Felix : MİNHO?!
Minho : FELİX?!Şaşırmanın zamanı değil ! Hyunjin biraz fazla içti ve şuan kendinde değil! Bana adresinin burası olduğunu söylemişti..
Felix: Tamam! Sakin! Sen onu şuraya bırakıp gidebilirsin ! Sana herşeyi telefonda anlatırım.
Minho:Tamam ! İşin bittiği gibi hemen bana yaz . Sen ve Hyunjin... Hiç beklemezdim açıkçası ..[der ve evden çıkar]
Felix
Tamam..Sakin olmalıyım!Ne yapsam ki? Han'ı uyandırmalı mıyım? Of Hyunjin! Bu saate de içilir mi ya?!Hyunjin : Felixxx! Sen misinnn... [ bilinci yerinde olmadan bunları söyler]
Felix : Evet , benim Hyunjin.
Hyunjin : Bi yaklaşsana bişi dicemmmmm...
Felix : Tamam... [ deyip yaklaşır] ,
[o sırada Hyunjin Felix'i dudağından öper]
NE OLUYOR?! DAHA YENİ HWANG HYUNJİN BENİ Mİ ÖPTÜ?!
Felix : HYUNJİN ! SEN KESİNLİKLE KENDİNDE DEĞİLSİN!
Hyunjin : Yoooooooooo bennnnnn gaaaaayyeeettttttt iiiiyyyyiiiiiiiiyyyiiiiimmm
Ya ben napıcam bununla? Rahat da bırakmıyo ! Bi uyutsam iyi olacak!
[o sırada hala yakın oldukları için Hyunjin Felix'i yeniden öper]
Hyunjin : Şşuuannn ççoookkkk muutttllluuuyyyuummm . Ssevvdiiğiimm ççoooocccuuuğğuuu öööpptttüüümm.
[der ve Felix 'i kucaklar]
Felix : Ne yaptın ne yaptın?!
Hyunjin : Sevdiğimmmm çocuğuuuu öppttüüüümmm..
Hyunjin beni mi seviyor?! Hayır! Eminim ki şu an sarhoş olduğu için saçmalıyor ! Hwang Hyunjin ve bana aşık olmak?! Çok farklı şeyler!
Felix : Hyunjin ! Bak gerçekten kendinde değilsin! Beni bırakır mısın ?! Leş gibi alkol kokuyorsun!
[Hyunjin cevap vermez]
Felix : Hyunjin?
[Hyunjin'e bakar]
Agh! Sonunda uyumuş! Söyledikleri gerçek miydi? Beni gerçekten seviyor mu?
Bunları boşver Felix! Şimdi onu yatağa yatırma zamanında!....
Yazardan
Felix Hyunjin'i yatağına koymayı başarmıştı . Hyunjin'in yüzü Felix'in eline değdiğinde Felix Hyunjin'in ateşi olduğunu fark etti . Hyunjin harıl harıl yanıyordu . Felix Hyunjin'in başına koymak için bez almaya gittiğinde Hyunjin elini tuttu ve "gitme , istemiyorum.." dedi . Felix ne yapacağını bilmiyordu. Yapacak başka birşey olmadığı için Han'a uyanması içn mesaj attı . Han'ın gelmesini beklerken Ona baktı . O gerçekten de yakışıklı ve güzeldi . Bir de üstüne onu öpmüştü de . Felix galiba......Aşık oluyordu...
Bu bölüm de çok kısa oldu , üzgünüm Affedin 😭
Oy ve yorum lütfen💖😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçak bileti | Hyunlix
FanfictionEn yakın sanal arkadaşı Han Jisung olan Hwang Hyunjin , New York'ta yaşıyordur . Bir gün Han Jisung Hyunjin'i 1 yada 2 yıllığına Kore'ye gelmeye ve onda kalmaya ikna eder . Fakat Han Jisung'un bir yakın arkadaşı daha vardır . Lee Felix . Lee Felix't...