2

827 75 83
                                    

Heloooooo
Uzun zaman olmuş olabilir
Ancak sınavlar başlamadan hemen yapayım dedim
3. Bölüm yolda merak etmeyin
Başlıyorum o zaman
Yorum yapmayı unutmayın

_______________________________

Yatağımda uzanmış tavanı seyretmeye devam ederken kaçıncı kez çaldığını bilmediğim telefonumu tekrardan kapatmıştım.

Tabloyu attığıma tabiki pişman olmuştum.
Gidip bakmıştım, aramıştım onu ama orada bulamamıştım. Birisi almış olmalıydı.

Keşke atmasaydım diye geçirdim içimden.

Derin nefes verip ayağa kalkmış tekrardan çizmeye karar vermiştim. Tabikide eskisine benzemeyecekti.

Ben asla cizdigim resmi tekrar çizmezdim. Bunu kendime hakaret olarak nitelendirirdim.

Atölyeme giriş yaptığımda yerdeki fırçamı alıp bakmaya başlamıştım. Bu fırçayı sinirle yere atmış kırılmasını sağlamıştım. Artık bir değeri kalmayınca çöpe atmaya kalkışmış ancak bunun benim ilk fırçam olduğunu hatırlayınca saklamaya kalkmıştım.

Dışardan havlama sesleri kulaklarıma yayılırken bam'ın oyun istediğini anlamıştım.

Atölyeme göz gezdirdiğimde tekrar çizmenin kötü bir fikir olduğuna karar kılmıştım.

Ona benzemeyecek hata belki daha beteri olacaktı. Ve aklımda kalan o görseli yaptığım bu tablo yüzünden silinecekti.

Atölyemden çıkmış kapıyı kilitlemistim. Aşağıya inmeye başlamışken tekrardan telefonum çalmaya başlamıştı.

Odama gidip telefonu almak çok zordu benim için. Birazcık üşengeç birisiydim ancak beni arayan kişiye de merak ediyordum.

Odama giriş yapmış telefonu elime almıştım.

JimJim
+99 mesaj

JimJim
45 arama

Ah tabikide Jimin'di ondan başka kimsem yoktu ki?

Arama tuşuna basıp telefonu kulağıma koymuş cama doğru yürümeye başlamıştım.

"Alo!"

Dehşet içinde çıkan sesi korkmanı sağlamıştı.

"Jimin ne oldu?"
"Neden açmıyorsun şu lanet telefonunu?"

Tabiki merak etmişti. Hakkı da vardı 2-3 gündür aramıyordum biraz depresyona girmiştim de..

"Uyuyordum Jimin ne oldu?"
"Merak ettim seni olan şey bu. Ayrıca o lanet tablo için bu kadar kendini yıpratacağını bilsem hiç atmana izin vermezdim."

Kapımın çalması ile kapıya bakmaya başlamıştım.

"Jimin seni sonra arayacağım."
"Ne old-"

Telefonu kapatıp aşağıya inmeye başlamıştım. Bam'a baktığımda balkon kapısında bana bakıyordu. İlk önce bam'ı eve soktuktan sonra yavaşca kapıya yürümeye başlamıştım.

The mafia's weaknessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin