3

39 8 6
                                    

Aşklarım bu ficimi önerir misiniz çünkü kimse okumuyor 😭🤧

...

Yazardan
Felix uyanmıştı ve gözlerini ovuyordu.Bir an yanında oturan gence baktı ve o da uyuyordu.Saçları uzun ve siyahtı. Güzel gözüküyordu.

Felix(içinden):Wow. Gerçekten dikkatli bakınca yakışıklıymış.
derken dalmıştı bile siyah saçlı gencin gözlerine.

Sonra bir anda karşısındaki genç gözünü açıp esnedi. Kafasını döndürünce Felix hemen ne yaptığının farkına vardı ve kendini doğrulttu. Karşıdaki genç biraz şaşırmış gibiydi.

Felix: Ben cidden özür dilerim. İstemsizce dalmışım...

Hyunjin:Hmm,tamam?

Felix(içinden):Ahh! Ne kadarda aptalım adam benden nefret ediyo ben de gidip o uyurken onu izliyorum ya! Cidden kafayı yedim iyice!

Felix düşüncelere dalmışken telefonuna bildirim sesi geliyordu. Ama öyle bir dalmıştı ki duymuyordu bile.

Bildirim sesleri Hyunjin'in dikkatini çekmişti. Bir türlü odaklanamıyordu. En sonunda dayanamayıp küçüğe söylemeye karar verdi.

Hyunjin: Hey küçük! Telefonundan harıl harıl bildirim sesi geliyor. Rahatsız olmaya başladım. Artık bakabilir misin?

Felix: Ha?! Pardon dalmışım da kusura bakma..

*Hanji yazıyor...*

Hanji:
Felix orda mısın
Felixx
Civciv bak buraya
yoksa 🔪🐣

Felix:
Noldu lan yine
zaten moralim iyice bozuk
birde sen içine etme lütfen
🙏

Hanji:
Biliyo musun çok yakın bir arkım buraya yanıma geliyo
Bu yüzden aşşırı mutluyumm😭👉🏻👈🏻

Felix:
Cidden mi?
(İçinden):Lan bende yarın sürpriz yapıcaktım! Neyse arkadaşıyla da tanışırım en azından

*Felix çevrimdışı*

Yazardan
Uçuş bitmişti. Artık sıra sıra herkes çıkmaya başlamışlardı bile. İki genç de burada ayrılıp birdaha birbirlerini görmeyeceklerini düşünüp rahatlamıştı.Hyunjin acele bir şekilde çantasını karıştırırken yürümeye devam ediyordu. Aradığı şeyi bulduğunda onu çıkarmak için yukarı çekti. Fakat onunla birlikte gözlüğü de düşmüştü. Hyunjin gözlüğü farketmeden hızlıca uçaktan çıkmıştı. Felix gözlüğün Hyunjinden düşmüş olduğunu bildiği için gözlüğü almaya karar verdi. Gözlüğü almıştı ama nasıl geri vereceğini bilmiyordu. Bunu şimdilik boşverip o da uçaktan çıkmıştı...

Arkadaşlar saat gecenin 12'si😋 Uykum gelmedi diye dedim en azından hikayeyi atayım.Umarım sizin için hikaye güzel gidiyordur🫶🏻(Aminn aminnn skzskzskzksz)

Oy ve yorum lütfenn💗 💖 😽

Uçak bileti  |  HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin