6

29 8 5
                                    

Yazardan
Han'ın , bir tane odası olduğundan Felix ve Hyunjin aynı odada kalmak zorundaydı . İkisi de diğer gün boyunca sadece kendi kafalarında takılmış , birbirlerini görmezden gelmişlerdi . Akşam olmuştu . Hyunjin uykusu geldiği için erkenden uyumuştu . Felix ise dizi izlemek istediğini söyleyip uyumamıştı . Han da "Sen bilirsin ama sakın çok geç yatma . Yarın planlarımız var" deyip Felix'in saçlarını karıştırmış sonra da uyumaya gitmişti . Artık Felix'in de uykusu geliyordu . Felix Hyunjin'in uyuduğu odanın kapısının kapalı olduğunu görünce yavaşça kapıyı açtı. Hyunjin yatakta yatıyordu . Birşeyler sayıklıyor gibiydi . Felix bunu farkedince Hyunjin'in ne dediğini duymak için ona yaklaştı .

Hyunjin : Felix.... Felix....

Felix(içinden) : Hyunjin adımı mı sayıklıyor?! Herhalde delirdim ben!

deyip tam gidecekken bir anda Hyunjin onu kendine doğru çekip sarıldı . Felix çok şaşırmıştı . Hyunjin'e bakmaya çalışırken daha da yakınlaştılar . Felix Hyunjin'in gözlerinin kapalı olduğunu gördü . Ama Hyunjin'in aynı zamanda hala onun adını sayıkladığını da duyuyordu . Felix ne yapacağını şaşırmıştı . Bir an Hyunjin'in gözlerine baktı Felix . Hyunjin'in gözleri ona yıldızları hatırlatıyordu . Gözlerine dalmıştı . Bir an Han'ın onları bu şekilde yakalarsa ne diyeceğini düşündü . Bu fikir aklında yer ettiği gibi hemen Hyunjin'in elinden kaçtı . Hyunjin'in mızmızlandığını duydu . Bunu takmamaya çalışarak hemen Hyunjin'in yanına yattı  . Felix bu olanları unutup hemen uyumak istiyordu . Ama nedense Hyunjin onu kendine çektiğinde karnında garip bir his hissetmişti . Felix tüm bunları zihnini bir yanına bırakıp uyumaya daldı ...

Sabah

Hyunjin
Ahhh! Ne de güzel uyumuşum . Sanki uyurken karşımda birini hatırlıyor gibiyim ? Neyse . Eminim ki hayal görmüşümdür . (Felix'in odada olmadığını fark eder). O kadar mı rahatsız oldu acaba ? Umarım ki onu rüyamda sayıklamamışımdır . Eminim ki böyle birşey olursa çok rahatsız hissederdi . Neyse ben ne diyorum ya . Acıktım zaten . (odanın kapısını açıp dışarı çıkar)

Han : Günaydın mantıcık!! [deyip ona sımsıkı sarılır] ben de böyle bi ark istiom😭

Hyunjin : Sana da günaydın sincapçık![deyip oda Han'ın sarılmasına karşılık verir]

Felix : Günaydın!

Hyunjin : Sana da günaydın Felix .

Felix(içinden): Çok mu samimi davrandım ya ? Umarım benden soğumamıştır .

Han : Hey siz ikiniz ! Orada dikileceğinize gelin de burada bana kahvaltıyı hazırlamaya yardım edin!

Hyunjin(içinden) : Felix.. Saçları sabah uyandığında çok güzel gözüküyor. Pftt! Ne diyorum ya ben! [tüm bunları düşünürken tam da Felix'in gözlerinin içine bakıyordur] İşte aradığım dramaaaa😻👰🏼‍♂️

[Felix yeniden kızarır]

Felix(içinden): Neden bana öyle bakıyor ?! Çok mu kötü gözüküyorum?

Felix : Hey Hyunjin .. Yüzümde birşey mi var?

[Hyunjin ne yaptığının farkına varır]

Hyunjin : Oh! Üzgünüm ! Sadece saçların çok güzel gözüküyordu ve ...
deyip kızarır .

Felix : Oh! S-Sorun değil! Ben zaten birşey demek istememiştim ! Yani istediğin zaman bakabilirsin ama ...

Han : Aşkınızı böldüğüm için özür dilerim ama tuzluk nerede?

Hyunjin ve Felix aynı anda;

NE AŞKI!!

Han : Tamam , sakin ! Tuzluğu ben bulurum siz aşkınıza devam edebilirsiniz!

Yazardan

Hyunjin ve Felix Han'ın bu dediklerinden sonra kıpkırmızı olmuş ve sadece yemeklere yardım etmişlerdi. Felix Hyunjin'i her gördüğünde aklına yakın oldukları o an geliyordu . Ve bu aklına geldikçe da kızarıyor ve bir süre Hyunjin'e bakamıyordu .

Han : Hey siz ikiniz! Hemen hazırlanıyorsunuz!

Felix : Neden ki ?

Hyunjin: Benim bugün işim var . [deyip ters bir bakış atar]

Han : Susun! Bugün ikinizde bendesiniz ! İkinizin aynı anda ben de kalmanızın şerefine Ha!

Aşklar bu bölümü diğerlerine göre daha uzun yaptım . Birkaç gündür bölüm yazmıyodum . Bu yüzden bu bölümü uzun yapmak istedim.

Umarım beğenirsiniz 😻

Oy ve yorum lütfennn💖

Uçak bileti  |  HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin