2

33 8 5
                                    

Hyunjin
Bakalım koltuk numaram kaçmış.. Hmm. 3. Nerde bu 3?! Buldum! Yanımda kim oturuyor acaba?

Ondan da önce...

Felix
Ah! Çok heyecanlıyım! Sonunda Kore'ye gideceğimm! Umarım Hanji sürprizimi beğenir! Bakalım uçağım hangisiymiş? Hmm. M31'mi?! böyle isim mi olur.Neyse bakalım uçağım nerdeymiş? [o sırada Hyunjinle çarpışırlar]

???:Agh! Biraz önüne bakamaz mısın?!

Felix:Üzgünüm,ama sende önüne bakmıyordun!

???:Senin gibilerle uğraşacak zamanım yok çekil!

Bu ne yaşıyo ya?! Kendisi de önüne bakmıyodu! Neyse..

....

Hyunjin:Sela—

Felix:Ne?!

Hyunjin:Yine mi sen?!

Felix:Koltuk numaralarını ben seçmiyorum!

Hyunjin:AGH! Boşversene! Lütfen birbirimizi hiç görmemiş gibi davranalım.

Felix(içinden):Ben sana çok meraklıyım sanki
Felix
[Çantasını karıştırır] Kulaklığım nerde ya? ( o sırada çantası Hyunjin'in önüne düşer)

[Hyunjin çantayı görür fakat görmezlikten gelir]

Felix(içinden):Bu kadarda gıcık olunmaz ya!

Yazardan
Felix Hyunjin'e "gıcık"bakışı atar. Hyunjin bunu görüp Felix'e bakarak sırıtır.Felix içinden "bu çocuk bana gıcıklık mı yapıyor?" der. Hyunjin resmen Felix'e açık açık gıcıklık yapıyodur. Hyunjin içinden " hadi bunada gıcık olmadıysan bir daha karşıma çıkmaya cesaret edersin canım" der. Sonra Felix'te Hyunjin'e gıcıklık olsun diye kulaklığını bulmasına rağmen saklayıp sesli müzik açar.Hyunjin bir anda Felix'e bakar çünkü kitap okuyodur...

Hyunjin: Kapatır mısın şunun sesini?

Felix: Nedenmiş?

Hyunjin: Görmüyor musun kitap okuyorum?

Felix: Kitap okuyorsan ne olmuş?

Hyunjin(içinden): Ya bu bana inat mı açıyo yoksa ben mi şizofrenim?

Felix(içinden): Umarım bir daha bana karışmayı düşünmez

Hyunjin: Şunu yapmayı keser mi-

[Han Hyunjin'i arıyordur]

Hyunjin:Alo. Han,birşey mi oldu..
der ve kalkıp tuvalete doğru yürür..

Felix(içinden) :Han mı? Bu bizim Hanji olmasın?! Pftt.. Saçmalama Felix. Hanji'nin böyle insanlarla işi olmaz. Han isminde başka biri de olabilir sonuçta Han ismi sadece bizim Hanji'ye ait değil sonuçta değil mi? Neyse banane ya! Hem ben niye onun telefonunu dinledim ki daha adını bile bilmiyorum! Offf! İyice delirdim ben de!

....

Hyunjin: Bunun da işi gücü yok beni arıyo ya..

[Hyunjin başını Felix'e doğru çevirir]

Hyunjin: Bana bak küçük. Şu müziği kapat yoksa bir görevli çağıracağım. Gıcıklık yapmak istiyorsan bu beni gıcık etmiyor sadece rahatsız ediyor tamam mı yani kısacası KES ŞUNU.

Felix(içinden):Küçük mü? Ya bu resmen benimle dalga geçiyo ya. Neyse bu uçuşluk dayanıyım sonuçta onu birdaha görmeyeceğim.
der ve kulaklığını takıp uyur.

Selamlarr😽. Dayanamadığım için yeni bir bölüm daha yazdım. Bunu daha uzun yaptım. Çünkü önceki bölüm cidden kısaydı🤧. Neyse. Lütfen oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayınn💖

Uçak bileti  |  HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin