Bunu Minhonun "Love me or Leave me " coverını dinlerken yazdım varya resmen aşık oldum covera . Tek kelime ile mükemmel ❤️🩹💗
Herkese iyi okumalar✨Yazardan
Kaç gün geçmişti . Herkes bugünlerde dalgındı . Kendi işlerine yoğunlaşmışlardı . Şöyle birşey vardı ki Hyunjin ve Felix'in Han ile beraber yaşamalarının üzerinden yaklaşık 1 yıl geçmişti . Onca anı yaşamışlardı . Bazen üzgün , bazen mutlu olmuşlardı . Hemen hemen her duyguyu birlikte yaşamışlardı . Hyunjin ve Felix birbirini tanımıştı , Minho ve Han birbirlerini sevdiklerini öğrenmişlerdi , Jeongin ve Changbin de birbirlerine olan aşklarını açıklamıştılardı . Daha birçok anı yaşamışlardı . Birlikte gülüp , birlikte ağlamışlardı . Belki de bugün aralarından birinin ayrılmasının zamanı gelmişti ?....
Han : Tüm eşyalarını topladın mı ? Eminsin değilmi kararından...
Hyunjin : Han ! Merak etme iyi olacağım ! [diyerek Han'a sıkıca sarılmıştı]
Han'ın gözleri dolmuştu . Onca şeyi birlikte yaşamışken şimdi biri gidiyordu...
Han : Felix'e söylemek istemediğinden emin misin peki?
Hyunjin : Evet , Han... Zaten hatırlıyorsundur o günden beridir benim yüzümden doğru düzgün evde bile durmuyor . Benden açıkça bıktığı ve rahatsız olduğu çok belli .
Han : Peki sen bilirsin . Ama o da seni seviyor , Hyunjin . Neden böyle yapıyor bilmiyorum ama o da seni seviyor . Tıpkı sen ona bakınca gözlerinin parladığı gibi onun da sana bakınca gözleri parlıyor .
Hyunjin : Madem seviyor neden yanımda bile durmuyor , Han ? Onunla kaç kez konuşmaya çalıştım ama o yüzüme bile bakmadı..
Han : Ayh ! Yeter bu kadar drama ! Daha fazla ağlayamam ben ! [diyip gözlerini sildi . Sonra da hafifçe kıkırdadı ]
...
Felix
Tamam ! Bugün cesaretimi toplayacağım . Hyunjin'e benim de onu çok sevdiğimi söyleyeceğim ! Kaç gündür yaptığım sürprizler... Umarım beğenir ! Çok mutlu olacak ! Ve sonunda onunla birlikte olabileceğim !1 yada 2 haftadır utangaçlığımdan ve onu kırdığımdan Hyunjin'in yanına gitmiyordum . Onu tam ve beklenmedik bir şekilde mutlu edebilmek için 1 - 2 haftadır onunla küsmüşüm gibi davranıyordum . Bu sayede ona küs olduğumu sanacak , ben onu sürpriz yerine götürdüğümde de şok olacaktı . Planım buydu .
Seungmin'e de bu planımı anlatmıştım . O bu planımı pek doğru bulmamıştı . Hyunjin'i kötü etkileyeceğini söylemişti. Ama Hyunjin etkilenmez dimi ?
1 gün sonra
Hyunjin yola çıkmıştı bile . Hatta New York'a çok yaklaşmıştı . Yolculuk boyunca hep Felix'i düşünmüştü . Uçağa bindiğinde gözü yanındaki koltuğa kaymıştı . Aklına hemen Felix ile ilk tanıştıkları an gelmişti . Pek güzel bir karşılaşma değildi belki ama Hyunjin için hayatı boyunca yaşadığı en güzel olaydı . Çünkü o gün Felix'i tanımıştı. Yani aşık olduğu çocuğu ...Bu bölüm biraz kısa oldu👶🏿💀
Ha bu arada final yapmama çok az kaldııı🤌🏻🤲🏻
Umarım beğenmişsinizdirr💖
Okuyan herkese çok teşekkürlerr😼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçak bileti | Hyunlix
FanfictionEn yakın sanal arkadaşı Han Jisung olan Hwang Hyunjin , New York'ta yaşıyordur . Bir gün Han Jisung Hyunjin'i 1 yada 2 yıllığına Kore'ye gelmeye ve onda kalmaya ikna eder . Fakat Han Jisung'un bir yakın arkadaşı daha vardır . Lee Felix . Lee Felix't...