9

21 8 1
                                    

Yazardan
Felix öylece durmuş Han'ın gelmesini bekliyordu . Eğer Hyunjin bıraksaydı o  kendisi Hyunjin'le ilgilenecekti ama Hyunjin Felix'in elini tutmuş bırakmıyordu. Hyunjin mızmızlanmaya başlamıştı . Hyunjin mızmızlanınca Felix'in aklına Hyunjin'in onu öptüğü zaman geldi . Felix yeniden kızarmaya başlamıştı. Hyunjin onu kendi isteğiyle mi öpmüştü? Yoksa sadece sarhoş olduğu için mi böyle davranıyordu ? Felix bunları düşünürken Han gelmişti ; 

Han : Felix neler oluyor ?

Felix :Han! Hyunjin içmeye gitmiş. Minho Hyunjin ile birlikteymiş. Hyunjin Minho'ya adresinin burası olduğunu söylemiş. Hyunjin fazla içince de Minho onu buraya getirmiş . Ben de daha uyumamıştım . Hyunjin'i yatağa koydum ama bir anda ateşi çıktı. Ben de ne yapacağımı bilemedim , bu yüzden sana mesaj attım.

Han : Of Hyunjin ! Bu saatte içmeye mi gidilir yahu?

[deyip elini Hyunjin'in alnına koyar]

Han : Felix .. Hyunjin iyi değil gibi görünüyor. O kadar çok mu içti ? Onu bu kadar içtirecek ne var ki?!

Felix : Han , istersen onu hastaneye götürelim.

Han : Tamam . [ der ve Hyunjin'i dürter]

Han : Hyunjin..Hadi kalk.Hastaneye gideceğiz

Hyunjin: Hayırrrr. Kalkmak istemiyorum..

Han : Hadi ama Hyunjin bu kadar mızmız olma!

[Hyunjin ayağa kalkar fakat hemen yere düşer]

Hyunjin : Ahhh!

Felix : Hey Hyunjin!! İyi misin?!

[Hyunjin o sırada ayağını tutmuş bağırıyordu]

Han : Hyunjin ! Sakin olmalısın ! Felix ben Hyunjin'i kucağıma alıyorum sen de bana yolu aç ve arabayı hazırla . Hemen!

Felix : Tamam!! Hemen yapıyorum!

Hyunjin ayağını burkmuştu . Her şey üst üste gelmişti . Felix çok endişelenmişti . Han da aynı şekildeydi . Hyunjin ise acıdan istemsizce ağlıyordu. Gözünden sürekli yaş gelip duruyordu. Felix Han için kapıyı açarken Han da hemen Hyunjin'i arabaya oturtup uzandırdı . Felix Han'ın hemen ardından Hyunjin'in başının altına oturdu . Hyunjin biraz daha iyi olmuştu . Ama ayağının hala acıdığı her halinden belli oluyordu .

Felix : Hyunjin biraz bekle tamam mı ? Az kaldı .

Han : Felix haklı . Biraz daha dayan ! Off! Ben niye gitmene izin verdim ki ! İçmeye gideceğini düşünmeliydim!!!

Han arabayı durdurup hemen arabadan indi . Hyunjin'e yardım ederek arbadan çıkmasını sağladı . Felix de Minho'yu aramak  için telefonunu aldı . "Alo , Minho!"

"Felix,gecenin bu saatinde niye aradın yaa uyuyodum ne güzel!"

"Minho çok kötü birşey oldu!

"Ne! Han'a birşey mi oldu yoksa?!"

"Han'a değil Hyunjin'e oldu !

"Ne oldu , çabuk söyler misin Felix?!"

"Şimdi biz bunun sabahı gezmeye falan gitmiştik . Gezdik falan sonra eve geldik . Sonra Hyunjin ben gidiyorum dedi ve gitti . İşte o sırada seninle içmeye gelmiş . Sonra işte sen bunu eve bıraktıktan sonra Hyunjin bayağı sarhoştu . Garip şeyler söyledi . Sonra ben Hyunjin'i yatağımıza götürdüm . Sonra bi baktım çok fena ateşi vardı . Dedim kalkıp ona bez getiriyim . Tam gidecekken elimi tuttu ve gitme istemiyorum dedi . Ben de gitmeme izin vermediği için Han'ı çağırdım. Han da onu hastaneye götürelim dedi . Hyunjin istemedi ve ayağa kalkmaya çalıştı. Sonra da yere düşüp çığlık attı . Şimdi de hastaneye geldik ."

"Tamam Felix'cim . Sen sakin ol bana konum at hemen geliyorum ."

"Tamam Minho . Ben de hemen Han'ın yanına gideyim "

Felix hemen telefonu kapatıp Han ve Hyunjin'i bulmak üzere hastaneye girdi . Girişteki kadına sorduğunda kadın onların 1. kata çıktığını söyledi . Felix hızlı adımlarla 1. kata çıktı. Han'ı bulmuştu .

Felix : Han ! O nasıl? İyi mi ?!

Han : Sakin ol Felix . Doktorla konuştum , ayağını biraz kötü burkmuş . Birkaç gün hastanede kalıp eve öyle gelecek . Sen niye şimdi geldin ?

Felix : Minho'yu arayıp buraya gelmesini söyledim.

Han : Ne?! Yani şimdi Minho da mı buraya geliyor?

Felix : Evet , yani bize biraz yardımı dokunur diye çağırayım dedim .

Han : Oh! Biraz fazla tepki verdim sanırım..

[Han kızarmıştı]

Felix : Han , iyi misin kızarmaya başladında?..

Han :T-Tabikide çok iyiyim ! Hem ben kızarmadım kii!

Felix : Ohh , anladım...

Han ve  Felix bunu konuşurken doktor yanlarına gelmişti . Doktor ;

-Artık hastamızın yanına gidebilirsiniz , işim bitti . -

Han : Oh! Teşekkürler doktor bey! İyi günler!

Han ve Felix aynı anda içeri daldılar . Hyunjin oldukça yorgun gözüküyordu . Han ve Felix hemen Hyunjin'in yanına oturdular .

Felix : Hyunjin iyi misin?!

Han : Evet Hyunjin , iyi misin?

Hyunjin : İyi gibiyim ... [Hyunjin bunu derken sesi boğuk çıkmıştı]

o sırada kapı açılır ve içeri Minho ve yanında 2 kişi girer

Minho : Hyunjin iyi misin?! [der ve Hyunjin'in elini tutar]

Felix de bunu görmüştü ve nedense Hyunjin'in elini geri çekmesini istemişti. Fakat Hyunjin ise tam tersine oda onun elini tutup okşamıştı . Felix bundan çok rahatsız olmuştu . Felix Han'a baktı . Han'da ikilinin ellerine bakıyordu .

Hyunjin : İyiyim , merak etme ...

Minho : Çok mutlu oldum ve rahatladım. Ha bu arada bu iki arkadaşım da Jeongin ve Changbin .

Jeongin ve Changbin aynı anda : Tanıştığımıza memnun olduk .

Hyunjin : Ben de çok memnun oldum .

Felix : Ben de...

...

Devam edecek...
Oy ve yorum lütfen ❤️‍🔥

Uçak bileti  |  HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin