{8}

23 4 1
                                    

Gözlerime vuran beyaz ışıkla gözlerimi aralamaya çalıştım ama ne ne yazık ki başaramamıştım.Yumuşak aynı zamanda da sert bir şeyin üzerinde yattığımı hissettim.Bu benim yatağım değildi yatağım bundan daha yumuşaktı.Bunun farkındaydım.Üzerimde ise ince bir örtü vardı.

Gözlerim ışıktan dolayı rahatsız olmuştu .Peki ben neredeydim?Bu beyaz ışık nereden vuruyordu?Ben en son evimdeydim,evet evimde odamın banyosundaydım.Kapım zorlanıyordu ve,ve sonra ben...Sonra bana ne olmuştu?Gerisini hatırlamıyordum yoksa kaçırılmışmıydım?

Bu olabilir miydi?Artık gözlerimi açmaya karar verdim.Gözlerimi yavaş yavaş açtım.Bir odadaydım.Galiba hastane odasıydı çünkü yattığım yatağın hemen yanında iki kişilik bir koltuk vardı.Yatağın diğer yanında ise serum vardı.Serumun hemen yanında ise bir dolap ve içi ilaçlar ile doluydu.

Peki beni buraya kim getirmişti.Ben odayı incelerken odanın kapısı açıldı.İçeriye yaklaşık otuzlu yaşlarda bir kadın doktor girdi.

Salve signora Martina, come si sente?(Merhaba Martina hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?)

Sto bene, ho solo un po' di mal di testa, tutto qui.(İyiyim yani sadece biraz başım ağrıyor o kadar)

Doktor kısık gözlerle beni inceledikten sonra tekrar konuşmaya başladı.

Penso che probabilmente hai avuto mal di testa. Quando sei venuto in ospedale, ti era spuntato l'angolo del sopracciglio. Forse questo è il motivo del tuo mal di testa.(Galiba başınızı çaromışsınız.Hastaneye geldiğinizde kaşınızın kenarı patlaktı.Belki baş âğrınız bundan kaynaklanıyordur.)

Dedi ve geçmiş olsun dileyerek odadan çıktı.Doktor odadan çıkar çıkmaz kapı baskın varmış gibi açıldı.

İçeriye Sara girdi ne olduğunu bile anlayamadan yanıma koştu.Sara'nın arkasından Briana,Gebriele,Cristian da girdi.Hepsi yanıma geldiler.

Artık sessizlikten rahatsız olup konuşmaya başladım.

Sara, cosa mi è successo? L'ultima volta che sono stato nel bagno della mia stanza? Come sono arrivato qui?(Sara ne oldu bana en son odamın banyosundaydım?Buraya nasıl geldim ben?)

Sara önce bana sonra ise diğerlerine baktı ama özellikle bakışları Cristian'ın gözlerinde takılı kalmıştı.Neler oluyordu burada neden bakıyordu Sara Cristian'a.Kesin bir şey olmuştu,olmuştu ve bana söylemiyorlardı.

Sara, hai intenzione di dirmi cosa sta succedendo adesso?(Sara artık neler olup bittiğini anlatacak mısın ?)

Sara bakışlarını Cristian'ın gözlerinden ayırıp sonunda konuşmaya başladı.

Martina, hai detto che quando ti sei svegliata hai visto qualcuno alla finestra, pensavamo che un ubriaco ti stesse guardando...(Martina sen uyandığında camda birini gördüğünü söylemiştin ya seni sarhoşun biri izlemiş biz...)

Söylemekte zorlanıyor gibiydi.Asıl önemlisi ya sarhoşun birinin beni izlemesiydi.Bu nasıl olurdu?

Peki beni izleyen kimdi?Ve neden beni izliyordu?Ya bana zarar verseydi?İyiki Sara gelmişti o gelmeseydi belkide ben şuan...

Bu cümleyi devam ettirmeye zorlanmıştım bunu kabul edemiyordum,olmuyordu.

Daha fazla dayanamayıp konuştum.

che cosa siete? Sara, andiamo, non smettere di parlare.(siz ne? Sara hadi durma konuş.)

Bir süre yüzüme baktı dili varmıyordu galiba söylemeye ama ben sabırlı insan  değildim ve sabrım taşmaya başlıyordu.

"SARA!?"

Diyerek bağırmıştım ama farkında değildim çünkü sinirliydim ve sinirim her geçen dakika kat kat katlanıyordu.Konuşmalıydı bunları,başıma neler geldiğini bilmek en çok benim hakkımdı.

Se non fossimo venuti noi, l'uomo stava per entrare. Quando siamo arrivati, si è spaventato ed è scappato, ma non preoccupatevi, la polizia lo cerca ovunque.(biz gelmeseydik adam içeri girmek üzereydi.Biz gelince korkup kaçtı ama merak etme polis her yerde onu arıyor.)

Bir an duraksadım bu gerçekmiydi acaba?Ya Sara'lar yetitişemseydi işte o zaman ben,ben bitmiştin işte.Şuan Allah'a yatıp kalkıp şükretmem gerekiyordu.

Martina, stai bene? Ehi Martina?(Martina iyi misin?Hey Martina?)

Sto bene, niente, quando verrò dimesso?(İyiyim, hiçbir şeyim yok, ne zaman taburcu olacağım?)

Cristian, puoi chiedere al dottore e venire?(Cristian doktora sorup gelir misin?)

Criatian ayaklandı ve yavaş adımlarla odadan dışarı çıktı.Cidden başım çok ağrıyordu ne yapacaktım ben bu baş ağrısını.

Cristian bin on dakika sonra geldi.

Il medico disse che doveva restare ancora un giorno.(doktor bir gün daha kalması gerektiğini söyledi)

İtiraz etmeyecetim çünkü yorgundum hemde fazlasıyla yorgundum.O yüzden gözlerim kapandı.Bende direnmeden uyudum.








KOMA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin