Sabah başımdaki şiddetli ağrı ile gözlerimi açtım.Elim komidinin üzerinde duran telefona gitti.Saat öğle on ikiye geliyordu.
Yataktan kalkıp banyoya girdim.Elimi yüzümü yıkayıp geri kalan bakım işlerimi hallettikden sonra banyodan çıktım.Mutfağa girip kendime kahve yaptım.Bahçeye yavaş ve ağır adımlarla çıkıp havuzun önündeki sandalyelere oturdum.
Bahçede vakit geçirmeyi seviyordum ama bugün keyfim yoktu.Galiba annem ile babamı özlemiştim.Onların yokluğuna alışmak kolay olmayacakdı.
Acaba şuan annem ile babam ne yapıyorlar?Kesin güle eğlene kahvaltı yapıyorlardır.Ben bu şekilde düşünürken içeriden telefonumun sesi yankılandı.Koşar adım odama gittim.Telefonumu elime aldığımda annemin aradığını gördüm.Annemi daha fazla bekletmek istemediğimden yeşil tuşa basıp telefonu açtım.
"Alo?Anne...?
"Alo Martina kızım müsait miydin aradım ama ?"
"Yok müsaittim anne bahçede oturmuştum.Bende sizi düşünüyordum zaten."
"İyi .Nasılsın kızım iyi misin alışabildin mı evine?"
"İyiyim anne. Alıştım sayılır ya yalnız ev tam bana göre tekrar babama teşekkür ederim."
"Beğenmene sevindik kızım.İş görüşmesine ne zaman gitmeyi düşünüyorsun?"
"Yarın gitmeyi düşünüyorum ya bu gün biraz yorgunum."
"Peki sen bilirsin Martina . İş görüşmesine gidip geldikten sonra beni mutlaka ara olur mu Martina?"
"Tamam ararım anne.Babam falan nasıl iyi mi?"
"Babanda iyi bahçede oturmuş kitap okuyordu en son."
"Ah babam babam neyse kahvaltı falan yaptınız mı?"
"Yaptık kızım sen yaptın mı?"
Aslında kahvaltı yapmamıştım ama eğer bunu anneme söyleseydim annem hem üzülür hemde bana kızardı bende o yüzden küçük bir yalan söyledim.
"Evet evet kahvaltı yaptım anne."
"Peki kızım sen yaptım diyorsan yapmıştırsın.Nu arada sakı öğünlerini atlama Martina tamam mı kızım .
(Kapı çalar)
cemalia teyzen ve eşi collisto eniştenler geldi onlarla ilgilenmem gerekiyor.""Peki anne. Benden onlara selam söyle onları çok sevdiğimi ve hepinizi şimdiden özlediğimi de söylediğimi unutma hadi görüşürüz kendine çok iyi bak."
"Söylerim bizde seni seviyoruz ve şimdiden özledik.Sende kendine iyi bak görüşürüz."
Annem ile konuşmak bana gerçekten iyi gelmişti.Cemalia teyzemi ve collisto eniştemi gerçekten çok seviyordum.Onlar daha yeni evlenmişlerdi daha evleneli bir yıl falan oldu galiba.
Neyse odama gidip güzel bir duş aldım ve rahatladığımdan emin olduğum zaman duştan çıktım.Tatlı ve bir o kadar sevdiğim kedili pijamalarımı giyinip bir kaç bakımımı yaptıktan sonra banyodan çıktım.
Mutfağa girdim bu gün akşama kadar film izleyecektim.Dolapları karıştırmaya başladığımda bir tane dolabın ağızına kadar cipsiler,içecekler,çikolatalar,kahveler ve daha fazlası vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMA~
Action"Ne bunların hepsi bir koma olamaz değil mi?" Martina yaşadıgı şeylere inanamıyordu.Bu bir hayal mıydı yoksa oyun mu?...