6

32 3 1
                                    

Bir diğer liseye gitmek otobüs durağının oraya doğru yürüdüm.Otobüsün gelmesini bekliyordum umarım bu okulda iş bulabilirdim.

Otobüste gelmek bilmemişti.Anlamıyorum otobüslerin birden ardı arkası kesilmişti.Normalde bu duraktan her on beş dakikada bir otobüs geçerdi ama şimdi otobüs kıtlığı yaşanıyordu resmen.

Biraz daha bekleyip eve gitmeye karar verdim.On beş dakika geçti,yarım saat geçti ,bir saat geçti yok tek bir tane otobüs dahi yok.İnanamıyorum.Koskoca İtalya'da otobüs kıtlığı vardı.

Daha fazla beklemeyerek eve doğru yürümeye başladım.Doğru duydunuz yürümeye.O kadar yolu nasıl yürüyeceğim diye düşünürken önümde bir araba durdu.

Bu araba hiçte tanıdık değildi.Bu arabayı ilk defa görüyordum.Camları filmli olduğu için içeride her kim varsa dışarıdan lanet olsun ki görünmüyordu.

Arabanın camları açıldı ve içeriden mükemmel derecede güzel bir koku buldu burnumu.Koku o kadar güzeldiki anında mayışmıştım ve istemsizce kokunun güzelliğini gözlerim kapandı.Taki o sese kadar.

Ehi, non pensi di aspettare qui così?(Hey burada böyle beklemeyi düşünmüyoesun herhalde )

Dedi tanıdık gelen o ses.Bu, bu ses onun sesiydi.Cristian'nın sesi.Bu sesi hemen tanımıştım.O gün barda tanışmıştık.Sara'nın arkadaşıydı ama burada ne işi vardı sahi?Onu daha fazla bekletmemek adına cevapladım.

No no, andavo a casa comunque(yok hayır bende eve gidiyordum zaten)

Diyerek yürümeye pardon koşmaya başladım.Benim bu yürüyüşüme ancak koşmak denirdi çünkü.

Arabanın motor sesi geldi kulaklarıma.Galiba gitti derken araba tekrar önümde pardon yanımda durmuştu.

Ok, aspetta. Perché scappi? Non aver paura, non ti mangerò.(Tamam bekle.sen niye kaçıyorsun sanki.Korkma seni yemem ben)

Dedi alaylı bir ses tonuyla.Tabi ben altta kalır mıyım?Benim bildiğim Martina asla altta kalmazdı.Bende hemen cevabı yapıştırdım .

Non puoi mangiarmi nemmeno se lo volessi.(Zaten istesende beni yiyemezsin.)

Diyerek cevabı yapıştırdım.Annem bu yüzden bana her zaman hazır cevap derdi.Ve bazen bu huyuna kızmıyorda değildi açıkçası.

Sei un orso o cosa?(ayı mısın nesin artık)

Dedim ardından kısık sesle .

Signore?(efendim?)

Dedi .

Che cosa? Oh no, l'ho detto a me stesso.(hı? ha yok bişey ya kendi kendime söyledim.)

Diyerek geçiştirdim onu.O arabanın kapısını açıp yavaşça indi arabadan.Koca bir iki adımda yanımdaydı zaten.

Ağzından "Hmm"benzer bir ses çıkardı ve konuşmaya .

Allora come torni a casa da qui?(Peki buradan eve nasıl gideceksin bakalım?)

Diyerek sorusunu yöneltti bana.Bende bekletmeden cevapladım.

Non sono affari tuoi, e come fai a sapere che tornerò a casa?(Seni hiç alakadar etmez hem sen eve gideceğimi nereden biliyorsun?)

Cidden benim eve gideceğimi nerden biliyor bu dangalak?

Belkide seni takip etmiştir? Olamaz mı?

H_hayır olamaz hem neden beni takip etsinki?

Neden takip etmesin ki?

Cidden neden takip etmesinki?

KOMA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin