Bu bölümlerin tadını çıkarın derim 🙂
Sonrasında birkaç birşey planlıyorum 😊
Neyse boş yaptım size iyi okumalarr💓
Yazardan
Kapı zili çalmıştı . Chan ve Seungmin gelmişti herhalde . Hyunjin gidip kapıyı açtı . Tam da düşündüğü gibi Chan ve Seungmin gelmişti . İkisine de sıkıca sarılmıştı . Onları çok özlemişti . Hyunjin onlara sarılırken Felix onlara dik dik bakıyordu . Chan da bunu farketti .Chan : Hyunjin , şu arkadaki çocuk kim ? Geldiğimizden beri seni kesiyorda . (🤨)
Seungmin : Chan haklı . Bize sarıldığından beri bize bakıyor .
Hyunjin arkasına dönüp bakınca Felix olduğunu görmüştü . Ona baktıktan sonra göz devirip önüne geri döndü .
Hyunjin : Boşverin onu siz ! Gelin odaya geçelim .
Chan ve Seungmin kıkırdayarak odaya geçtiler . İkiside aralarında birşey olduğunu anlamıştı . Hyunjin hala Felix ile konuşmuyordu . Felix bir türlü özür dileyecek zaman bulamamıştı . Hyunjin ise Felix'in onu kırarak üzülmediğini düşünüyordu . Bu yüzden onunla konuşmama kararı almıştı . Ama içten içe özür dilemesini ve barışmalarını istiyordu .
...
Han : Herkes geldiğine göre ve hazır olduğuna göre oyuna başlayalım !Jeongin : Ne oynayacağız ?
Jeongin kafasını Changbin'in omzuna koymuş ve ona sarılmıştı . Changbin de kaslı vücuduyla onu sarmıştı .
Han : Önce doğruluk ve cesaret oynayacağız !
Han bunları konuşurken Felix'in gözü hala Hyunjin'deydi . Hyunjin onu takmamaya çalışıyordu ama o da farketmişti . Düşündükçe biraz kızarıyordu . Felix farkeder diye de hemen başka birşey düşünmeye çalışıyordu .
Han : Şişeyi çeviriyorum !
Artık herkes oyuna odaklanmıştı . Önce şişeyi Han çevirecekti . Şişeyi çevirince şişe ilk olarak Jeongin ve Minho'yu gösterdi .
Jeongin : Minho , hiç sevgilin oldu mu ?
Minho : Evet , hatta şu an Han ile sevgiliyiz . [diyerek Han'ı kolu altına alır]
Jeongin : Oha ! Cidden mi ! Ama birşeyi sana hiç yakıştıramadım . Bunu bana nasıl söylemezsin ! Benimde Changbin'im var zaten ! [diyip kollarını birbirine bağlar]
Herkes Jeongin ve Minho'nun bu atışmasına dalmış gülerken Felix bunu fırsat bilip Hyunjin'i dürttü .
Felix [fısıltıyla] : Hey , Hyunjin .
Hyunjin kimin onu dürttüğüne bakmak için kafasını çevirdi . Kafasını çevirdiğinde Felix'in ona baktığını görünce kafasını hemen önüne geri çevirdi . Hemen şişeyi eline aldı .
Hyunjin : Tamam , şimdi ben çeviriyorum !
Felix donup kalmıştı . Hemen Hyunjin'in gönlünü kazanmalıydı . Hyunjin'in onu takmaması onu üzüyordu. Bunları düşünürken Chan Felix'i dürttü . Felix kendine gelince kendisini dürten kişiye baktı .
Chan : Hey , adın Felix'ti değil mi?
Felix : Ah , evet .
Chan : Şey senin sıran . Hyunjin sana soruyor !
Felix : Söylediğin için sağol . Dalmıştım da !
Hyunjin : Hiç sevgilin oldu mu ? (😳)Felix bir an durakladı . Hyunjin ona hiç sevgilisi olup olmadığını soruyordu . Kendini garip hissetmişti . Yine karnında hoş birşey hissetti . Kalbi de hızlı atıyordu . (💓)
Hyunjin : Rahatsız mı oldun ? İstersen soruyu değiştireyi-
Felix : Hiç olmadı .
Hyunjin Felix'in ani cevabı karşısında bir an şaşırmıştı . O rahatsız olduğunu düşünürken Felix ise hemen cevap vermişti . Biraz kızarınca hemen ne yaptığının farkına varıp şişeyi karşısındaki Changbin'e verdi .
Hyunjin : Ben oynamıyacağım , siz devam edin . Karnım ağrıyor zaten .
Diyerek balkona doğru yürüdü . Felix'te onu balkona girene kadar izledi . Sonrasında grup oynamaya devam etti . Felix "O iyi mi?" diye sorguluyordu . Karar veremeyince o da onun yanına gitmeye karar verdi .
Felix : Bende oynamıyacağım , siz devam edin oyuna
deyip o da balkona doğru yürür .Seungmin ve Chan aynı anda : Bence ikisi de birbirlerine aşıklar ama farkında değiller .
İkisi aynı şeyi söyleyince birbirlerine baktılar . Grup onların bu bakışmasından sonra daha fazla güldü . (ortam aşırı güzel🤌)
Felix
Hyunjin iyi gözükmüyor . Hem karnım da ağrıyor dedi . Ama sonunda artık burada ondan özür dileyeceğim .Felix bunları düşünürken balkonun önüne gelmişti bile . Kapıyı yavaşça araladı . Hyunjin kafasını bile döndürmedi . Herhalde Felix olduğunu anlamıştı .
Felix : Hey , Hyunjin...
Hyunjin cevap vermeyince Felix salıncakta oturan Hyunjin'in yanına oturdu . Kendini ona doğru çevirdi .
Felix : Hyunjin , iyi misin ? . Şey ben sana söylediklerimde ciddi değildim . Gerçekten özür dilerim . Asla seni kırmak istememiştim
Hyunjin : Felix , sana birşey söylemeliyim .
Hayır ! Hayır ! Hayır ! Sakın bir daha konuşmayalım falan deme ! Lütfen...
Felix : E-evet...
Hyunjin : Felix ben sana aşığım .
Owoowowowow 🫢
Sanki biraz erken geldi 🤔
Ama olsun , siz tadını çıkarın 🙃
Yine ama yine çok boş yaptım 😩--------------------------------------------------------------
Devam edecek...
Oy ve yorum lütfen💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçak bileti | Hyunlix
FanfictionEn yakın sanal arkadaşı Han Jisung olan Hwang Hyunjin , New York'ta yaşıyordur . Bir gün Han Jisung Hyunjin'i 1 yada 2 yıllığına Kore'ye gelmeye ve onda kalmaya ikna eder . Fakat Han Jisung'un bir yakın arkadaşı daha vardır . Lee Felix . Lee Felix't...