Jungkook uyan!- 13. Bölüm

169 18 15
                                    

Helluuuuu

-

"Çekil şurdan çocuk!"

Ve tekrar..

Kaç saatir aynı döngü etrafındaydım bilmiyorum ancak şuan aynı anıyı defalarca tekrarlıyor ve bir şeyi yanlış yaptığımda başa sarıyordu.

Yoongi ile tanıştığım anıya denk gelmiştim uyurken.

"Lan bebe!"

Yoonginin bağırması üzerine oraya dönmüş topa koşan çocuğa bakmıştım. Zar zor yürüyordu.

"Ah!"

Onu çekip alan Yoongi..

Kendini çekip kurtaran ve yerde ağlamaya başlayan küçük çocuğa bakmıştım.

Yoongi o kadar çaresiz bir halde onu sürüklemeye çalışıyordu ki.

Yardım etmek çok istemiştim.

...

Gözlerimi hızla açmam ile gözümden akan yaşı hemen silmiş ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Ev çok sessizdi.

Yanımda baktığımda kimse yoktu.

Aşağıya inmeye karar verdim hiç yüzümü dahi çıkamadım çünkü hem akşam olmuştu hem tekrar uyuyacaktım uykumun kaçmasını istemezdim.

Aşağıya indiğimde çok sessiz evden sesler gelmeye başlamıştı.

Yoongi ve Jimin kavga ediyor merdiven başında onları izleyip herhangi bir şeyde araya girecek olan Taehyung'a bakmıştım.

"Benim suçum öyle mi!?"

"Hah! Sence kimin suçu lan! Ben mi ihbar ettim kendimi!? Ne aptal aptal konuşuyorsun Jimin!? Siktir git!"

Yoongi Jimin'in üstüne yürüdüğün de merdivene oturmuş sinmistim oraya.

"Bana böyle konuşmana kim izin veriyor?"

"KEYFİM VE KAHYASI! SİKERİM SENİ JİMİN! BENİ O SİKTİĞİMİN BAŞKOMİSER UNVANI İLE Mİ ALACAKSIN İÇERİYE?"

"İstersem alırım! Bana bağırma!"

Yoongi saçlarını elleri arasına almış delirmişti resmen. Arkasını dönüp Jimin'i hızla duvar ile arasına aldığında Jimin'in hemen kafasının yanına yumruğunu koymuş duvara baskı yapmaya başlamıştı.

"Sevdiğin insanı nasıl sırtından vurabildin Jimin? Nasıl yapabildin bunu?"

"Yapmam gerekiyordu.."

"Benimle en başından çıkmayacatın o zaman amına koyayım!"

Duvara yumruğunu indirdikten sonra hızla uzaklaşmıştı Jimin'den.

"Yapması gerekiyormuş duydun mu?"

"BENİ SUÇLAYAMA-"

"SUÇLAMIYORUM! ZATEN SUÇLU SENSİN BE YARRAM!"

"Ne düşünmek istiyorsan düşün Yoongi! Aptalsın aptal!"

"Bir zamanlar sana aptaldım Jimin! Maymun gözünü açınca direk ihbar etmek nasıl hissettiriyor? Egonu sikeyim."

Ayağa kalkıp yukarıya çıkmaya başladım. Ortam gergindi ve sebebini yine ben bilmiyordum.

Yatak odama girecekken orda ne yapacağımı düşündüm. Sıkılırdım yalnız başıma.

Kafamı çevirdiğim de resim atölyemi gördüm. Daha mantıklı gelmişti.

Odaya girip kapıyı kapatmış kilitlemiştim.
Masanın üzerinde duran kulaklığımı alıp bağırış çağırıştan uzak durmak için Remembrance şarkısını açtım.

The mafia's weaknessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin