Yok hayır bir sorun yokta bana ev tuttuk mu biz?Ben İtalya'ya gidip nerede kalacağım?"

"Tuttuk tuttuk.Baban o işi çoktan halletti bile"

"Tek katlı bir villa tutmuş baban havuzu falanda var oraya yakın bir sürüde okul var.Zorlanma diye baban okullara yakın bir ev tutmuş "

Uzanıp babamın yanağına bir öpücük kondurdum.

"Teşekkür ederim babacım.Sizi çok seviyorum bunu asla unutmayın tamam mı?"

Annem ve babam aynı anda konuştular .

"Bizde seni çok seviyoruz Martina"

Arkadaşlar yeni kitap yazmaya başladım bu ilk bölümü.Kitabı okuyup yorum yaparsınız.Yalnız yorumlarınızı ve eleştirilerinizi de beni kırmayacak bir şekilde yaparsanız çok sevinirim iyi okumalar

KOMA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin